Paperilyhty 22.07.2006 20:13:52 | |
---|
Aivan käsittämättömän tunteellinen biisintynkä. Eräs tuttuni osti kyseisen levyn vain kyseisen raidan lopussa olevan melodiapätkän takia :) Se "on mulla paperilunta" vai miten se menee... Se on ihan mieletön. "Mukana mulla on paperilunta...". Mutta rakastan enemmän Serenadia. "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
Paperilyhty 22.07.2006 20:14:25 | |
---|
miten menee mimosaneidon intron soinnut? Tai minkä tahansa muun (ei kuitenkaan Puutarhassa-laulun)? "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
salmivaara 22.07.2006 21:08:58 | |
---|
Pekka on ihan jees. Kerran vuodessa pitää kuunnella (ja innostua) toi Loven 2 in 1 -tyyppinen cd, missä on molemmat levyt. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Guitar Hero 22.07.2006 22:02:53 | |
---|
miten menee mimosaneidon intron soinnut? Vitja toi kappale on tiivistettyä täydellisyyttä. Mä voisin kuunnella sitä lopun elämääni. |
Sisältäni Portin Löysin on yksi upeimmista suomenkielisistä lauluista ikinä. Kruunaa koko loistavan albumin. That's The Way That It Is |
KTR 23.07.2006 10:29:03 | |
---|
Kesämaasta on syöpynyt ikuisesti mieleeni Takaisin Virtaan - biisi. Varsinkin se kohta missä se laulaa "ta-kai-sin-virtaaaaaaaa-aaaa-aaa-aaaa-aaa-a-a-aan". Son upea se melodia. Pitäis taas lainata tuo levy. Eikös tuo biisi ole Magneettimiehellä? |
jussiohman 23.07.2006 12:38:18 | |
---|
Eikös tuo biisi ole Magneettimiehellä? No hitto, nyt mie tyrin. Google todisti väitteesi oikeaksi. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
KTR 23.07.2006 17:40:25 | |
---|
No hitto, nyt mie tyrin. Google todisti väitteesi oikeaksi. Nyt meni jätkältä maine. |
Loijaa 23.07.2006 19:01:42 | |
---|
Olen löytänyt Pekka Strengistä ja Syd Barretista joitain samankaltaisuuksia..en siis ulkonäön puolesta, mutta kummankin herran elämään mahtui aika paljon traagisuutta. Ja miesten musiikki on joissain paikoin melko lähellä toistaan. That's The Way That It Is |
zille 23.07.2006 23:30:14 | |
---|
Tossa haastattelussa oli mielestäni aika hyvä: "Mä lopetin pilven polton ’Magneettimiehen’ jälkeen, en enää tarvinnut sitä. Kyllä minusta on hienompaa olla ilman aineita. En ole varma, mutta epäilen, että pilvellä sittenkin saattaisi olla jotain haitallisia vaikutuksia — luulen, että se heikentää jollain tavalla psyykeä." - http://www.teosofia.net/ps/ps_so.htmVaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo. |
Röntgen-Jeesus 28.05.2012 18:19:34 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 2135 päivää vanhaan aiheeseen! Pitää nostaa kyllä tämä ketju, tekihän Streng niin upeaa musiikkia. Keväisin iskee kova vimma kuunnella Kesämaata repeatilla, syksyisin sama homma Magneettimiehen kanssa. Tippa linssissä ja hymyssä suin saa kuunnella. Olympia-orkesterin kanssa postuumisti tehty levykin on erinomainen. "franzen on homo-pelle" - masterhat 2012 |
Loijaa 28.05.2012 19:48:50 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Huom! Olet kirjoittamassa yli 2135 päivää vanhaan aiheeseen! Pitää nostaa kyllä tämä ketju, tekihän Streng niin upeaa musiikkia. Keväisin iskee kova vimma kuunnella Kesämaata repeatilla. sama homma täällä. Olympia-orkesterin kanssa postuumisti tehty levykin on erinomainen. siinä on kyllä muutamia huippuhetkiä, Suruperhonen, Luumupuupoika ja etenkin pinkfloydmainen Sinä aamuna. Tulee kyllä mietittyä levyä kuunnellessa, millainen lopputulos olisi ollut, jos mies itse olisi päässyt studioon asti. God damn, it's the PUSHER! |
Röntgen-Jeesus 11.08.2013 12:24:21 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 439 päivää vanhaan aiheeseen! Nostellaan taas koska Magneettimiehen kuolema on avautunut erilaisten substanssien siivittämänä entistä paremmin itselleni! Aivan käsittämättömän hieno levy. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |