Aihe: Sepultura..
1 2 3 4 57 8 9 10 1128 29 30 31 32
pehko
20.06.2006 14:59:39
Ei se siitä diggaillut, mutta kun olin 11 niin piti olla faija mukana vahtimassa perään :)

meidän äiti(51v) diggailee Sepulturaa...ja muutaki mättöä.
HEAVY...FUCKING...METAL!
DVD-SOITIN
01.07.2006 10:52:25
Sepultura on kolahtanut Beneath The Remains-levyllä kovaa, ja on tarkoitus hankkia varmaan kaikki Max-ajan albumit hyllyyn. Arisea, Chaos AD:ta, Skitsoa ja Rootsia kuultu. Chaos alkaa olla jo vähän heimokamaa, Roots enemmän, mutta vielä menettelee.
Ziggy Bubba
01.07.2006 11:34:24

Sepultura on kolahtanut Beneath The Remains-levyllä kovaa, ja on tarkoitus hankkia varmaan kaikki Max-ajan albumit hyllyyn. Arisea, Chaos AD:ta, Skitsoa ja Rootsia kuultu. Chaos alkaa olla jo vähän heimokamaa, Roots enemmän, mutta vielä menettelee.

Ei siinä Chaosilla paljoa sitä heimomenoa ole, suosittelen kyllä hommaamaan jos bändi noin yleisesti nappaa. Ihan klassikkolätty. Kaiowas taitaa olla se ainoa selkeästi noihin heimojutskiin viittaava, mutta Rootsin vastaaviin kokeiluihin nähden ollaan vielä varsin urbaaneissa äänimaisemissa :)
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
McNulty
01.07.2006 12:38:48
Roots on levy jonka joko ymmärtää tai ei ymmärrä... se oli ilmestyessään vain 10 vuotta edellä aikaansa. Minulle ainakin tuo Roots kolisee ja kovaa... ja on ollut helvetin hienoa huomata kuinka rankkaan menoon voi yhdistää berimbauta ja heimo-chantteja :)
El zorrero más grande en el mundo
www.myspace.com/dimeshred
Simo78
03.07.2006 12:55:52
Hieno bändi, kun Max oli mukana, tai siis oli paras! Tehnyt kautta aikojen suosikki levyni: Chaos A.D(tää on siis mun mielipide, en jaksa kuunnella, et kyl Arise on parempi jne.) Rootsin jälkeinen materiaali ei kiinnosta, mutta Soulfly kylläkin. Max on kyllä yksi parhaista heviörinälaulajista ja hyvä biisintekijä. Pitää kyllä antaa pisteet myös Marc Rizzolle, tuolle reppuselkäisten kitaristien oppi-isälle=), soolot menee studiossa ja keikalle yhtä hyvin, vittu jos itte pääsis ees 25% ton jätkän taidoista, vetää vielä helevetin hyvin akustisella flamencoa, tai jotain sen tyylistä...
lucbass
03.07.2006 13:01:00

Hieno bändi, kun Max oli mukana, tai siis oli paras! Tehnyt kautta aikojen suosikki levyni: Chaos A.D

mä tykkän kans tästä levystä enemmän ku arisesta. on seki kova levy mut siinä on aika pahasti täyte biisejä eikä siinä oo jotenkaa asennetta nii paljoo. mut beneath the remains on kyl helvetin kova rässilätty.
Conan the barbarian:"Who are you?" http://www.mikseri.net/artists/?id=56532 Answer is there.
Simo78
03.07.2006 13:10:22
Huomasin tossa uuden asian itselleni, että on Igor lähtenyt Sepestä. No joo aikalailla mennyt bändi... Toi Soulflyn rumpali on kyllä mun mielestä parempi kuin Igor, ja on tosiaan hyvä...
lucbass
03.07.2006 13:15:53

Huomasin tossa uuden asian itselleni, että on Igor lähtenyt Sepestä. No joo aikalailla mennyt bändi... Toi Soulflyn rumpali on kyllä mun mielestä parempi kuin Igor, ja on tosiaan hyvä...

kukas se muute se uus häiskä on? se joka tuli igorin tilalle? ja miks nyt igorki vielä lähti?
Conan the barbarian:"Who are you?" http://www.mikseri.net/artists/?id=56532 Answer is there.
McNulty
03.07.2006 14:57:54 (muokattu 03.07.2006 14:58:34)
Jean Dolabella on vissiin Sepulturan uusi rumpali. Mayorgahan noita livejä on hoidellut tähän asti... Ja Igor halusi keskittyä perheeseensä ja muihin musiikillisiin juttuihin. Tiedä sitten, kenties uusi bändi?
www.myspace.com/dimeshred
slowdive
18.07.2006 23:02:03
Ei tuota Sepulturaa enää kyllä ihan äkkiseltään Sepulturaksi tunnista:
http://jphca.powweb.com/imagens-e/shows/sepultura_dante/004.jpg

Paulo Jr. on tehnyt näköjään ns. stephanieforresterit, kun tavaramerkkitukka on vaihtunut lyhyeen harmaaseen trasselituppoon.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Ben_D
18.07.2006 23:08:45

Ei tuota Sepulturaa enää kyllä ihan äkkiseltään Sepulturaksi tunnista:
http://jphca.powweb.com/imagens-e/shows/sepultura_dante/004.jpg

Paulo Jr. on tehnyt näköjään ns. stephanieforresterit, kun tavaramerkkitukka on vaihtunut lyhyeen harmaaseen trasselituppoon.

Toisaalta...eipä tässä kukaan voi ikuisesti 20:ltä näyttää...
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
McNulty
18.07.2006 23:27:37
Jotenkin vain hurjaa ajatella että bändistä on lähtenyt kummatkin perustajajäsenet ja edelleen nimi säilyy samana.

Vähän sama kai kun jostain Rolling Stonesista lähtis Jagger ja Richards, tai että Maidenista lähtis Harris ja Murray... niin tai Metallicasta James ja Lars. Kehtaisikohan Kirk ja Rob jatkaa Metallica-nimellä? En jaksa uskoa.
Muusikoiden.net official firestarter #1
Deathrace King
19.07.2006 15:53:36

Toisaalta...eipä tässä kukaan voi ikuisesti 20:ltä näyttää...

Katkeruutta ilmassa..? :D
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Blastbeat-Pete
21.07.2006 18:26:27
Bändistä innostuin jo ala-asteella ja edelleen se on yksi parhaista. Tosin Maxin jälkeistä tavaraa en ole kuullut, eikä kiinnostakaan.
Siinä Barcelonan keikalla kun Chaos A.D:tä ja Rootsia ei vielä ole ilmestynyt, bändi on parhaimmillaan.
ps3t
22.07.2006 09:57:13

Jotenkin vain hurjaa ajatella että bändistä on lähtenyt kummatkin perustajajäsenet ja edelleen nimi säilyy samana.

Varmasti juuri näin useimmat fanit ajattelevatkin. Mutta monikohan edes ajattelee, että jos itse olisi vuodattanut verta ja hikeä bändissä 20 vuotta ja sitten pari jäsentä lyö hanskat tiskiin niin tulisiko mieleen lopettaa bändi ja vaihtaa nimeä. Kyllä mä ainakin jatkaisin:)
Teknisyys on perseestä.
mathias
22.07.2006 21:52:23
Soitti sitten nykyisessä Sepulturassa ketä tahansa, se ei himmennä vanhojen Sepultura-levyjen loistoa laisinkaan. Aivan mahtavia teoksia. Mutta silti, tämä uusin, Dante XXI on kyllä parasta Sepulturaa 13 vuoteen.
Ziggy Bubba
27.07.2006 19:28:46

http://www.toazted.com/interview/823/Pinkpop-26.html

Oho, jopas on M. Cavaleran mieli muuttunut... Ja Igor mainitsi Blabbermouthin haastattelussa että Maxin kanssa ois taas eri kiva taas soitella. Saas nähdä kuinka pitkään nuo Andreas, Paulo ja palkatut apurit jaksaa leikkiä Sepulturaa.

Kauan menee että ilmottavat reunionista? Veikkauksia! :D

Ou jea!!
www.mikseri.net/sigkk My musique
Deino
27.07.2006 19:30:14

Ne perustaa uudestaan Sepulturan ja feikkisepultura ei ole enää SE pultura.
lord of this world
27.07.2006 19:32:12

Soitti sitten nykyisessä Sepulturassa ketä tahansa, se ei himmennä vanhojen Sepultura-levyjen loistoa laisinkaan. Aivan mahtavia teoksia. Mutta silti, tämä uusin, Dante XXI on kyllä parasta Sepulturaa 13 vuoteen.

Nationia ei sovi unohtaa, oikein kunnon teemalevy.
Mä tuun munakennottaan sua!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)