Jooh, tällanen. Elämäni ensimmäinen tango. Olis kyllä tarkotus vetää julmalla säröllä ja lievin itämaisin vaikuttein. Kommenz pliiz! Silmät eivät loista meille enää Silmät eivät loista enää koskaan Sinisilmät sievät minuun loivat rakkaan katseen niiden hehku vaihtua sai haudan kurjan harmauteen Äidin silmät kalseasti katsoo leikkiin lasten ilme kylmä pistävänä sattuu pieneen sydämeen Silmät eivät loista meille enää Silmät eivät loista enää koskaan Ehkä meitä kerran katsoi joku silmin lämpimin jostain kaukaa, mutta väsyi valo hiipui viimeinkin Tähtimeri lempeänä huuhtoo maailman rantaa alla silmäin sammuneiden kuolleen kotiin kantaa Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
tässä oli jotain mistä tykkäsin =) Kiitän! Tätä muuten alustavasti treenattiinkin jo tänään, ja hyvinhän se toimi. Tappotangoa, sanoisin! Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
nyt kommentoin paremmalla ajalla =) minä pidän yleensäkkin ottaen sinun teksteissä siitä että niissä on käytetty taitavasti ja sopivasti riimejä, en itse pidä jos kappale on selvästi koottu täysin riimien ehdoilla.Sanoituksena tämä yksittäin oli jotenkin jännä, alkoi tietty laulu rytmi jynskyttää päässä, tässä oli aihe jotenkin selkeästi mutta kuitenkin vähän varjossa, sai ainakin minulla päässä kulkemaan mielikuvan. =9 ehkä hiukan yllätyksetön mutta silti pidin. =9 että näin |