spindel 22.07.2006 16:45:55 | |
---|
Tervehdys ! Olen vaihtamassa Rg 2620 uuteen soittopeliin. Kitarakaupassa käteen tarttui Fender Stratocaster Koa, joka tuntui hyvältä niin kädessä kuin lompakossakin. Onko täällä jollain tietoa/kokemuksia tälläisestä kepistä ? Kitara on siis tehty Koreassa ( nostaa hieman karvat pystyyn), siinä on Seymor Duncanin mikit ja hieman erilainen talla. Saisin straton 500 eurolla ( vaihdossa siis ibaneziin), hintalapussa lukee 1050 e. Kertokaapa ihmiset kokemuksianne jos sellaisia löytyy. Netistä en juuri löytänyt kuin mainostekstejä.. Sheena is a punk-rocker ? |
LamaAjanElvis 22.07.2006 16:49:12 | |
---|
Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name,
If I saw you with hard-on? |
spindel 22.07.2006 16:53:55 | |
---|
Just kattelin samoja sivuja :) Erityisesti kiinnostaisi tietää kuinka koa pitää vireensä ja muuten kestää kulutusta. Jotenkin tuo Korea vähän kalskahtaa korvaan...mutta hyvältä se kaupassa kuulosti Sheena is a punk-rocker ? |
Mika K 22.07.2006 17:05:59 | |
---|
Jotenkin tuo Korea vähän kalskahtaa korvaan...mutta hyvältä se kaupassa kuulosti Unohda heti tuollaiset ajatukset, olet ostamassa hyvää kitaraa eikö? Jos se on kaikin puolin hyvin tehty, tuntuu hyvältä kourassa ja on hyvä soittaa, se on sun kitara. Mulle ainakin henk. koht. on aivan yks ja sama missä kitara on tehty. |
spindel 22.07.2006 17:13:36 | |
---|
Jotenkin tuo Korea vähän kalskahtaa korvaan...mutta hyvältä se kaupassa kuulosti Niinhän se tietysti on...En vaan ole ennen edes tiennyt kyseisen koa -mallin olemassaolosta, se herättää vähän epäilyksiä. Toisaalta onhan se hauskaa omistaa harvinaisuus. Sheena is a punk-rocker ? |
Aki 22.07.2006 17:31:32 | |
---|
Koreassa on jo pidemmän aikaa tehty erinomaisen hyviä kitaroita, pelko pois. Tuotetiedoissa mainitaan: koa veneer atop a basswood body Eli sitä Koapuuta enemmän soundiin vaikuttaa liima. Mutta jos se tuntuu hyvältä, niin ei muuta kuin menoksi. Itse kuitenkin möisin Ibanezin enkä antaisi vaihdossa, se on käsittääkseni hieman enemmän arvoinen soitin kuin 550€. Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
apuri 22.07.2006 17:38:02 | |
---|
Mikä kauppa yrittää vedättää ja kertoo että tuon kitaran hinta on 1050 euroa? |
Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name,
If I saw you with hard-on? |
LaXu 22.07.2006 18:39:25 | |
---|
Minä suosittelisin, että myyt Ibanezisi käytettynä. Ostajia varmasti löytyy ja saat paremman hinnan kuin soitinkaupassa vaihtaessa. Mikään harvinaisuushan tuo ei todellakaan ole, ovatpahan vain pistäneet perus-lehmusstratoon koaviilun päälle. |