FatSam 23.10.2003 10:56:55 | |
---|
Fender Strato ja joku Thomannilta tilattu halpa transistori-Marsu löytyy jo, mutta kun raskaampaa musiikkia soitellaan, pitäisi tehdä vähän hankintoja. Ongelma on vain se, että vaikka kohta 10v oonkin kitaraa soittanut, laitehankinnat ovat jääneet jostain syystä vähemmälle. Oon tosiaan tuota ESP-LTD KHV MMV-03:ta katsellut, onko kellään kokemuksia/mielipiteitä kys. kepistä? Ainakin mikit (Duncan Design pickups) lähtee varmaan aika nopsaan vaihtoon (ehkä EMG:t tilalle?). Vai kannattaako ostaa mieluummin Jackson RR? Toki muitakin saa ehdottaa. Joskus ostan kyllä Gibsonin, mutta nyt pitäis ensin joku miel. Rhoads-mallinen floikallinen hevikeppi saaha.. Ja sitten vielä vahvistinta. Jotain Peavey 5150 tai Laney vh100r:ää oon vähän miettinyt, mutta vähän kalliilta vaikuttaa. Toisaalta pitäis ostaa kerralla kunnon kamat. Eli ehdottakaas nyt "hyväsäröisiä" tehokkaita vahvareita hintaluokasta 600-1200€. Kiitos jo etukäteen neuvoista / mielipiteistä! Fucing Metal!: i gonna kill yo (Tr00Metal89:n bändin demo) |
TheEvilOne 23.10.2003 14:07:55 | |
---|
Kävin tossa tota LTD MMV-03 mallia typasemassa eilen, ja voin ainakin kertoa kepistä seuraavaa: - Hienon näköinen (makuasia tietenkin) - OK soitettavuus n. 19.nauhalle, mutta sen jälkeen pulttiliitos alkoi häiritsemään (ainakin mulla) - Floikka tuntui ihan hyvältä ja toimivalta, ei vire kauheammin muuttunut, kun sillä "pelleilin" - Keppi on aika kaulapainoinen, eli kun laitoin hihnaan, tuntui kaula aina vääntävän sitä alaspäin - Mikit ihan kohtuukamaa kun ottaa huomioon hinnan (666 euroa) - Kaulaprofiili oli hieman paksumpi kuin vaikka Jacksonin RR3r tai Rx-10 malleissa. - Viimeistely ihan hyvä, en huomannut pikkuvikoja. |
TheEvilOne 23.10.2003 14:09:43 | |
---|
Niin, piti vielä edelliseen lisätä, että hintansa puolesta hyvä ostos mielestäni, jos haluaa V-mallisen hevikepin floikalla. |
FatSam 23.10.2003 15:28:06 | |
---|
Kiitokset, käyn kanssa varmaan viikonloppuna kokeilemas, luultavasti ostanki sen. Kertokaas joku noista vahvareistaki vähän, ois kiire. Eli jotain hyvää (miel. putki) vahvistinta heviin. Engl Fireballia/Peavey 5150/Laney vh100r oon pikkasen ajatellu. Löytyykö kys. valmistajilta samantyyppisiä, mutta halvempia nuppeja/komboja. Entäs esim. Marshall jcm800, paljon sellasesta (käytetystä) kannattaa pulittaa? Fucing Metal!: i gonna kill yo (Tr00Metal89:n bändin demo) |
Niskamies 23.10.2003 17:11:54 | |
---|
englin screamerissä on kyllä mun mielestä tosi hyvät säröt. Hanki presari ja ole tosimies! |
Tuosta en tiedä niin paljoa mutta kävin jokin aikaa sitten kokeilemassa sen Laihon ESP kepin helsingissä. Hieman lelultahan se vaikutti. Etsin kuumeisesti silloin RR mallisia kitaroita muttei pahemmin ollut liikenteessä. Ainakaan sopivalla hinnalla sanotaanko näin... Päädyin lopulta ibaan kun neckthroughia ei sattunut eteen. Pulttimallista RR:ää en suosittelisi.(mielipide kysymys tietty) Itseäni ainakin häiritsi se liitoskohta kun koklasin. Nyt vahvaria hommailen...Laney:n TF200 olen katsellut heavyn soittoon... |
FatSam 30.10.2003 18:48:43 (muokattu 30.10.2003 22:28:25) | |
---|
Hankittiin sitten tuo ESP-LTD ja Marshall ModeFour nuppi + kaappi. Voin pistää ehkä joskus laitearvioita sitte ku on kunnolla kokeiltu. Ääntä ainakin lähtee. Kyllä nuo Duncan design -mikit täytyy joskus varmaan parempiin vaihtaa. Ehkä EMG:hin tai DimeBuckeriin. Fucing Metal!: i gonna kill yo (Tr00Metal89:n bändin demo) |