isojussi 20.07.2006 17:19:35 (muokattu 20.07.2006 17:23:06) | |
---|
Täällä taitaapi olla enämpi Mersuremonttiatehneitä, kuin muuilla foorumeilla. Onko kukaan vaihtanu pullamersuun ristiniveltä? Voiko se olla nööläämällä kiinni? Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
R.Syke 20.07.2006 17:22:39 | |
---|
Täällä taitaapi olla enämpi Mersuremonttiateneitä, kuin muuilla foorumeilla. Onko kukaan vaihtanu pullamersuun ristiniveltä? Voiko se olla nööläämällä kiinni? -Huh, sna. Ei sentään, mutta multa on leikattu ristiselkä. Outoja sanoja -ateneita ja nöölääminen - eihän ne ees oo saksaa. Volvo. |
jysi 21.07.2006 02:19:14 | |
---|
|
isojussi 21.07.2006 10:46:52 | |
---|
Mun 207:ssa on vielä kunnossa mutta enemmän remonttia löytyy tuolta: http://www.mersuforum.net Kiitos linkistä ja vinkistä - ja onhan se prkl sitten näköjään heftattu kiinni stna. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
jon lord 21.07.2006 21:14:54 | |
---|
Mulla pitäis polvinivelet vaihtaa, kun ei kestä enää portaiden nousua. Vähän offtopic, mutta so what. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
DVD 21.07.2006 21:17:10 | |
---|
Mulla pitäis polvinivelet vaihtaa, kun ei kestä enää portaiden nousua. Vähän offtopic, mutta so what. Tuohon on vain kaksi mahdollista syyllisä. Ylipaino tai/ja jalkapallo. |
isojussi 21.07.2006 21:18:43 | |
---|
Tuohon on vain kaksi mahdollista syyllisä. Ylipaino tai/ja jalkapallo. Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
jon lord 21.07.2006 21:23:47 | |
---|
Tuohon on vain kaksi mahdollista syyllisä. Ylipaino tai/ja jalkapallo. Ei ihan mutta jääkiekko ja ikä ja kovat vuodet tienpäällä. Ylipainoa muutama kilo ei sen enempää. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
DVD 21.07.2006 21:32:57 | |
---|
Ei ihan mutta jääkiekko ja ikä ja kovat vuodet tienpäällä. Ylipainoa muutama kilo ei sen enempää. No se on se kirotun jääkiekko sitte. Sano minun sanoneen... |
EP 21.07.2006 21:34:18 | |
---|
No se on se kirotun jääkiekko sitte. Sano minun sanoneen... Jääkiekko on kaiken pahan alku ja juuri! |
Lennu 21.07.2006 21:35:17 | |
---|
Jääkiekko on kaiken pahan alku ja juuri! Siksihän se on vihjailevasti tehty mustasta kumista. |
jon lord 21.07.2006 21:36:31 | |
---|
No se on se kirotun jääkiekko sitte. Sano minun sanoneen... Voihan se ollakin. Mun fysioterapeutti kyllä sanoi että väärät kantotavat pitkin portaita ym. roudatessa voivat myös vaikuttaa ajan mittaan. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
DVD 21.07.2006 21:44:19 | |
---|
Voihan se ollakin. Mun fysioterapeutti kyllä sanoi että väärät kantotavat pitkin portaita ym. roudatessa voivat myös vaikuttaa ajan mittaan. Niin, mutta kaikenlainen kantaminen on kyllä tyypillistä ja normaalia apinansukuiselle eläimelle mutta jääkiekko ja jalkapallon pelaaminen ei. Ootko muuten nähnyt ainuttakaan vanhaa jalkapallopelajaa jolla olisi "normaalit" jalat. Kaikilla jalat kuin Lucky Lukella tai Tex Willerillä. Jääkiekkoilijoilla ei ehkä länkisääret mutta rasitus on kyllä muuten epäinhimillisen kova. |
jon lord 21.07.2006 21:48:43 | |
---|
Niin, mutta kaikenlainen kantaminen on kyllä tyypillistä ja normaalia apinansukuiselle eläimelle mutta jääkiekko ja jalkapallon pelaaminen ei. Ootko muuten nähnyt ainuttakaan vanhaa jalkapallopelajaa jolla olisi "normaalit" jalat. Kaikilla jalat kuin Lucky Lukella tai Tex Willerillä. Jääkiekkoilijoilla ei ehkä länkisääret mutta rasitus on kyllä muuten epäinhimillisen kova. Ja tänäpäivänä lätkän huippuveskareiden polvet ja nivelet ei kestä siksi että kaikki kayttää V-torjuntaa ja se rassaa ihan helvetisti polvia ja nivuksia. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 21.07.2006 22:10:10 | |
---|
Voihan se ollakin. Mun fysioterapeutti kyllä sanoi että väärät kantotavat pitkin portaita ym. roudatessa voivat myös vaikuttaa ajan mittaan. Totta hitossa - vaikka pahiten kai iskiasosastolle. Mulla ainakin. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Totta hitossa - vaikka pahiten kai iskiasosastolle. Mulla ainakin. Joo ja sitten kun nämä viisaat jumpparit vielä sanovat että pitää kantaa oikein ja pitää huolta siitä että ei kanneta rappusia ym. Kehoitin kerran heitä menemään kuukaudeksi keikkareissulle mukaan että näkisivät mikä tilanne on kentällä ja todellisuudessa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
DVD 21.07.2006 22:34:32 | |
---|
Joo ja sitten kun nämä viisaat jumpparit vielä sanovat että pitää kantaa oikein ja pitää huolta siitä että ei kanneta rappusia ym. Kehoitin kerran heitä menemään kuukaudeksi keikkareissulle mukaan että näkisivät mikä tilanne on kentällä ja todellisuudessa. Niin, paljonko B2 leslien kanssa painaa? Jos sellaisen joutuisi kantamaan neljännen kerroksen juhlasaliin niin äkkiähän siin ihminen loppuisi. |
Timi 21.07.2006 23:06:41 | |
---|
Totta hitossa - vaikka pahiten kai iskiasosastolle. Mulla ainakin. Son paha paikka tuo iskias! Ei voi vääntää mihinkään suuntaa,saatikka roudaa.Ei voi toivoa ennes pahimmalle basistille,saati rumpalille. Kylmän viileesti! |
R.Syke 22.07.2006 09:35:09 (muokattu 22.07.2006 09:35:32) | |
---|
Son paha paikka tuo iskias! Ei voi vääntää mihinkään suuntaa,saatikka roudaa.Ei voi toivoa ennes pahimmalle basistille,saati rumpalille. -Samaa mieltä. Toinen asia, mitä en toivo pahimmallekaan vihamiehelle on: ...loton päävoitto... |
isojussi 22.07.2006 12:50:35 | |
---|
Son paha paikka tuo iskias! Ei voi vääntää mihinkään suuntaa,saatikka roudaa... Aina välillä on vaan joskus pakko vetää keikka loppuun ja roudata - vaikka kuinka sattuis. Ilon kautta kipua kohti. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |