Aihe: Grindausta ja blastbeatia!
1 2 3 4 5
Magiz
21.07.2006 21:40:53
Kuules, mulla olis sulle kuunteluvinkki. Jos pidät melodisesta ja puhtaasti lauletusta materiaalista niin koita saada käsiisi Tobias Sammetin metal opera part 1 ja 2 levyt. Kyse on konsepti-albumeista. Eli fiktiivinen tarina jatkuu toisella levyllä. Toteutus on nimensä mukaisesti "opera", sanoitukset ovat tavallaan vuorosanoja ja repliikkejä. Mukana useita laulajia jotka esittävät eri rooleja tarinassa. Todella mahtipontista elämää suurempaa musiikkia. Tällä kamalla nousee perskarvat pystyyn. :D

pitääkin käydä paikallisessa levyliikkeessä heti huomenna. :)
Keep it Fresh
Paas
21.07.2006 21:59:00
pitääkin käydä paikallisessa levyliikkeessä heti huomenna. :)

Hienoa! Ilmotteleppa sitten miltä kuulostaa. Kyseisen genren ehdotonta eliittiä.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Deino
21.07.2006 22:34:29

Tuohon alkuperäiseen videoon viitaten;

Hirveä biisi, enkä tarkoita rumputyöskentelyä vaan kitaristia. Jatkakaa lapset.
Deino vaan
Foe mounier
21.07.2006 22:49:39
Biisinä ihan hyvä mutta hirveän tylsä. Rumpali oli hyvä ja kitaristi oli hyvä. Kaikille tuo ei uppoa, mutta minulle joskus.

Tuola aijemmin puhuttiin ettei siinä ollut yhtään melodioita. Mun mielestä siinä kyllä kuulu ihan hyvin melodioita jos osas vaan kuunnella.

Niin ja miks muka jazz rumpalit on niitä parhaita (muka)? Kaikista genreistä löytyy hyviä rumpaleita.

Kuunnelkaa monipuolisesti.
Bacchus
21.07.2006 23:01:01 (muokattu 21.07.2006 23:02:04)
Tottapa mooses, mutta laajennan totuutta: Suurin osa mistä hyvänsä on paskaa.

On muuten taas harvinaisen järkivapaata keskustelua. Enkä todellakaan tarkoita sinua Bacchus.

Laajennat totuuden oikeisiin sfääreihin, näinhän se on.

Rummut-palstalla keskustelut rönsyilee, välillä tylsästä aiheesta avautuu jotain mielenkiintoisempaa, välillä ei. En tiedä kumpaa tämä on...;)

EDIT:

Foe Mounier:

Harvinaisen tyylikäs avatar sulla.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
grind
21.07.2006 23:02:42
Hyvinhän se veti.
Incarnate deathrash.
nekronaut
22.07.2006 09:42:46
komppaan deinoa, riffit oli todellakin lähes paskinta mitä oon kuullu, np: mayhem - pagan fears tää on vitun hyvä biisi (mun mielestä) helvetin kova rumpali, kitaristin jopa ihan helvetisti parempi ku tossa esimerkissä (mun mielestä, en siis puhu absoluuttisesta totuudesta, vaikka joku tämän taatusti niin ymmärtää ja rupeaa valittamaan)
miän vain
22.07.2006 10:20:41

Hyvä pojat, näin se homma etenee..

Hassu tuo alkuperäinen video. Vähinkin pidempään kun tulee tuota hurinakomppia, alkaa mennä rummutus itsensä (ja kitaristin) kanssa epätahtiin. Varsin progressiivista. Itse en pystyisi noin hienovaraiseen polyrytmiikkaan - jakamaan tahtia noin pieniin osiin ja siirtelemään niitä ihan vähän kerrassaan. Mieshän on nero.
Superficiality - so you would stay on top
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu - päivitetty
Jaakob
22.07.2006 12:59:07
Mie vetäsin koko biisin peruskomppia. Jytäis paljon stydimmin, niin kuin stadilaiset kai sannoo.
Reten.
ToMi88
22.07.2006 13:13:43 (muokattu 22.07.2006 13:20:00)

On ne nää rumpalit ihme sällejä. Hirvee väittely. Avarakatseisuutta pojat, siitä se maailmakin aukee.

E: Ihmettelen kyllä että mikä tossa pätkässä oli niin paskaa? Mielestäni kaverit veti hyvin, vai enkö vaan osaa kuunnella?
Se on sitten eriasia onko tuossa musassa loppujenlopuksi nyt niin kauheasti ideaa, mutta en mä sitä paskaksi menis sanomaan tai rumpalia haukkumaan..näkeehän tosta nyt sokeekin että on nuita kuvioita treenattu.
Magiz
22.07.2006 16:04:37
Mie vetäsin koko biisin peruskomppia. Jytäis paljon stydimmin, niin kuin stadilaiset kai sannoo.

perusbiittiä ja muikeita ja nopeita fillejä ja basarikuvioita. voittaa blastin kyllä minun mielestäni. ^^
Keep it Fresh
Deino
22.07.2006 16:07:59

voittaa blastin kyllä minun mielestäni. ^^

Sen olet tässä nyt kyllä tehnyt selväksi. :)
Deino vaan
Magiz
22.07.2006 16:09:36
Sen olet tässä nyt kyllä tehnyt selväksi. :)

tiedän. ja tosiaan myönnetään että hiukan idiootiksikin tuppasin heittäytymään tuossa matkan varrella. mutta mutta, ehkä elämä jatkuu, ja keskuudessamme voi elää sopu. :)
Keep it Fresh
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)