Aihe: Räkki bassonupille
1
Modulaatio
18.07.2006 15:21:31
Toomannilta kun olis muutenkin tavaraa tilattava ja tarvetta olisi myös 2-4 unitin räkille bassonuppia varten. Onkos mitään kokemuksia noista ns. halvoista rackbageista ?
esim. http://www.thomann.de/thoiw3_millenium_rackbag_4he_prodinfo.html
Vai kannataako suosiolla tilata vähän hintavampi räkki?
Kokemuksia, ehdotuksia ym. kiitos.
Prkele
Pallisti
18.07.2006 17:57:54
Toomannilta kun olis muutenkin tavaraa tilattava ja tarvetta olisi myös 2-4 unitin räkille bassonuppia varten. Onkos mitään kokemuksia noista ns. halvoista rackbageista ?
esim. http://www.thomann.de/thoiw3_millenium_rackbag_4he_prodinfo.html
Vai kannataako suosiolla tilata vähän hintavampi räkki?
Kokemuksia, ehdotuksia ym. kiitos.

Mulla on vähän tollanen mutta merkki on vissiin warwick. Kai se vähän kolhuilta suojaa, mutta päädyt on kumminkin pehmeät. Ihan paska ja ruma minusta.. no kai se on tyhjää parempi.. Teetä kunnon vanerista kunnon räkki... on paljon rokimpikin, eikä semmonen gay-pussi.
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.org
bize
18.07.2006 18:29:29 (muokattu 18.07.2006 18:30:45)
...Nooh, kokeilin ensin olisivatko kielet vieläkin liian löysällä(olin jo ennaltaan jonkin verran kiristänyt niitä). Kiristämisen lopetin, kun homma meni överiksi, ja ylin kieli katkesi...
marlow
18.07.2006 19:15:17
Mulla on tommonen 4 unitin thomann räkki, ja lukot hajos kahen viikon jälkeen..mutta jos semmonen ei häiritte niin mikänottei. On se mullakin edelleen käytössä.
Ostas tuolta levy: www.scenerychannel.com
Modulaatio
19.07.2006 00:37:53
Mulla on vähän tollanen mutta merkki on vissiin warwick. Kai se vähän kolhuilta suojaa, mutta päädyt on kumminkin pehmeät. Ihan paska ja ruma minusta.. no kai se on tyhjää parempi.. Teetä kunnon vanerista kunnon räkki... on paljon rokimpikin, eikä semmonen gay-pussi.

Ok. Täytyy siis varoa moisia pussi"räkkejä".
Prkele
J.L
19.07.2006 09:39:55

Ja kannattaa myös kiertää kaukaa semmoset 'peruslukot' mitä on esim Thomannin halpisräkkilaatikoissa. Ainoa oikea vaihtoehto on perhoslukot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)