Aihe: Grindausta ja blastbeatia!
1 2 3 4 5
Magiz
21.07.2006 15:51:58
Siitä onkin pitkä aika, kun täällä viimeksi oli tämä ikuinen jazz-hevi-vastakkainasettelu. Jatkakaa samaan malliin, niin saadaan lukkoa. Niin ja Weetozille plussaa.

kyllä tälle lukkoa voisi laittaa ihan ilman jatkamistakin. olen jo saanut kuulla kunniani ja tappioni ja ajattelemattomuuteni myöntänyt..
Keep it Fresh
Nolte
21.07.2006 15:54:36
Ehehee, lisää löylyä vaan pojat... Weetozin kirjoituksen pitäisi olla kaikille itsestäänselvyys, mutta aina näissä käy näin.
Hyvät kamat - huono soittaja!
moderndrummer88
21.07.2006 15:54:59
Tällainen video löytyi youtubesta. Vornagar: Hyperion.
Ihan käsittämätöntä suoriutumista. Ja hyvät sounditkin vielä, taitaa olla ainoastaan basari trigattu. HUH HUH!

http://www.youtube.com/watch?v=NYiBaYmXMfA&search=hyperion

Toivottavasti ei oo WANHA. :)

Laskee vähän kovahevinappokaliamies -pisteitä tuo Beatlesin juliste seinällä :)
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
ddrum54
21.07.2006 16:23:11
Melkein kuka tahansa pystyy soittamaan myös sitä jazzia, jos ei tarvitse soittaa hyvin.

Tää on hyvin sanottu ja myöskin absoluuttinen totuus.
2`n 4
Maardi
21.07.2006 16:24:19
eikä ole tarpeeksi hyviä pedaaleita noin nopeaan polkemiseen. (kts. pearl p-100TW)

Meikänkin vanhoissa pedaaleissa oli limited speed 185 bpm.
Magiz
21.07.2006 16:33:57
Toi Marcohan soitti vissiin yhden kiertueen Vital Remainsissa:

http://www.youtube.com/watch?v=l8ue … wtienM&mode=related&search=

Siinäpä vasta suorittamista :D On kyl todella nopea kaveri, mutta eipä tuosta soitosta muuta sitten osaakaan sanoa... rillit päässä lavalla laskee kyllä skenepisteitä aika rankasti :P

huomaa kyllä että kaveri on oikeakätinen. :) ja kun puhuimme aikaisemmin laulun melodioista, ja joku vielä väitti että kokoajanhan siinä on melodiaa, niin ihmettelen kyllä tätäkin videota katsellessani: mikä se melodia on, miten se nuotinnetaan..?
Keep it Fresh
fish-eye
21.07.2006 16:37:15
sori magiz, mutta et todellakaan saa menemään nuita tuplia kuukaudessa vaikka sinulla olisinkin ne eliminaattorit! se on paskapuhetta:D En tätä pahalla sano, mutta se asia ei tule kuuloonkaan!
There is no life like nolife!
Magiz
21.07.2006 16:38:26
sori magiz, mutta et todellakaan saa menemään nuita tuplia kuukaudessa vaikka sinulla olisinkin ne eliminaattorit! se on paskapuhetta:D En tätä pahalla sano, mutta se asia ei tule kuuloonkaan!

mites sä tuommoista voit väittää? milläs todistat? :D
Keep it Fresh
fish-eye
21.07.2006 16:39:16
todistan sen että sitten kun saat eliminaattorit niin tuun kuukauden päästä teille katsomaan saatko menemään, koska TIIÄN MISSÄ SÄ ASUT:P
Remo
21.07.2006 16:39:27
Kuunteleeko ihmiset oikeesti tällasta "musiikkia"?

Niinpä!!1

oli kyl kerrassaan kamalaa, vaikka tässä tyylissä on OIKEASTI ihan hyviäkin yrityksiä...

Aika harvaan jäävät.

Kyllä pojilla ainakin vielä tovi voi mennä että toi rupiaa kuulostamaan joltakin. Molempien osapuolien soitto väpisi vähä sinne tänne koko ajan.

Ja Magizin ei todellakaan tartte hävetä mielipiteitään minä olen samaa mieltä. Noitten heavy miesten pitäis mun mielestä kans perustella noita omia kantojansa!

Eipä tosta pätkästä ainakaan sitä groovea löydy!!!!
O
moderndrummer88
21.07.2006 16:41:12 (muokattu 21.07.2006 16:42:26)
kun en moisia mihinkään tarvitse

Tuo se on kyllä kaikkien aikojen huonoin tekosyy...

en minä tuommoista hurjaa mättöä soittelekaan itse, joten ei ole tarvinnut harjoitella tommosta. mutta pisteet sulle! :)

ja samaa löytyy lisää...
HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA!
fish-eye
21.07.2006 16:42:15
Toi Marcohan soitti vissiin yhden kiertueen Vital Remainsissa:

http://www.youtube.com/watch?v=l8ue … wtienM&mode=related&search=

Siinäpä vasta suorittamista :D On kyl todella nopea kaveri, mutta eipä tuosta soitosta muuta sitten osaakaan sanoa... rillit päässä lavalla laskee kyllä skenepisteitä aika rankasti :P

hänen vasen kätensä ei muuten pysy yhtään messissä. se vaan tulee siinä mukana. EI NÄIN!
mishrak
21.07.2006 16:43:00
Etenkin kun kuulemmma kuukauden harjoitelulla pystyy noihin tempoihin. Jos oikeasti pystyisi niin varmasti myös sen tekisi.
funcrusher
21.07.2006 16:43:05

Ja Magizin ei todellakaan tartte hävetä mielipiteitään minä olen samaa mieltä. Noitten heavy miesten pitäis mun mielestä kans perustella noita omia kantojansa!

Eipä tosta pätkästä ainakaan sitä groovea löydy!!!!

Miten jengi jaksaa....? Toinen tykkää äidistä ja toinen.... isästä? :D
Magiz
21.07.2006 16:45:36

ja mitäs hittoa tämä nyt tarkoittaa? ensinnäkin, mä en soita minkään mun bändin kanssa grindiä enkä mitään muutakaan tuommoista nopeaa kikkailua. siksi en ole viitsinyt edes yrittää harjoitella. tokihan noista kikoista vois joissain kohdissa elämää olla hyötyäkin, mutta niitä on niin harvassa etten näe sen arvoiseksi. ja sitäpaitsi ei mulla ole ollut ikinä mahdollisuuksiakaan harjoitella tuommoisia. se siitä siis. :D
Keep it Fresh
fish-eye
21.07.2006 16:45:46
Etenkin kun kuulemmma kuukauden harjoitelulla pystyy noihin tempoihin. Jos oikeasti pystyisi niin varmasti myös sen tekisi.

niinpä. toi ei vaan oo totta. miksei kaikki vedä tollasia hulluja tuplia sitten?
Magiz
21.07.2006 16:47:16
todistan sen että sitten kun saat eliminaattorit niin tuun kuukauden päästä teille katsomaan saatko menemään, koska TIIÄN MISSÄ SÄ ASUT:P

no tämähän jo härskiksi meni. :D noh, osta sä mulle ellut ni katotaan sitten. ei mulla itelläni ole niihin juuri tällä hetkellä varaa. uutena ainakaan, käytettynä jos joku tarjoaisi ni johan jostain rakosesta löytyisi. :)
Keep it Fresh
mishrak
21.07.2006 16:48:15
niinpä. toi ei vaan oo totta. miksei kaikki vedä tollasia hulluja tuplia sitten?
kun eihän moisia mihinkään tarvitse" :D
Vaan eipä tuosta pätkäs kyllä groovea löydy ollenkaan, parempiakin deathmetal pätkiä olen nähnyt.
Maardi
21.07.2006 16:48:17

No ei helvetti. Ethän sinäkään opettele kävelemään käsilläsi, jos et koe sitä mitenkään hyödylliseksi/tarpeelliseksi/mielekkääksi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)