Onko tietoa tällaisesta, eli kannattaako investoida 120e rahaa, vai juosta ja paeta? |
Fortune 23.10.2003 18:17:00 | |
---|
Omani ostin lähes uutena 100 eurolla, joten päättele siitä. Ei tuo kiskurihinta tosin ole, ovh on Suomessa yli 150e. Hyvä pedaali sinänsä, itse tinkisin kyllä sataseen. Hiphelihei. |
kupteri 23.10.2003 18:49:42 | |
---|
Omani ostin lähes uutena 100 eurolla, joten päättele siitä. Ei tuo kiskurihinta tosin ole, ovh on Suomessa yli 150e. Hyvä pedaali sinänsä, itse tinkisin kyllä sataseen. Juu toki aina tingataan alaspäin, jos vaan kampe on vaan niin hyvä että kannattaa :-) |
kupteri 23.10.2003 18:50:24 | |
---|
Ton kakkosversiosta oli Harmony Centralissa p*skaa, kuulemma suhisee ja äänenlaatu olisi huono. |
Fortune 23.10.2003 18:52:14 | |
---|
Ton kakkosversiosta oli Harmony Centralissa p*skaa, kuulemma suhisee ja äänenlaatu olisi huono. Minulla oli se kakkosversio. Ei suhissut pätkääkään ja ei syö soundia. Laatupeli kaikin puolin. Itse asiassa ottaisin nyt takaisin, jos saisin :( Hiphelihei. |
kupteri 23.10.2003 18:55:42 | |
---|
Minulla oli se kakkosversio. Ei suhissut pätkääkään ja ei syö soundia. Laatupeli kaikin puolin. Itse asiassa ottaisin nyt takaisin, jos saisin :( Juu, tuolla HarmoniaKeskuksessa nyt onkin jos jonkinlaista kommentoijaa. Ittehän se pitää testata omassa systeemissä toki :-) Morleytä on muuten kyllä kehuttu, se Alligaattori on vissiin aika legendaarinen? |
Fortune 23.10.2003 20:34:07 | |
---|
Juu, tuolla HarmoniaKeskuksessa nyt onkin jos jonkinlaista kommentoijaa. Ittehän se pitää testata omassa systeemissä toki :-) Harmoniakeskuksessa tuo vastauksien valikointi on oma taiteenlajinsa :) Morleytä on muuten kyllä kehuttu, se Alligaattori on vissiin aika legendaarinen? Kai se on hyvä volapedaali, tiedä en. Hiphelihei. |
Reddie 23.10.2003 20:59:48 | |
---|
Ittelläni on Morley Bad Horsie-wahi joten en voi oikein muuta sanoa kun että tykkään todella paljon. Laatu on hyvää, ei oo kertaakaan prakannu, kestää käyttöä eikä syö soundia. Varmaan noi muutkin Morleyt on samaa tasoa. |
Olli S. 23.10.2003 21:09:36 | |
---|
Kannattaa testata myös Classic wahi samalta merkiltä. Optinen, joten rahinat ei kiusaa ja soundi ja tuntuma riittävän hyvät ainakin minun tasoiselle. Ovh. 130€. Maksoin muistaakseni uutena 100. Viimeinkin se musiikkinäyte! |