Aihe: SikTh
1 2 3 4
KoRn88.
03.07.2006 00:31:06
No mutta tämähän kuulostaa varsin kovalta tapaukselta. Kaveri oli levyn ostanut ja tässä viikonlopun aikana sitä jonkun verran soitti. Vielä ei täysin auennut, mutta tarttumapintaa on kyllä sen verran että ostoslistalle taitaa tuokin levy mennä.

metallia Kemistä: UNIC
pehko
03.07.2006 12:32:10

uusi lätty lähti tilaukseen...sitä odotellessa...
HEAVY...FUCKING...METAL!
Jmatazz
05.07.2006 23:36:58
Pää sekos kun kuulin ekaa kertaa.. ei kestäny ku oli hassua musiikkia, aeva mahtavaa menoa!!
pehko
21.07.2006 07:10:00

paripäivää sitten sain uuden lätyn...kesti muutaman kuuntelukerran, ennen ku sai oikeen mistään kiinni, mutta täytynee sanoa, että aivan helvetin kova lätty. Kokonaisuudessaan ei ehkä niin kikkailua kun edellinen, mutta sitten kun kikkaillaan, niin homma irtoo käsistä välillä liikaakin...ja se on hyvä... =D Taitavia on kaverit, ei muuta voi sanoa.
HEAVY...FUCKING...METAL!
south_of_heaven
26.07.2006 23:14:55
Tykkään. Teknistä soittoa ja hassu meininki.
itki south_of_heaven
Snow_Soul
03.08.2006 16:26:56

Nyt on itellä molemmat koko pitkät levyt ja tykkään kyllä kovasti. Death of a dead day kokonaisuutena ehkä parempi levy. Tulee kyl soimaan molemmat levyt soittimessa vielä pitkään.
Snow_Soul
03.08.2006 16:46:10

käykää tsekkaamassa bland street bloomin video http://www.myspace.com/sikth
cfe
03.08.2006 21:15:45

Pidin itseasiassa enemmän ideasta kuin itse musiikista :/
http://www.causeforeffect.org
PomppoK
03.08.2006 23:38:52 (muokattu 03.08.2006 23:47:39)

Pidin itseasiassa enemmän ideasta kuin itse musiikista :/

Sama vika. Kovasti aina väliin hehkutetaan "näitä" ja joskus jopa innostuu kuuntelemaan, mutta kun ei niin ei. Esim. tuo "lippulaiva" Bland Street Bloom ei vain ole iskenyt, muutamista sinänsä mieluisista elementeistä huolimatta.

Tekee helposti mieli sanoa, että "monet näistä jutuista on jo tehty, paremminkin", mutta eipä sekään kait kovin tyhjentävä selitys ole. Kaipa tässä on enemmänkin kyse siitä, että kullakin on omat painopisteensä, joiden mukaan tietämättäänkin arvottaa kulloisessakin elämän vaiheessaan.

Mutta sanotaan nyt kuitenkin että mielestäni tämä on taas osa sitä iänikuista saagaa, jonka pyrkimys on olla mukamas niiiin niin omalaatuinen ja "outo", mutta nolo lopputulos on kokonaisuuden kannalta vain latteaa ja sekavaa jenkki-metalcore-sontaa (vaikka nyt kyseessä onkin britti-bändi).

;)
"Youth... Optimism... Middle-age... Disappointment... Old-age... Senility and... Death."
WyW
04.08.2006 01:18:56

How May I Help Youn video kannattaa kuitenkin katsoa vaikka ois kuinka jenkki-metalcore -sontaa:
http://www.youtube.com/watch?v=f7bh5pK5xp4

Itse olen kyllä tätä uutta levyä pyörittänyt moneen otteeseen. Tämä bändi ei mielestäni aukea parilla kuuntelulla vaan vaatii vähän tutustumista.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain
LLLoyd
11.08.2006 00:54:54
muuten vois toimia mutta tota laulajan uikutusta ei vaan kestä varsinkaan kun sinne on ollut pakko saada noita puhtaita vokaaleja "asiaankuuluvasti" sekaan
pehko
11.08.2006 08:10:40

muuten vois toimia mutta tota laulajan uikutusta ei vaan kestä varsinkaan kun sinne on ollut pakko saada noita puhtaita vokaaleja "asiaankuuluvasti" sekaan

mitä uikutusta?
HEAVY...FUCKING...METAL!
Charles Bronson
20.08.2006 19:52:38
Hyvä bändi vaikka tuo uusi levy nyt ei ensikuulemilla ihan niin tiukalta kuulostakaan kuin ensimmäinen. Laulajien vaihtelu ja puhtaat laulut toimii helvetin hyvin, mun mielestä ne on juuri se seikka joka erottaa Sikthin monista muista kikkailubändeistä.
We express ourselves in loud & fashionable ways.
Comic
06.09.2006 16:59:02
tais olla provinssi 04, ku olin the trees.. levyllä varustautunut, ja sainpa sit myös turpaan sen levyn popituksen takia. eli tästä jo voi päätellä, loistava levy.ja näitä tilanteita oli helvetisti, jengillä vaan meni hermot. usein pääsi juoksemalla karkuun.
roland td-6 sähkörummut myynnissä! osta ja guruta.
Ze Kink
10.05.2007 13:13:48
http://blog.myspace.com/index.cfm?f … 8d1b7d4-7d57-4a63-914b-7654b67632e3

Molemmat laulajat lähtevät bändistä tämän kiertueen jälkeen :( Harmi juttu, toivottavasti löytävät jotain yhtä kovia jannuja tilalle. Joku yksi geneerinen metalcorelaulaja kyllä pilaisi koko homman.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Torniojaws
10.05.2007 18:28:53

DoaDD on oikein mukava keikkalevy. Ovat Stam1naakin tainneet kuunnella, kun kuuntelee esim. SikThin biisiä Way Beyond the Fond Old River. Erityisesti sen kertsi voisi olla ihan hyvin Stam1nan ykköslevyn jollain biisillä. Eikä sinänsä mene kaukaa Stam1nan biisistä Koe murha!.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Exhausted
10.05.2007 18:36:40

Uudesta levystä kyllä tykäsin. Harmi ettei tätä kokoonpanoa ehtinyt nähdä livenä.
Closure
11.05.2007 10:09:45
Uudesta levystä kyllä tykäsin. Harmi ettei tätä kokoonpanoa ehtinyt nähdä livenä.

Samoin. Täydellistä parhautta tämä kyseinen kokoonpano. Viime kesän ehdottomimpiä hittejä.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
c_barnes
11.05.2007 11:04:34
Syön kyllä sanani ekan sivun postauksesta. Hurahdin tohon kakkoslevyyn ja sen jälkeen ekaankin viime syksynä. Nyt vois vaikka ottaa ne uusintakuunteluun. Kun vaan löytäisivät uudet laulajat...
Pojat möykkää: Amoral - Flesh Deformation
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)