Aihe: Kertokaa Spock's Beardin DVD:stä!
1
Freakz
23.10.2003 12:10:56 (muokattu 23.10.2003 12:11:39)
Olen kuullut, että Spock's Beardin joku 5 tuntia pitkä DVD olis todella varteenotettava hankinta. Pitääkö paikkaansa? Pienen pätkän olen vaan nähnyt kun veljekset soittelevat kahdestaan yhtä kitaraa.. Näytti ainakin siistiltä..
Muita hyviä proge DVD vihjeitä??
Artturi
23.10.2003 13:59:58
Jos tarkoitat sitä Don't try this at home-dvd:tä, niin siinähän on yks levyllinen livekeikkaa, muistaakseni Day for night-kiertueelta ja toinen levy sisältää Making of V-filmin ja paljon bonussälää (mm. tuo mainitsemas tuplakitarointi).

Ihan hyvä pläjäys!!! Keikan loppupuolella tosin Neal "Jumalan poika" Morsen ääni hiukka pettää, mut NDV paikkaa ja laulaa mm. Genesiksen Squonkin... Se levyntekofilmi on mielenkiintoinen jos kiinnostaa tietää miten kyseinen plätty on tehty... Se kyllä kertoo karulla tavalla miten vanha Spock oli Neal Morse ja pojat ;-) Äijä teki suunnilleen kaiken, mut nykyäänhän asiat ovatkin toisin!

Jaa muita hyviä progedvd:itä.. Luulen, et se kaikista parhain ilmestyy tossa marraskuun alussa eli Rush in Rio!! Näin cd-version kuultuani vois melkein väittää... Muita hyviä esim. Roger Waters In the Flesh, Jethro Tull Living with the past, King Crimson (se joku vrooom), IQ Subterranea concert ja ei-ehkä-ny-niin-proge-mut-ihan-kurko-kuiteski LED ZEPPELIN DVD!!!!
Ali
23.10.2003 14:06:36 (muokattu 23.10.2003 14:08:13)

Paavon Parran DVDhän on pakko-ostos jokaiselle bändin fanille! Keikka on aivan loistava ja mm. The Doorwayn, The Lightin ja The Healing Colours Of Soundin liveversiot potkivat persettä! Making Of V on myös aika mielenkiintoinen katsaus levyntekoprosessiin. Ja muita DVD suosituksia: Marraskuussa ilmestyvät Transatlanticin Live In Europe ja The Flower Kingsin Meet The Flower Kings. Kummatkin tupla-dvd-pläjäyksiä, joista on saatava erikseen myös cd-levyt ja DVD:t + CD:t paketti.
Artturi
23.10.2003 15:42:14
Aiwan!! Olinkin melkein unohtanut noi tulevat herkkupalat (FK ja T)! Kumma levylafka muuten toi InsideOut kun niillä on varaa julkasta kaikki cd:t/dvd:t nykyään bokseissa ja kaiken maailman limited editioneita löytyy pilvin pimein. Spockilta, Neal Morselta ja nyt siis Transuilta ja Kukkakuninkailta (ja kaikilta muilta, joihin en oo perehtyny!!)ihan vähän ajan sisään ilmestyny hehtokiloittain sälää! Tahtoo palkankorotuksen!!!!!!!!
Ali
23.10.2003 21:36:16

Transuilta

Helvetti, että repesin! :) Joo Daniel "Jumala" Gildenlöw soittaa pisteenä i:n päälle kummallakin livevetäisyllä.
Freakz
30.10.2003 13:05:57
Luulen, et se kaikista parhain ilmestyy tossa marraskuun alussa eli Rush in Rio!! Näin cd-version kuultuani vois melkein väittää...
On varmasti hyvä!

ei-ehkä-ny-niin-proge-mut-ihan-kurko-kuiteski LED ZEPPELIN DVD!!!!
Loistavahan tuo. Itse justiin tilasin ja odottelen sitä kuin kuuta nousevaa niin sanotusti...
Aika on soittaa, aika on kuolla.
Artturi
30.10.2003 15:00:01
Tosi komee suoritus Pagelta tämä Led Zep dvd!! Uskomattoman hyvä äänen ja kuvan laatu ja kronologinen järjestys antaa oivallisen kuvan bändin kehityksestä ja elinkaaresta!!

Ja taas ilmestyy (3.11.) yks taatusti upee dvd eli Peter Gabrielin Growing up live... Perskutarallaa pääsee kokemaan Tukholman keikan uudelleen (vaikka eihän se toki Stokikses o äänitetty, mut sama setti...)!!! Nyt pomon juttusille lisää liksaa vonkaan ;-))
Veke
03.11.2003 10:11:07
Tänään sitten ilmestyy tuo Flower Kingsien DVD. Ali saakin sitte kertoa heti että onko hyvä.
Ali
03.11.2003 13:42:03

Tänään sitten ilmestyy tuo Flower Kingsien DVD. Ali saakin sitte kertoa heti että onko hyvä.

Torstaina sai jo Äxästä. Tranatlanticciakin saa varmaan tänään Äxästä. Vittu ku ei oo rahhoo! Mutta molemmat kanattaa ostaa, sillä ne on varmasti hyviä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)