Metalli_mies_89 20.07.2006 17:55:39 | |
---|
Joo, olis tässä tarkotus ostaa puoliakustinen kitara. Minkälaista suosittelitte? Haluisin ihan semmosen perusvehkeen, mikä kuitenkin on hyvä laadultaan. Meinasin tilata anttilasta williamssin, mutta tulin siihen tulokseen etten tarvitse melaa kanoottiini. Hintaluokka olisi 100e kieppeillä, tai jonkun verran sen yli. Jos suosittelisitte niin mielellään voisitte ehdotella thomanilta- olen tilannut sieltä niin paljon tavaraa ja kertaakaan en ole joutunut pettymään thomanin tuotteisiin. Musiikki makuni tulee esille selvästi tyhmästä nimimerkistäni ja jos vielä joku bändi pitää mainita niin rammstein. Ja rammsteinilta sellainen biisi kun "los" reise reise albumilta sai minut kiinnostumaan puoliakustisesta. Sitten kun kyseisen bändin vire on nykyään dropped- C niin olis kiva laittaa tuo puoliakustinen dropped C:hen. Ei kehtais veivailla tuota floikkatallaista sähkistä niin alas ku joutus säätämään. Tottakai puoliakustisella on kiva sit soitella kaikkia akustisia biisejä ja komppailla:) Elikkä minkäslaista kitaraa suosittelette? |
100€ budjetilla suosittelen ostamaan sen melan. |
McNulty 20.07.2006 18:16:19 | |
---|
Katsele käytettynä jotain J&D, Harley Benton tms. osastoa. 100e ei kyllä kuuhun mennä. Laita nolla vielä perään niin sitten! El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
Aki 21.07.2006 03:40:58 | |
---|
100€:n puoliakustinen dropped-C vireessä jolla soitetaan Rammsteinia?! Haen popcornia, jatkakaa!! :oD Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
Metalli_mies_89 21.07.2006 23:32:57 | |
---|
|
KaRa 21.07.2006 23:41:16 | |
---|
Kyllähän HB:sta niitä kaikkia juttuja lentää, mutta varmaan kaikille parempi, että oon hiljaa. En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
Tietysti Pauligin 21.07.2006 23:50:58 | |
---|
Elektro-akustinen. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
KaRa 21.07.2006 23:56:53 | |
---|
Itseasiassa olen aina käsittänyt, että puoliakustiset ovat niinkus enemmän sähkökitaran näköisiä ja sähköakustiset ovat sitten akustisia, mutta mikitetty... :P En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
Tietysti Pauligin 22.07.2006 00:02:49 | |
---|
Itseasiassa olen aina käsittänyt, että puoliakustiset ovat niinkus enemmän sähkökitaran näköisiä ja sähköakustiset ovat sitten akustisia, mutta mikitetty... :P NO oikein olet käsittänyt. Elektroakustinen - mikitetty akustinen Puoliakustinen - esim. es-335 Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
DVD 22.07.2006 00:34:25 | |
---|
NO oikein olet käsittänyt. Elektroakustinen - mikitetty akustinen Puoliakustinen - esim. es-335 Joo, aina sama virhe kysyjillä. Vaikea vastata kun ei ihan varmasti voi tietää mitä kysyvät. Ainoa vihje tässä tapauksessa oli hinta. 100 eurolla tuskin saa minkäänlaista puoliakustista. |
Aki 22.07.2006 01:19:42 | |
---|
Tämmönen kyllä vaikuttas ihan hyvältä http://www.thomann.de/thoiw3_harley ... bx5tbk_westerngitarre_prodinfo.htmlTuo tosiaan ei ole puoliakustista nähnytkään. 100 eurolla tuskin saa minkäänlaista puoliakustista.Ei saa, ja elektroakustista vielä vähemmän! Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |