RawknRawl 20.10.2003 17:26:22 | |
---|
Tuu tuu ja paina mua mut paskaksi sano ja sanalla lyö niinkuin muutkin aina sua Joo joo sä anna tulla mut huonoksi kerro mulla aamus tee niinkuin toiset kerran sulla Tai toisaalta: Mikset menis siitä vaikka helvettiin siitä taikka helvettiin siitä taikkavaikka helvettiin siitä? Mikset painuis täältä heti helvettiin täältä nyt jo helvettiin täältä hetinytjo helvettiin täältä? Mtäh?! Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
MattiAuer 20.10.2003 22:08:29 | |
---|
Mikset menis siitä vaikka helvettiin siitä taikka helvettiin siitä taikkavaikka helvettiin siitä? Mikset painuis täältä heti helvettiin täältä nyt jo helvettiin täältä hetinytjo helvettiin täältä? Mtäh?! Ööh. Jos minä olisin kriitikko, katsoisin velvollisuudekseni jatkaa kritisoimista niin kauan kuin tällaista tuhannen turberia julkaistaan ihmisten kiusaksi. Onneksi en ole. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |
RawknRawl 21.10.2003 13:48:39 | |
---|
Kiitos Matti. Arvostan mielipidettäsi. Toisaalta olen myös antanut tatuoida yläperseeseeni Britney Spearsin kuvan ja alle tekstin "muheva mummo", koska siinä sitä jotakin on. Ai. Ai. Ai. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
spas 21.10.2003 14:58:43 | |
---|
Ööh. Jos minä olisin kriitikko, katsoisin velvollisuudekseni jatkaa kritisoimista niin kauan kuin tällaista tuhannen turberia julkaistaan ihmisten kiusaksi. Onneksi en ole. ehkä sulla ei oo koskaan ollu tollasta fiilistä. minä luulen tietäväni ihan tasan tarkkaan mitä tässä ajetaan takaa. I feel your pain.. I am a sin. Can you see my face.. can you see me grin? |
ehkä sulla ei oo koskaan ollu tollasta fiilistä. minä luulen tietäväni ihan tasan tarkkaan mitä tässä ajetaan takaa. I feel your pain.. No näihin fiilareihin auttaa usein terve ja mielellään vähän yläkanttiin viety itsekritiikki. Kun tietää itse olevansa aika perseestä, ei palautetta saadessaan voi kuin voittaa - jos se sattuu olemaan positiivista. Ja se pitää ymmärtää, ettei teoksen kritisointi ole henkilökohtaista. Ei ainakaan, kun se tehdään taiteen sääntöjen mukaan. Ja sittenhän sen iso mies kestääkin itkemättä: mitä sitten, jos joku ei tykännyt mun runoudesta. Oletusarvo on, että suurin osa maailman teoksista on ihmisten valtaosan mielestä yhdentekevää paskaa. Eli suurin osa ihmisistä ei vois vähempää välittää sydänverellä raapimistasi tunnustuksista. Ehkä tässä riittää kaksi sanaa, joilla selviää elämästä hengissä aika pitkään: itseluottamus ja nöyryys. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |
RawknRawl 23.10.2003 18:17:58 | |
---|
Nöyrtyvä itseluottamus sosdem sosdem Haalea seisova vesi sosdem sosdem Uho aina ulko-ovelle sosdem sosdem Ei niin yhtään mitään Itsensä tunnossa ihmiseläin pystyy kaksinkäsin olemattomasta hännästä nostaen kohottamaan itsensä ilmaan siitä jätöksestä, jonka on alleen laskenut. Ja vain erottuakseen muista alleenpaskoineista lajitovereistaan, jotka ymmärtävät nöyrästi pysytellä merkaamillaan pikkureviireillä eli paikoillaan. Toisaalta heillä on sentään kädet vapaina vaikka vain masturbointiin. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
MattiAuer 23.10.2003 19:54:18 | |
---|
Itsensä tunnossa ihmiseläin pystyy kaksinkäsin olemattomasta hännästä nostaen kohottamaan itsensä ilmaan siitä jätöksestä, jonka on alleen laskenut. Ja vain erottuakseen muista alleenpaskoineista lajitovereistaan, jotka ymmärtävät nöyrästi pysytellä merkaamillaan pikkureviireillä eli paikoillaan. Toisaalta heillä on sentään kädet vapaina vaikka vain masturbointiin. Höpö höpö. Erinomaisen ei tarvitse kohottaa itseään mihinkään. Hänen ei tarvitse edes tunnistaa peilikuvaansa, sillä muut eivät voi olla näkemättä totuutta hänestä. Ja muiden kädet nostavat hänet taivasta vasten, omat jäävät siis vapaiksi itsesaastutusta varten. "Uniikki unikorni olikin korni koni" |