Aihe: Oasis
1 2 3 4 521 22 23 24 2595 96 97 98 99
J.Hollström
17.07.2006 12:04:13
Kun Lyla alkoi, meinasi itku päästä. Siinä alussa Liamin ääni kuulosti todella hirveältä.

Mikä lie äänessä? Onkohan pysyvästi noin heikossa hapessa vai joku tilapäinen ongelma. Eihän sen määkinä koskaan ole ollut mitään juhlaa, mutta nyt oli kyllä ihan kauheata. Bändi veti hyvin. Ringon poika on hyvä rumpali, jeesaa paljon bändin tiukkuutta.
carnation
17.07.2006 13:28:28
Mikä lie äänessä? Onkohan pysyvästi noin heikossa hapessa vai joku tilapäinen ongelma. Eihän sen määkinä koskaan ole ollut mitään juhlaa, mutta nyt oli kyllä ihan kauheata. Bändi veti hyvin. Ringon poika on hyvä rumpali, jeesaa paljon bändin tiukkuutta.

Joskus oon miettiny että onko se riehakas rokkielämä, viski vai laulutyyli itsessään verottanut... mutta kun vertaa noihin 90-luvun puolivälin livepätkiin mihin oli linkkejä edellisellä sivullakin, niin kyllä Liamin ääni on pahasti painoksissa nykyään. Harmillista! Sikäli kun olen noita tuoreita livejä katsellut ja kuunnellut, niin ei mies millään pysty siihen samaan mihin ennen, vaikka onhan se paremminkin vetänyt kuin tuossa eilen tulleessa keikassa.
hanhjelm
17.07.2006 13:33:20
Hitto, eihän sitä meinannut edes tunnistaa Liamin ääneksi.

Tämä juuri on kaikkein kamalinta! Jos ei näkisi niin ei kyllä Liamiksi todellakaan uskoisi. Muuten meno oli kyllä todella kohdallaan ja my generation oli jo loistoa!
AntiSankari
17.07.2006 14:25:51
Juuri tuo viime vuosi oli Liamin äänen osalta aika heikko. Kyllä se nykyään vetää yhtä hyvin kuin ennenkin.
Hankki itselleen kuulemma jopa laulunopettajan apua ongelmaan ja on tietääkseni myös muuttanut tuon asentonsa laulaessa.
"In life, you must find out what you are good at and what you enjoy doing. If God is smiling on you, it will be the same thing."
suhar
17.07.2006 15:19:27
Oliko se laulaja Barney Gumble?
voltasparta
17.07.2006 16:50:29
repesin kun karjas lylan ekoi säkeistöi ; my generation kuulosti paremmalta jo
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
voltasparta
17.07.2006 16:50:59
zakk on hyvä rumpali kyl
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Stain
17.07.2006 17:38:00
Joskus oon miettiny että onko se riehakas rokkielämä, viski vai laulutyyli itsessään verottanut...

Itsekin olen miettinyt. Ja se lauluasento. Onkohan se kyykistely vain poseeraamista, vai saako mies todellakin äänensä kys. asennon avulla sellaiseksi kuin se oli parhaimmillaan joskus kymmenisen vuotta sitten. Luulisi että jatkuva kyyryssä ja pää etukenossa laulaminen käy äänihuuliin. Tulos on siis ollut kuultavissa parin vuoden ajan.

Paha mennä sanomaan. Mutta tuo laulunopettaja- juttu kuulostaa aika huvittavalta. Liam Gallagher laulutunneilla :)

Mutta mikäs siinä jos siitä on apua miehellä. Pahoin pelkään että äijän ääni palaa koskaan ennalleen.
It's a bittersweet symphony, this life
riimu
17.07.2006 18:44:00
Ja kyllähän sitä ääni iän myötä muuttuu väkisinkin. Kun kultavuosistakin on jo 10v.
Se mikä ei tapa, vituttaa.
Stain
17.07.2006 19:08:46
Ja kyllähän sitä ääni iän myötä muuttuu väkisinkin. Kun kultavuosistakin on jo 10v.

Niin mutta miten ääni on voinut muuttua noin hirveäksi? Onhan Noelinkin ääni pysynyt suunnilleen samana kuin 10v sitten.
Stain
19.07.2006 22:45:05
Joo, kohta tulee se Oasis-live uusintana. Klo 01.00 siis.
RonRoco
20.07.2006 01:30:07
Silkkaa mahtavuutta vaik liian lyhyt kylläkin. Liam on Liam vaik piereskelis mikkiin
I got the Blues...
Folcce
20.07.2006 08:06:03
Joo, kohta tulee se Oasis-live uusintana. Klo 01.00 siis.

Mitä helevettiä tolle äänelle tosiaan on tapahtunu? Toi oli gauheaa!
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
ozz3
20.07.2006 12:10:10
Avasin telkkarin juuri Don't Look Back In Angerin alkaessa. Oli se vaan vieläkin hieno biisi. Sitä seuranneesta My Generation coverista en oikein välittänyt, vähän enemmän raivolla olisi saanut tulla.

Mitäs muita biisejä kuultiin?
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
HaloOfFlies
20.07.2006 12:19:35

Avasin telkkarin juuri Don't Look Back In Angerin alkaessa. Oli se vaan vieläkin hieno biisi. Sitä seuranneesta My Generation coverista en oikein välittänyt, vähän enemmän raivolla olisi saanut tulla.

Mitäs muita biisejä kuultiin?

Lyla, Morning Glory ja Cigarettes & Alcohol
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Stain
20.07.2006 12:29:50 (muokattu 20.07.2006 12:39:23)
Ihan paskahan toi oli. Oliko siinä jopa viisi biisiä.. älkäähän nyt liikaa YLE.

Nämä taisivat tulla:

Lyla
Morning Glory
Cicarettes & Alcohol
Don't Look Back In Anger
My Generation

Mitä Zakiin tulee, niin kyllä äijän soitto toimii uudella levyllä, mutta kun vetävät noita vanhoja biisejä, niin jää todella kaipaamaan Alan Whiten soittoa. Zak ei saa rumpujaan soimaan yhtä mahtipontisesti ja svengaavasti kuin White. Ja Liamin laulu oli taas aika hirveää kuultavaa. My Generationissa se nyt oli ihan siedettävä, mutta muissa.. huh, huh. Hyvää läppää se kyllä osaa heittää vieläkin.

Ai niin ja näin tuon yöllisen pätkän takia oudon Oasis-unen. Oli talvi ja sain kuulla kaveriltani että Oasis on parasta aikaa keikalla Kuopiossa. Mä kirosin että miksi mä en ole kuullut asiasta mitään ja pähkäilin että ne keikan jälkeen ajavat lentokentälle ja lentävät takaisin Englantiin. Eli helvetin äkkiä lentokentälle, että kerkeän pyytää äijiltä nimmarit. Mukaan Definitely Maybe ja tussi. Noh, menin ulos ja huomasin että meidän auto oli pöllitty joten lainasin naapurin äijän autoa. Lähdin moottoritielle ja se paska hajosi sinne tien penkkaan. En päässyt perille ja jäi Oasiksen äijät näkemättä.

Oli ihan pakko kertoa. Pitäisiköhän vähentää kuuntelemista?
carnation
20.07.2006 14:31:30
Ai niin ja näin tuon yöllisen pätkän takia oudon Oasis-unen. Oli talvi ja sain kuulla kaveriltani että Oasis on parasta aikaa keikalla Kuopiossa. Mä kirosin että miksi mä en ole kuullut asiasta mitään ja pähkäilin että ne keikan jälkeen ajavat lentokentälle ja lentävät takaisin Englantiin. Eli helvetin äkkiä lentokentälle, että kerkeän pyytää äijiltä nimmarit. Mukaan Definitely Maybe ja tussi. Noh, menin ulos ja huomasin että meidän auto oli pöllitty joten lainasin naapurin äijän autoa. Lähdin moottoritielle ja se paska hajosi sinne tien penkkaan. En päässyt perille ja jäi Oasiksen äijät näkemättä.

Oli ihan pakko kertoa. Pitäisiköhän vähentää kuuntelemista?

Höpöhöpö, älä vähennä, Oasis on paras. Niin ja Liamin läpät on aina hyviä, mullakin on nauhalla joku vajaan tunnin kestävä sub tv:ltä tullut dokkari, jossa lentää hyvin juttua molemmilta. Noel Liamista: "Jos hän jonain päivänä ilmoittaisi olevansa nainen, en yhtään yllättyisi. Sanoisin vain että hänessä on aina ollut jotain outoa." ja sitten niissä kaikissa Liamin haastatteluissa on alunperin enkkutekstitykset, kun siitä mongerruksesta ei saa mitään selvää. Se on yks hauskimpia juttuja, kun Liam sai porttikiellon sinne jonnekin lentoyhtiöön, äijä uhoo kameralle "I'd rather walk!" Ja tottakai nämä Liamin "sietäisivät saada hakusta otsaan" ja Noelin "tukehtukoot omaan oksennukseensa" -jutut... BUAHAHA!!
arancia
20.07.2006 14:54:42
Ei juma mitä olen missannut eilen. Pitäisi sittenkin joka päivä katsoa telkkariohjelmat läpi.
Illusion is the first of all pleasures. Oscar Wilde
Stain
20.07.2006 16:27:00
Ei juma mitä olen missannut eilen. Pitäisi sittenkin joka päivä katsoa telkkariohjelmat läpi.

Et sä mitään missannut. Katso vaikka lohdutukseksi youtubesta vuosien 94-97 livepätkiä, ne rokkaavat kymmenen kertaa enemmän kuin tuo eilinen pätkä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)