Aihe: Cannibal Corpse cabaret-tyyliin
1 2 3
jogo3000
19.07.2006 08:09:29

http://www.youtube.com/watch?v=fc-V3NYckOI

Hoh :)

Tämä on oikeasti VIELÄ tylsempää ja huonompaa huumoria kuin heviversiot virsistä ja iskelmistä.
NKVD
19.07.2006 09:04:14 (muokattu 19.07.2006 09:05:32)
Hösh, lueskelkaapa Necroticismin tekstejä ajatuksen kanssa. Sivistyssanojen ja moninkertaisten sanaleikkien alta löytyy suorastaan teemalevy.

Jostain luin jutun missä joku lääkäri luki niitä kahden ekan levyn sanoituksia ja korjaili poikien tekemiä tekstejä. Niissä sanoituksissa ei juuri ollut järjenhäivää kun sanoja oli otettu sieltä sun täältä. Necrotismille kuulemma piti kirjoittaa lääketieteellisesti oikein ne lyriikat, mutta vielä ei minulla ole ollut aikaa tarkistaa asian oikeellisuutta. Netissä oli aikoinaan sivut missä selvitettiin englanniksi kaikki Carcassin alkupään sanoitukset.

Sitten itse topicin käsittelemään aiheeseen. Toi video oli ihan hauska idea ja musiikkikin oli ihan jees hissimusaa. CC:n sanoitukset on mitä on. Jos niistä joku ottaa nokkiinsa niin silloin ne on tehnyt tehtävänsä. Eiköhän pojilla ollut tarjoitus tehdä mahdollisimman brutaalia ja suoraa paahdantaa. Ottakaa huomioon että tuota sanoitus-shaissea on tehty jo vuodesta 1989 jolloin ei kovin montaa bändiä samanlaisella sanomalla ollut liikenteessä. Silloihan noi kuolleiden nainti ja suolien silpomis sanoitukset herätti kiinnostusta ja kummastusta. Nykyään kun nuoriso on kaiken nähnyt ja kokenut niin mikään ei herätä kummastusta.

Minusta DM:ssä ei toi sanoitus puoli ole niin tärkeässä asemassa kuin jossain runorockissa. Kunnon räimeeseen ei kukat ja mehiläiset sekä jeesustelu oikein sovi. Runorockissa menee pari viikkoa että tajuaa mitä niillä sanoituksilla tarkoitetaan, mutta ehkä se on niin, että yksinkertaista musiikkia yksinkertaisille ihmisille. Minun kohdalla se pitää paikkaansa... (en tarkoita, että CC on musiikillisesti yksinkertaista vaikka kaikki niiden bassoraidat osaan soittaa korvakuulolta ;) )

EDIT: CC ei varmaakaan ota tuota pahalla että niiden musiikkia on näytetty jossain tv-kanavalla. Taas varmaan pari teiniä löyti uuden lempibändin ja sehän on vain hyvä juttu.
Torniojaws
19.07.2006 09:40:16

EDIT: CC ei varmaakaan ota tuota pahalla että niiden musiikkia on näytetty jossain tv-kanavalla. Taas varmaan pari teiniä löyti uuden lempibändin ja sehän on vain hyvä juttu.

No, CC:llä ei ongelmia ole myyntipuolella. Hehän ovat kaikkien aikojen eniten myyvä death metal-bändi yli miljoonalla myydyllä levyllä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Deino
19.07.2006 13:53:36

kaikki niiden bassoraidat osaan soittaa korvakuulolta

http://www.youtube.com/watch?v=1Dtf … g8&search=Cannibal%20Frantic%20
Deino vaan
south_of_heaven
19.07.2006 13:58:02
http://www.youtube.com/watch?v=1Dtf … g8&search=Cannibal%20Frantic%20

ton rumpuraidan osaan soittaa korvakuulolta sääh
itki south_of_heaven
Deino
19.07.2006 13:58:50

ton rumpuraidan osaan soittaa korvakuulolta sääh

Kuka EI osaa?
Deino vaan
south_of_heaven
19.07.2006 14:09:26
Kuka EI osaa?

ne, jotka ei osaa soittaa.
itki south_of_heaven
carnation
19.07.2006 14:11:20
Kuka EI osaa?

Lars.

no niin, se siitä.
Super-Jari
19.07.2006 16:21:26
Nyt odotellaan vain että NKVD todistaa olevansa sanansa mittainen mies ja heittää videon soittamastaan Frantic Disembowelmentista.
Iscariah
19.07.2006 17:06:21
Nyt odotellaan vain että NKVD todistaa olevansa sanansa mittainen mies ja heittää videon soittamastaan Frantic Disembowelmentista.

niin valehtelijoita ja turhan paskan puhujiahan tällä ei tunnetusti suvaita
Super-Jari
19.07.2006 17:51:03
niin valehtelijoita ja turhan paskan puhujiahan tällä ei tunnetusti suvaita

Kyllä tuollaisen heiton jälkeen on syytä vähän varautua todistelemaan puheitaan.
NKVD
19.07.2006 18:29:25

Noo töissä on ollu vähän kiireitä ja bassonkin menin myymään pois... No ei vaiskaan. Webster on kyllä semmoinen hämähäkkikäsi ettei sen rullauksia helpolla soiteta perässä.
Mr Webster on muutenkin varsin mukava herrasmies jonka olen kolmesti päässyt tapaamaan. Eka tapaaminen on ehkä legendaarisin. Olin Italiassa vuonna 2001 Xmas festeilla (CC, Nile, Marduk, Dark Funeral, Kreator, Vomitory yms) ja törmäsin Websteriin yhdessä ravintolassa joka oli melko lähellä festarialuetta. Luulin aluksi, että ruokailijat oli jotain bussikuskeja ja roudareita yms. Aloin keskustelemaan yhden tyypin kanssa niitä näitä NHL:stä yms. Kerroin sitten että olin tullut katsomaan CC:tä ja Nileä suomesta kun ne ei Suomessa ollut paljoa kierrelleet. Samalla mies esittäytyi Websteriksi ja meitsi oli ihan nolona. 10 vuotta olin silloin jo diggaillu CC:stä enkä tunnistanu niiden basistia ja sekös hävetti. No mies saa kuulemma olla aika rauhassa keikkapaikoilla sillä hän käyttää silmälaseja ja tukka oli hienosti ponnarilla. Janne Niinimaa oli kovinkin tuttu mies Alexille ja se tulee kuulemma aina keikalle kun on vaan maisemissa. Muutenkin oli Suomalaiset änärimiehet tuttuja. Sen jälkeen CC on käyny pari kertaa Suomessa ja kummallakin kerralla mies on tullut juttelemaan...
Super-Jari
19.07.2006 18:57:53
Noo töissä on ollu vähän kiireitä ja bassonkin menin myymään pois... No ei vaiskaan. Webster on kyllä semmoinen hämähäkkikäsi ettei sen rullauksia helpolla soiteta perässä.
Mr Webster on muutenkin varsin mukava herrasmies jonka olen kolmesti päässyt tapaamaan. Eka tapaaminen on ehkä legendaarisin. Olin Italiassa vuonna 2001 Xmas festeilla (CC, Nile, Marduk, Dark Funeral, Kreator, Vomitory yms) ja törmäsin Websteriin yhdessä ravintolassa joka oli melko lähellä festarialuetta. Luulin aluksi, että ruokailijat oli jotain bussikuskeja ja roudareita yms. Aloin keskustelemaan yhden tyypin kanssa niitä näitä NHL:stä yms. Kerroin sitten että olin tullut katsomaan CC:tä ja Nileä suomesta kun ne ei Suomessa ollut paljoa kierrelleet. Samalla mies esittäytyi Websteriksi ja meitsi oli ihan nolona. 10 vuotta olin silloin jo diggaillu CC:stä enkä tunnistanu niiden basistia ja sekös hävetti. No mies saa kuulemma olla aika rauhassa keikkapaikoilla sillä hän käyttää silmälaseja ja tukka oli hienosti ponnarilla. Janne Niinimaa oli kovinkin tuttu mies Alexille ja se tulee kuulemma aina keikalle kun on vaan maisemissa. Muutenkin oli Suomalaiset änärimiehet tuttuja. Sen jälkeen CC on käyny pari kertaa Suomessa ja kummallakin kerralla mies on tullut juttelemaan...

Mutta se video :)
NKVD
19.07.2006 19:06:50
Mutta se video :)

Taidan jättää väliin sillä haluan panostaa tuohon rummukseen enemmän. Jos sen bassovideon tänne laittaisin niin pitäis kokoajan olla menossa johonkin humpuukibändiin soittamaan bassoa ja semmoiseen mulla ei aika nyt riitä.
Super-Jari
19.07.2006 19:09:16 (muokattu 19.07.2006 19:11:30)
Taidan jättää väliin sillä haluan panostaa tuohon rummukseen enemmän. Jos sen bassovideon tänne laittaisin niin pitäis kokoajan olla menossa johonkin humpuukibändiin soittamaan bassoa ja semmoiseen mulla ei aika nyt riitä.

Oletpa huono.

e. ja anna kun arvaan, soitat rummuillasi Originin biisejä tuplanopeudella? :)
Iscariah
19.07.2006 19:16:43
Kyllä tuollaisen heiton jälkeen on syytä vähän varautua todistelemaan puheitaan.

piti lisätä omaan komenttiini vielä se että olen saanut kolmet bännit sivulle.
HOHO
Iscariah
19.07.2006 19:17:29

tekosyyltä haiskahtaa mutta en sano mitään. voihan tuo olla hyväkin pasisti
NKVD
19.07.2006 21:54:06
Oletpa huono.

Niin olen

e. ja anna kun arvaan, soitat rummuillasi Originin biisejä tuplanopeudella? :)

Väärin meni, soitan niitä triplahidastuksella

tekosyyltä haiskahtaa mutta en sano mitään. voihan tuo olla hyväkin pasisti

Omasta mielestäni olen talouteni paras pasisti. Minä tiedän bassosta ainakin E ja A kielen, niitä paria muuta en osaa sanoa.
NKVD
20.07.2006 08:10:10
Jaa, että siinäkin piti päästä elvistelemään :)

Jätkä on kyllä ihan hukassa! Kai tiesit että E ja A kieli on kitarassa eikä bassossa!!! Daa???

Voisiko se kertoa jotain minun kielisoitin- vai trollaustaidoista? Vähän sama kuin väittäisin osaavani soittaa kaikki bassot korvakuulolta ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)