Aihe: Tässä lisää soittamisen mallia..
1 2 3 4 5 6 7
KirkH81
19.07.2006 20:27:20
Jaahas.. taidan laittaa pillit pussiin ja myydä kitaran ja vahvarin pois.. :(

http://video.google.com/videoplay?d … 8046460703829608&q=jason+becker
Tuomas.
19.07.2006 20:30:02
Taitaapi olla wanha.
V.U.K #34?
Stratocaster_90
19.07.2006 20:31:53

Mitä toisten soittamien vaikuttaa sinun soittamiseesi? Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä JOS tyyppi on harjoitelut 5 vuotiaasta lähtien 10 tuntia päivässä.
Kampela77
19.07.2006 20:33:39
Tästä voisi löytyä hyvää keskusteltavaa. Avaan keskustelun parilla kysymyksellä. Mitä mieltä olette soittajan fiilisten tasosta? Onko paljon vai vähän ja minkälaista fiilistä? Onkohan vanhemmat pakottaneet sen harjoittelemaan? Itse varmaan haluaa päästä kavereiden kanssa pelaa pleikkarilla. Sitten vielä lisäkysymys, että osaakohan tuo improvisoida?
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
arvid70
19.07.2006 20:44:22
Tästä voisi löytyä hyvää keskusteltavaa. Avaan keskustelun parilla kysymyksellä. Mitä mieltä olette soittajan fiilisten tasosta? Onko paljon vai vähän ja minkälaista fiilistä? Onkohan vanhemmat pakottaneet sen harjoittelemaan? Itse varmaan haluaa päästä kavereiden kanssa pelaa pleikkarilla. Sitten vielä lisäkysymys, että osaakohan tuo improvisoida?

Mul ei vastausta, mutta totean vaan, että juuri samanlaiset kysymykset heräävät minun koppaan tälläisistä??
MITEN KALAT OVAT NIIN TUOREITA KUOLLESSAAN, KUN ELÄMÄN ENSIHETKILLÄ OVAT MÄTIÄ?
KirkH81
19.07.2006 21:07:03

Niin, eihän sitä tiedä millaset on muksun taustat... joten turha kait tuota on enempää analysoida, vai? Voihan se olla perheestä jossa isä tai äiti on kova kitaristi... ja sitä kautta lapsi itse löytänyt innostuksen kitaran soittoon. Mutta voi kait lapselle olla kitara väkisinkin käteen lyöty...

Noh, analysoikaa te muut... minä jatkan soittelua...
blastoff
19.07.2006 21:07:25
Mitä mieltä olette soittajan fiilisten tasosta? Onko paljon vai vähän ja minkälaista fiilistä?

Vähän vaikea on mennä toisten fiiliksiä arvuuttelemaan... Ehkä parempi kysymys olisi, että herättikö tämä kuulijassa minkäänlaisia fiiliksiä. Omalta osaltani sanoisin, että eipä juurikaan. Kaverin tekniset taidot tietysti vähän ihmetytti, mutta siihen se sitten jäi.
KirkH81
19.07.2006 21:09:55
Mitä toisten soittamien vaikuttaa sinun soittamiseesi? Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä JOS tyyppi on harjoitelut 5 vuotiaasta lähtien 10 tuntia päivässä.

Niin, ei se mun soittamiseen vaikutakkaan... kateellisena vaan katson että kumpa minäkin kitaraa noin hyvin 8-vuotiaana olisin osannut soittaa. Niin, ja kommentista päätellen tais video vaikuttaa enemmän suhun ;)
KirkH81
19.07.2006 21:11:06
Vähän vaikea on mennä toisten fiiliksiä arvuuttelemaan... Ehkä parempi kysymys olisi, että herättikö tämä kuulijassa minkäänlaisia fiiliksiä. Omalta osaltani sanoisin, että eipä juurikaan. Kaverin tekniset taidot tietysti vähän ihmetytti, mutta siihen se sitten jäi.

Niitä teknisiä taitoja minä lähinnä tarkotinkin kun tän keskustelun alotin... eihän siinä soittamisessa oikestaan mitään järkeä ollutkaan...
Starlia
19.07.2006 21:14:40
Niin.. Kumpi on parempi - ilman fiilistä soittava helvetin hyvä tekninen tyyppi vai täyttä paskaa suoltava 7. taivaassa oleva soittaja?
Kampela77
19.07.2006 21:20:49
WANHA.

Tästä on jo keskusteltu:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=93334

Tuohon ketjuun mä viittasinkin noilla "nokkelilla" kysymyksilläni.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
touhis
19.07.2006 21:40:16
Niinpä niin, eihän tuossa mistään bändisoitosta ole kyse. Naaperolla on vaan sukkelat sormet, mutta kyllähän tuo basisti on jotenkin vaivaantuneen näköinen..?
Ainekset: vesi, ohramallas, humala, hapettumisenestoaine (E224)
Les Fender
19.07.2006 22:28:06
WANHA.

Tästä on jo keskusteltu:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=93334

Yksi ihmelapsi lisää, taidokasta soittoa. Mielenkiintoisinta tuossa oli lukea nuo aikaisemmat keskustelut, aika pitkällemeneviä ja kärkkäitä kommentteja. Kaikennäköistä sitä voi ollakkin päättelevinään tuollaisesta pätkästä..heh....
"Living is easy with eyes closed!"
Jake.e
19.07.2006 23:18:18
Joo tiedetään internetistä löytyy ihmelapsien videoita. Onko jokaiselle pakko aloittaa uusi topic?
Jerk.
Bonesaw
19.07.2006 23:55:04 (muokattu 19.07.2006 23:58:52)
Jaahas.. taidan laittaa pillit pussiin ja myydä kitaran ja vahvarin pois.. :(

http://video.google.com/videoplay?d … 8046460703829608&q=jason+becker

Meikä mielluumin ostaa paksukaulaisen LP:n ja 0.13-setin kielet. Ei tuota oikeen jaksanu kattoa. Nopeetahan se kyllä meni.

Edit. Täytyy kyllä vielä sanoa,että vaikka tuo tylsää olikin,niin kyllä hatunnoston arvoinen suoritus ton ikäiseltä jampalta:)
-Cale
20.07.2006 00:03:01
Ei ollu fiilistä ei, ja lisäksi tuo kloppi näytti niin naurettavalta noissa hopparivermeissä että jo senkin takia uskottavuus kärsi ainakin mun silmissä huomattavasti. Vaik ei sillä, paremmin toi soitti ku minä...
-Cale
20.07.2006 00:04:39
Niin, ei se mun soittamiseen vaikutakkaan... kateellisena vaan katson että kumpa minäkin kitaraa noin hyvin 8-vuotiaana olisin osannut soittaa. Niin, ja kommentista päätellen tais video vaikuttaa enemmän suhun ;)

Niin, ja meikäläinen ei ainakaa ollu ees nähny kitaraa livenä 8-vuotiaana...
Imper
20.07.2006 14:01:47

Hirveen kuulosta.
Everyone is a per-son
Karipiirto
20.07.2006 15:41:52

Niin.. Kumpi on parempi - ilman fiilistä soittava helvetin hyvä tekninen tyyppi vai täyttä paskaa suoltava 7. taivaassa oleva soittaja?

Täyttä paskaa suoltavat kaverithan ovat tunnetusti rock ja tekniset tyypit ei koskaan omaa sitä fiilistä. mä oon vissiinki TOSI ROCK. XD
Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)