Aihe: Häät tulossa -Bändi perui (5.8.06)
1 2 3 4
jjussila
19.07.2006 12:52:17
Häpeällistä! Siis varattu bändi peruuttaa eikä hommaa itse tuuraajaa. Ei ihme, että muutamat tilaajat ovat halunneet häihinkin kirjallisen sopimuksen.

Toivottavasti tämän tapauksen bändin jäseniä ei "surffaile" näillä sivuilla. Jos sattuu olemaan, niin ilmoittautukaa minulle. Pistän turkin hihaan ja nussin uudestaan paremman pelimannin.

Kas, täysin samaa mieltä ja tod. näk. syy on niinkin yksinkertainen, että ovat saaneet parempi hintaisen keikan muualta..selkärangatonta meininkiä...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
v_m_kangas
19.07.2006 13:06:48

Olivat sitäpaitsi sanoneet, että sinne on hyvä roudata sieltä lavan sivusta. Olivat sitten vaan laittaneet pöytiä siihen oven eteen :o/

No, ne pöydät eivät varmaan olleet pultattuna lattiaan kiinni? Kyllä ne olisivat miesvoimalla siirtyneet, luulen ma.
Humppaa tai soita humppaa
paice60
19.07.2006 13:32:44
Eikös toi Salon miitti ole samana päivänä. Kasataan sieltä pänti ja mennään keikalle, miltä kuulostais?
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
KoskPaavo
19.07.2006 13:35:24
Näin ei saa käydä kuin äärimmäisessä sairastapauksessa juuri ennen h-hetkeä, että orkka peruuttaa keikkanasa! Prkle tuollaisia!

Vaan tuppaa varmaan tosi paljon useammin käymään niin että hääpari tuon peruuttaa.Mulle on käynyt noin ainakin puolenkymmentä kertaa,
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Musiikkia korville
19.07.2006 13:55:47

Vaan tuppaa varmaan tosi paljon useammin käymään niin että hääpari tuon peruuttaa.Mulle on käynyt noin ainakin puolenkymmentä kertaa,

Tää on hyvä muistaa.

Ite en oo perunut kummallakaan puolella ollessani. Luullakseni kuienkin useammin perujana on järjestävä taho.
...ja tätä mieltä on MK.
artope
19.07.2006 14:15:01

Tää on hyvä muistaa.

Ite en oo perunut kummallakaan puolella ollessani. Luullakseni kuienkin useammin perujana on järjestävä taho.

En muista kuin kerran että olis hääpari perunnu tilauksen, mutta silloinkin buukkaus olisi ollut vasta vuoden päässä. Itse emme ole koskaan jo sovittua keikkaa perunneet.
-???-
EP
19.07.2006 14:25:56 (muokattu 19.07.2006 14:26:25)

Mie otan varausmaksun ja jos itse joudun perumaan ylitsepääsemättömän esteen vuoksi raha palautetaan ja etsin orkesterin tilalle, reilupeli, mun mielestä!
Musiikkia korville
19.07.2006 14:30:01

En muista kuin kerran että olis hääpari perunnu tilauksen, mutta silloinkin buukkaus olisi ollut vasta vuoden päässä. Itse emme ole koskaan jo sovittua keikkaa perunneet.

Eli mun olettamus piti paikkansa teidänkin kohdalla... ;) (Siis se useammin peruva osapuoli)

En tuota perumisjuttua kuitenkaan hyväksy. Niinkuin EP kirjoitti, niin hommaa tuollaisessa tilanteessa bändin tilalle. Niin se kuuluis olla.
...ja tätä mieltä on MK.
omarklah
19.07.2006 14:30:20

Peruutuksia ei ole tilaajn puolelta onneksi tullut vielä yhtään. Ja jos joku bändistä on sairastunut tai muuten estynyt, keikka on hoidettu tuuraajan(-ien) kanssa.
Tää sit sanois tälleen...
rahvas
19.07.2006 14:36:27
Tänä kesänä törmäsin ensimmäisen kerran tilanteeseen, jossa tilaaja peruuttaa keikan. Ensin keikka (häät) muuttui olosuhteiltaan aina vaan hankalammaksi (soittotila pieneni, kaiuttimetkin piti mahduttaa siihen, meidän olisi pitänyt pudottaa soittajien lukumäärää jne jne.). Sitten selvisi, että sinne onkin varattu jo toinen bändi ja tarkoitus oli kai "savustaa" meidät pihalle kiristämällä olosuhteita.

No sitten kun huomautettiin että pari keikkatarjousta on jo pistetty heidän varauksensa takia sivuun ja olisi kiva joku korvaus saada, kaveri huomautti että "kuukausi on aikaa irtisanoa tämmöinen sopimus, hän on lakimies ja tietää. Siksi asia otettiinkin nyt esiin." Aikaa oli siis kuukausi + 3 päivää.

Tulipa sitten vehje otsaan ja vapaa lauantai kesälle.
Basitsi
KoskPaavo
19.07.2006 18:56:14
Kerran peruivat 60-vuotisjuhlat kun juhlakalu sattuikin kuolemaan ennen juhlia. Tuo on mielestäni kyllä hyvä syy perua.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Tsakpe
19.07.2006 22:05:09
Juhlakalut on toistaiseksi hengissä... ja iso kiitos siitä Twistersille, joka riensi apuun eli bändi on löytynyt! Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä ja nyt sitten on polkastava The Kuivanto vielä maailmankartalle hehhee...
KoskPaavo
20.07.2006 01:39:37
Juhlakalut on toistaiseksi hengissä... ja iso kiitos siitä Twistersille, joka riensi apuun eli bändi on löytynyt! Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä ja nyt sitten on polkastava The Kuivanto vielä maailmankartalle hehhee...

Kuivannolle vois kehitellä tulevaisuudessa esim. masturbointifestareita....kun niitä nyt kaikkia on kylien nimistä kehitelty....ei sentään.
EP
20.07.2006 01:42:02
Kuivannolle vois kehitellä tulevaisuudessa esim. masturbointifestareita....kun niitä nyt kaikkia on kylien nimistä kehitelty....ei sentään.

Juu, tai sitten sinne Veteliin! 8)
KoskPaavo
20.07.2006 01:45:56
Onhan Tervolassa vielä se Runkauskin...
kuunsirppi
20.07.2006 03:53:32
No, ne pöydät eivät varmaan olleet pultattuna lattiaan kiinni? Kyllä ne olisivat miesvoimalla siirtyneet, luulen ma.

No joo, mutta kun eivät olleet kaffeetelleetkaan vielä, kun
jo piti soitella hissimusaa, niin ei voinut pöytiä siirrellä :o/

Onnistuhan tuo roudaus keittiön kauttakin, vaikka vähän keittiöhenkilökuntaa
vissiin närästi se ravaaminen (ainakin enemmän ku meitä)
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
kuunsirppi
20.07.2006 03:57:20
nyt sitten on polkastava The Kuivanto vielä maailmankartalle hehhee...

Helppo homma!

Lahden moottoritieltä Orimattilaan 15 km, jonka jälkeen liikenneympyrästä Artjärvellepäin about 5 km ja sitten käännytään vasemmalle Kuivannolle, eli sinne Koskustentielle. Sitä sitten 14 km ja Maamiesseurantalo on vasemmalla keltanen iso pytinki.
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
EP
20.07.2006 14:16:09
Heikki Kinnunen: "Iltaravit" ori Mattila ja Mastur Boy, tuli mielee.. 8))
isojussi
20.07.2006 15:41:52
Helppo homma!

Lahden moottoritieltä Orimattilaan 15 km, jonka jälkeen liikenneympyrästä Artjärvellepäin about 5 km ja sitten käännytään vasemmalle Kuivannolle, eli sinne Koskustentielle. Sitä sitten 14 km ja Maamiesseurantalo on vasemmalla keltanen iso pytinki.

Vielä helpompi:

Ajetaan Lahdesta kohti Kouvolaa ja käännytään Nastolan toisesta liittymästä vasemmalle, Artjärvelle. about 5 km:n kuluttua aletaan olla Kuivannon keskustassa. Kyseinen maamiesseurantalo on heti keskustan jälkeen oikealle Koskustentielle ja sitä noin kilsan verran.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)