punk 17.07.2006 18:02:29 | |
---|
Riittää että sä tiedät sen ja että mä tiedän sen. Millään muulla ei ole väliä. |
Karipiirto 17.07.2006 21:00:51 | |
---|
saisko noita ladattua jotenki? Ne on kait poistettu sieltä jo, tai sitte mä en vaan osaa. Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta. |
PekkaM 17.07.2006 21:02:40 | |
---|
Kohta tulee tekijänoikeusfasistit ja fleimaa teidät suohon. Olisi kyllä oikeasti kiva, jos olisi joku hyvä saitti noita varten, mutta taitaa tosiaan olla kiellettyä hommaa. Joskus Jemsitellä jotkut ystävälliset tyypit lähetti minulle muutamia ihan sähköpostitse kun kaipasin. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
punk 17.07.2006 21:22:57 | |
---|
saisko noita ladattua jotenki? Ne on kait poistettu sieltä jo, tai sitte mä en vaan osaa. Saa ne ladattua kun avaat sen linkin siellä keskustelu palstalla niin aukeaa megaupload sivu megaupload tekstin edessä on teksti: Anna tähän. kirjo siihen boksiin kirjain yhdistelmä minkä näet. Riittää että sä tiedät sen ja että mä tiedän sen. Millään muulla ei ole väliä. |
Karipiirto 17.07.2006 21:23:00 | |
---|
Joku vois väsätä omia taustoja nettiin vapaasti levitettäväksi. Ei kai se kiellettyä oo jos ne on omia eikä mitään tunnettuja biisejä. Ryhtyysin itte toimeen mutta kun en omaa säädyllistä äänikorttia jolla vois edes äänittää. Lisäksi minulta puuttuu basso ja rummut. Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta. |
janik 17.07.2006 21:23:43 | |
---|
Mulla on noi kaikki, torrentteina saa. |
punk 17.07.2006 21:24:30 | |
---|
Kohta tulee tekijänoikeusfasistit ja fleimaa teidät suohon. Olisi kyllä oikeasti kiva, jos olisi joku hyvä saitti noita varten, mutta taitaa tosiaan olla kiellettyä hommaa. Joskus Jemsitellä jotkut ystävälliset tyypit lähetti minulle muutamia ihan sähköpostitse kun kaipasin. En tiedä laillisuudesta mutta enpähän itse noita laittanut nettiin. Onhan tämäkin periaatteessa väärin mutta mutta.. Riittää että sä tiedät sen ja että mä tiedän sen. Millään muulla ei ole väliä. |
janik 17.07.2006 21:37:20 | |
---|
En tiedä laillisuudesta mutta enpähän itse noita laittanut nettiin. Onhan tämäkin periaatteessa väärin mutta mutta.. Kyllä niitä täällä joskus ainakin oli jaossa, eikä siitä mitään mutinaa ainakaan tullut. Jos joku haluaa niitä, pistä pikaviestiä. |
Jucciz 17.07.2006 23:25:16 | |
---|
Itse sain haettua nuo paketit ja tulin siihen tulokseen, että jos joku niitä multa haluaa niin voin DVD:lle poltella ja heittää postiin. Netin yli "edes parin gigan" kokoiset satsit ovat aika kookkaita kun on rajattu kaista. |
PekkaM 17.07.2006 23:51:44 | |
---|
Mulla on noi kaikki, torrentteina saa. Jaa mistä? Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
janik 18.07.2006 00:02:56 | |
---|
Jaa mistä? Vaikka minulta:) |
janik 19.07.2006 19:13:53 | |
---|
|
PekkaM 19.07.2006 20:35:55 | |
---|
Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Markus Y 19.07.2006 20:54:55 (muokattu 19.07.2006 21:00:02) | |
---|
Jos ei halua noita ladata tajutonta kasaa kerralla, niin sitten voi mennä tuonne sivulle jossa nuo taustat on lajiteltu artistikohtaisesti... edit. pistetään vielä linkki ettei kukaan "eksy": http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_list |
janik 19.07.2006 20:57:34 | |
---|
Toimiiko sinulla BT_M2-O.zip paketti, vai onko siinä CRC error, kuten itse lataamassani? Noh, yritän vielä tuolta serveriltä kun on aika nopea, mutta jos sekään ei pelaa, voisin ladata sun torrentista. Toimii. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Jos ei halua noita ladata tajutonta kasaa kerralla, niin sitten voi mennä tuonne sivulle jossa nuo taustat on lajiteltu artistikohtaisesti... edit. pistetään vielä linkki ettei kukaan "eksy": http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_list Ja yksittäiset paketit tuosta torrentista saa ladattua esim. uTorrentilla. BitTorrent eikai sitä vielä osaa. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |