Aihe: Demo nettiin..
1
mukeli
19.07.2006 15:14:08
Moi,
Miten saan esim. n. 10 min. mus.demon omasta ohjelmistosta nettiin omille kotisivuilleni?..Kuvat ja tekstit onnistuu jouhevasti, mut musa ei..
Juntunen
19.07.2006 15:18:25

Moi,
Miten saan esim. n. 10 min. mus.demon omasta ohjelmistosta nettiin omille kotisivuilleni?..Kuvat ja tekstit onnistuu jouhevasti, mut musa ei..

Käännät biisin mp3:seksi ja lähetät sen kotisivupalvelimellesi. Sitten teet sivullesi linkin, jonka osoitteeksi laitat tämän biisin tiedostonimen ja polun jos se on jossain alihakemistossa.

Toinen tapa on ladata biisi jonnekin netissä olevaan palveluun, esimerkiksi www.mikseri.net.
Letkeästi funkkaavaa alternativerymistelyä: Dian. Myös MySpacessa.
Jape Muusa
19.07.2006 19:30:54

Toinen tapa on ladata biisi jonnekin netissä olevaan palveluun, esimerkiksi www.mikseri.net.
Oisko kellään suositella muita sivustoja ton Mikserin lisäksi?
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
Stibe
27.07.2006 21:00:18

http://www.purevolume.com/
Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota!
Timo JM
28.07.2006 10:01:52

Miksei Mikseri kelpaa? Musta se on erittäin hyvä paikka omalle musalle netissä.
...siis mun mielestä.
Fortune
28.07.2006 10:56:00

Kaksi hodarikojua eri puolilla kaupunkia on aina tuottavampaa kuin yksi :)
Jape Muusa
28.07.2006 21:00:37

Juu,kelpaahan Mikserikin,mä vaan ajattelin samansuuntaisesti kuin Fortunekin, että eipä siitä ainakaan mitään vahinkoa koidu,vaikka biisejä löytyisi useammaltakin foorumilta.
lindo
28.07.2006 23:47:41
MySpace on kyllä varmaan maailman huonoimmin toimivia saitteja ... jos vertaa suosioon.

Tällaset ois myös:
http://www.jamwave.com/
http://www.bandspace.com/
ja tietenkin
http://www.soundclick.com/
Rok rok
Timo JM
29.07.2006 00:49:08

Juu,kelpaahan Mikserikin,mä vaan ajattelin samansuuntaisesti kuin Fortunekin, että eipä siitä ainakaan mitään vahinkoa koidu,vaikka biisejä löytyisi useammaltakin foorumilta.

Ai niin joo, mä kun en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että näillä omilla tuotoksilla yrittäis saavuttaa useampia kuulijoita. Mulle kun on riittänyt, että ylipäätään on ollut joku paikka mihin usuttaa kiinnostuneita - ja millä vaivaannuttaa lähimmäisiään :-)
...siis mun mielestä.
Jape Muusa
29.07.2006 06:09:19

Mulle kun on riittänyt, että ylipäätään on ollut joku paikka mihin usuttaa kiinnostuneita - ja millä vaivaannuttaa lähimmäisiään :-)
Menee vähän offtopiciksi,mutta tuli mieleen tosta lähimmäisten vaivaannuttamisesta,että jos himaan tulee ei-toivottuja vieraita,niin hyvä häätökeino vois olla pistää omaa musaa (ne kaikista kauheimmat otokset,tai tekisi sitä varten täsmä-äänityksen) lujaa soimaan ja siihen vielä kotivideoilla päälle.
Timo JM
29.07.2006 10:11:01

Menee vähän offtopiciksi,mutta tuli mieleen tosta lähimmäisten vaivaannuttamisesta,että jos himaan tulee ei-toivottuja vieraita,niin hyvä häätökeino vois olla pistää omaa musaa (ne kaikista kauheimmat otokset,tai tekisi sitä varten täsmä-äänityksen) lujaa soimaan ja siihen vielä kotivideoilla päälle.

Heh, mä olen huomannut, että kyllä ne parhaimmat toimivat ihan yhtä hyvin. Jostain syystä mulle on siunaantunut tutuuja ja sukulaisia joita ei pahemmin kiinnosta nää puuhastelut. Saatika vaimo joka ei lotkauta korvaakaan. Hmm...
...siis mun mielestä.
lindo
29.07.2006 13:18:10
Menee vähän offtopiciksi,mutta tuli mieleen tosta lähimmäisten vaivaannuttamisesta,että jos himaan tulee ei-toivottuja vieraita,niin

Tästä tulikin mieleen kun tuli treenikämplälle ei toivottuja vieraita ja vielä känässä, että silloin oli ohjelmistossa tuollanen 15 minuutin musiikkikappale, ja kun nuo ko herrat ei tajunnut lähteä niin päräytettiin tuo kappale käyntiin. Ukot lähti puolessa välissä biisiä, hehee.

... tosin tulivat takaisin kun biisi loppu >:(
Rok rok
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)