Jaakob 19.07.2006 13:56:51 | |
---|
Sonor on se merkki, jota aikoinaan mainostettiin Rolls Royce samassa kuvassa olevin ilmoituksin. Siitä johtuen Sonoria kutsuttiin ja edelleen kutsutaan rumpujen Rolls Royceksi. Minulla on setti vuodelta 1976. Se maksoi jenkeissä tuonna vuonna 1800 USD. Samalla hinnalla sai uuden henkilöauton. Esimerkisi Ludwigin perus Vistalite maksoi alle tonnin. Ihan tässä vaan vaatimattomasti tiedustelen, että mihinkä tämä M.Netin Sonor-ylistys perustuu? Onko se vain Hollmi-5:n taitavast luomaa hypeä? Eli jos täysin objektiivisesti (onko se mahdollista) vertailisi esim. Sonorin huippusettiä, Genistaa, Signiaa ja Kumua. Millä argumenteilla Sonor veisi voiton edellämainituista? Ihan vaan kyselen, kun kiinnostaa. Älkää ottako henkilökohtaisesti. (Se mahdollisuus on olemassa kun puhutaan rumpumerkkien eroista) Reten. |
Rockster 19.07.2006 14:06:08 | |
---|
Ihan tässä vaan vaatimattomasti tiedustelen, että mihinkä tämä M.Netin Sonor-ylistys perustuu? Minä olen kyllä miettinyt samaa. En vaan ole koskaan päässyt soittamaan niillä high-end sarjan pöntöillä. Kuka tarjoaisi mahdollisuuden Pääkaupunkiseudulla, kun liikkeissä niitä ei oikein ole? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Paas 19.07.2006 14:10:22 (muokattu 19.07.2006 14:13:06) | |
---|
Eli jos täysin objektiivisesti (onko se mahdollista) vertailisi esim. Sonorin huippusettiä, Genistaa, Signiaa ja Kumua. Millä argumenteilla Sonor veisi voiton edellämainituista? Näin nopeasti kelattuna Sonor - Premier linjalla viimeistelyn taso ja hardware on Sonorissa ihan eri tasolla. Kumuihin kun vertaa niin Kumujen viimeistelyn tasoa ei voi kyllä moittia. Mutta sitten kun hardwaresta puhutaan niin Sonori menee taas edelle. edit. Designerin tekniset ratkaisut tuntuvat vain olevan melko ylivertaisia. Pienet jutut kuten esim. basarin "kiristyskoukut" on jo niin hienot systeemit että ei voi kuin ihmetellä. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Magiz 19.07.2006 14:13:12 | |
---|
Kumuihin kun vertaa niin Kumujen viimeistelyn tasoa ei voi kyllä moittia. Mutta sitten kun hardwaresta puhutaan niin Sonori menee taas edelle. kumun hardware siis häviää sonorin hardwarelle.. mitä ihmettä?! :D Keep it Fresh |
Paas 19.07.2006 14:16:40 | |
---|
kumun hardware siis häviää sonorin hardwarelle.. mitä ihmettä?! :D Viittaan tuolla hw:llä enemmänkin rumpujen hw:n teknisiin ratkaisuihin. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
markkuliini 19.07.2006 14:32:17 | |
---|
Sonor voittaa kaikki muut myös painossa. :) www.vasamayhtye.com |
Rockster 19.07.2006 14:35:12 | |
---|
Sonor voittaa kaikki muut myös painossa. :) Ei paljon taida jäädä jälkeen kasari-Ludwigitkaan... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
HeavyMachinery 19.07.2006 14:37:56 | |
---|
Sonor voittaa kaikki muut myös painossa. :) Paino on voimaa ja yli paino ylivoimaa.... Jos otetaan tosiaan top -of-line mallit riviin esim. Sonor, kumu, premier, DW Kaikkissa on hyvät puolensa ja kaikissa huonot. Jotkut asiat on toisen mielestä tärkeempi kuin toisen. Paha niitä on verrata keskenään, sonoreissa on sitä sitä hype lisääkin aika paljon mutta niin on kumuissakin. Kaikki niistä on kummiskin rumpuja jota lyödään.... Monia "isojen" merkkien rumpuja vähätellään herkemmenkin kuin tälläistä pienempien "laatu" rumpujen ominaisuuksia... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
hollmi-5 19.07.2006 14:38:52 | |
---|
Sonor voittaa kaikki muut myös painossa. :) On toki painaviakin settejä, mutta Hilite ja Sonorlite sekä Delite ovat ihan normipainoissa. Tosin esimerkiksi juuri tuo 70-luvun Phonick on painavahko. Sonorin hyvyys on sen uskomattoman hienossa työnjäljessä ja laadussa yleensä. Minulla ei ole koskaan mikään Sonorin osa mennyt rikki. Missään koneistusjäljessä ei ole huomauttamista. Pintakäsittelyt ovat virheettömiä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Deino 19.07.2006 14:38:54 | |
---|
sonor = paras = totta Deino vaan |
Paas 19.07.2006 14:39:00 | |
---|
Sonor voittaa kaikki muut myös painossa. :) Totta! :) Kun kannoin tuon suht pienen basarin(20x18) yläkertaan ajattelin vain itsekseni että en haluaisi olla jonkun kahta 24x18 designer basaria käyttävän rumpalin roudari. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
HeavyMachinery 19.07.2006 14:40:41 | |
---|
sonor = paras = totta Haluaisin tähän myös deinon omakohtaiset kokemukset muista merkeistä ja siitä sonorista.... Niin ja se paas se kalapakki joka siinnä basuunassa painaa :D Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
hollmi-5 19.07.2006 14:42:17 | |
---|
Niin ja se paas se kalapakki joka siinnä basuunassa painaa :D Ja ne jalat. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
HeavyMachinery 19.07.2006 14:42:44 | |
---|
On toki painaviakin settejä, mutta Hilite ja Sonorlite sekä Delite ovat ihan normipainoissa. Tosin esimerkiksi juuri tuo 70-luvun Phonick on painavahko. Sonorin hyvyys on sen uskomattoman hienossa työnjäljessä ja laadussa yleensä. Minulla ei ole koskaan mikään Sonorin osa mennyt rikki. Missään koneistusjäljessä ei ole huomauttamista. Pintakäsittelyt ovat virheettömiä. Mutta sulla onkin huippu mallistoa. Monella on paha tapa luulla samaa force sarjasta... Sen verran sonoria mieli tekisi itsekin että tigerwoodin tai tribali setin haluaisinihan sen pinnan tyylikkyyden takia... Mutta samalla rahalla saa muutakin ja paljon ennemmän.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
hollmi-5 19.07.2006 14:48:39 | |
---|
Monella on paha tapa luulla samaa force sarjasta... Sonorin logo pitäisi noista poistaa jo tehtaan toimesta. Mitenkään kun eivät ole verrattavissa Saksalaiseen. Ainoastaan alkuperäinen Force 3000 oli sinne päin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
HeavyMachinery 19.07.2006 15:02:35 | |
---|
Sonorin logo pitäisi noista poistaa jo tehtaan toimesta. Mitenkään kun eivät ole verrattavissa Saksalaiseen. Ainoastaan alkuperäinen Force 3000 oli sinne päin. Aivan... En oikein keksi pahaa sanottavaa noista designereistä ja deliteistä mutta force ei ole mitenkään ihmeellistä..... mutta se paino :D Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Jaakob 19.07.2006 15:05:49 | |
---|
No tämähän on kummallista. En usko ennen kuin pääsen itse testaamaan Sonoreita auf Deutschland. Jawohl! Reten. |
Paas 19.07.2006 15:05:53 | |
---|
mutta se paino :D Ei kannata urputtaa painosta, ottaen huomioon allekirjoituksesi. :D The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Ei kannata urputtaa painosta, ottaen huomioon allekirjoituksesi. :D Ei se paino minua haittaa saanhan sentään molemmat marsun 4x12 kaapit samalla kertaa kantoon.... etsin sitä miinusta katos... :D sitä paitsi kyllä joka miehen on oma painox2 pystyttävä kantamaan.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
HeavyMachinery 19.07.2006 16:25:10 | |
---|
No tämähän on kummallista. En usko ennen kuin pääsen itse testaamaan Sonoreita auf Deutschland. Jawohl! Joo.... olin itte kun testasin ekan kerran sonorin signaturea että mikäs vittu näissä maksaa näähän on ihan perseestä... Toisen kerran kun testasin (eri kannuja kylläkin ) olin sitä mieltä että no eipä paskemmat tynnyrit.... Nippulaa ja nappulaa niissä on mutta niin on kaikessa mihin saksalainen sormensa pistää... Voitaisiin muuten rueta polttamaan sonoreita kostoksi lapin polttamisesta..... :) Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |