Demostudio 27.06.2006 11:23:00 | |
---|
|
kkaarre 28.06.2006 13:14:17 | |
---|
Jessöör! Antakaa ihan rohkeasti palautetta vaan! En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
Mika Antero 28.06.2006 20:24:37 | |
---|
Tuttu biisi, hyvä biisi... Tai jos ei tuttu, niin tutun kuuloinen. Semmoisistahan ne hittibiisit tulevat, niistä jotka ensikuulemalta kuulostavat siltä kuin olisi kuullut jo aiemmin. Osittainen akustisuus vähän hämää, koska tämä kuulostaa kyllä sähköiselle rokkibändille tehdyltä. Intro ja kertosäe ovat erittäin komeat ja mieleenjäävät. |
kkaarre 28.06.2006 21:30:11 | |
---|
Osittainen akustisuus vähän hämää, koska tämä kuulostaa kyllä sähköiselle rokkibändille tehdyltä. Totta turiset. Tämä on tehty sähköiselle bändille ja onkin ns. akustinen versio kyseisestä kappaleesta. Tehtiin tuossa promolevy akustiselle projektillemme ja päätin laittaa tämän biisin siihen mukaan. Sähköinen versio tulee joskus. Kiitos kehuista! En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |
Nostin tämän jos jollain sattuu olemaan jotain uutta ja ihmeellistä, vai sanoiko kenkkunen jo kaiken?? En ole kyllä täysin varma, mutta luulen että silmälasini puhuivat minulle äskettäin. Ne kertoivat, että joku mies heitti niitä mutterilla. Sattui kuulemma julmetusti, vaikka kyseessä oli vain iso mutteri. Mitäpä tuohon enää lisäämään. |