Aihe: Häät tulossa -Bändi perui (5.8.06)
1 2 3 4
Tsakpe
18.07.2006 21:48:24
Apua tarvittais kyllä ja aikas äkkiä. Meillä on häät 5.8.06 Kuivannolla (Orimattilan ja Nastolan välissä) ja viime marraskuussa varattu bändi otti ja perui eilen.. Oliskos missäänpäin vapaata tanssibändiä vai tarviikos meidän tyytyä dj:n palveluihin.. Epätoivoinen morsian numerossa 040-7043822 /Terhi
Tankoprinssi
18.07.2006 23:21:32 (muokattu 18.07.2006 23:21:52)

Meillä ei oo enää vapaana mutta uskoisin, että pian ilmestyy tarjouksia. Ellei kuulu, niin annan numeron huomenna muutamalle bändille joiden jäsenet ei käy näillä sivuilla.Saavat sitten hoitaa itse asiansa loppuun.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
isojussi
18.07.2006 23:52:01 (muokattu 18.07.2006 23:52:55)
Siirtäkää enslauantaille, 22-7-2006 - multa peruuntu sillon koko tilaisuus.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
EP
19.07.2006 00:15:25
Jos ois Kaivannolla, niin kuin ensin luin niin onnistus vaikka heti! :)
Miten kaukana Orimattila on Tampereelta?
rintapek
19.07.2006 01:24:55

Älkää nyt hyvät ihmiset kysykö maantietoa tällä palstalla.
Karttakirja kouraan!!!

Voisi helpottaa, jos kertoisit, mitä haluat ? Bändin, se on selvä. !!! ...?
"Humppabändin", joka soittaa tarvittaessa sen johnnybegoodin,
vai "rokkibändin", joka soittaa tarvittaessa HTV -(humppa- tango - valssi)- musaa ?
Haluatko onemanbandin, joka syntikalla tekee kaiken,
vai sen legendaarisen mies- hanuri - jakkara - trion, ...
tai sen legendaarisemman mies - hanuri - jakkara - kossupullo- kvartetin, jolla kukaan ei tee mitään, mutta jonka kaikki ? saavat.

Voin kysyä kundeilta, mutta bändimme tuskin voi tähän hätään auttaa.
terv p
One kind of music only - the good kind
isojussi
19.07.2006 01:38:11
Jos ois Kaivannolla, niin kuin ensin luin niin onnistus vaikka heti! :)

Veikkaan, että paikan osoite on Kuivanto,Koskustentie 1300

Komia maamiesseurantalo.

160 kilsaa Mansesterista.
isojussi
19.07.2006 01:38:50

Veikkaan, että tällä aikataululla ei oo enempää varaa valkata.
EP
19.07.2006 01:57:29
Älkää nyt hyvät ihmiset kysykö maantietoa tällä palstalla.
Karttakirja kouraan!!!

"Humppabändin", joka soittaa tarvittaessa sen johnnybegoodin,
vai "rokkibändin", joka soittaa tarvittaessa HTV -(humppa- tango - valssi)- musaa ?
Haluatko onemanbandin, joka syntikalla tekee kaiken,
vai sen legendaarisen mies- hanuri - jakkara - trion, ...
tai sen legendaarisemman mies - hanuri - jakkara - kossupullo- kvartetin, jolla kukaan ei tee mitään, mutta jonka kaikki ? saavat.

Voin kysyä kundeilta, mutta bändimme tuskin voi tähän hätään auttaa.
terv p

Ei oo karttakirjaa! :)

"Tanssibändi" yleensä soittaa humpat, valssit, tangot ja rokit ym. Eli lähes jokaista tanssiplaatua pitäisi ko. orkesterilta löytyä.
Janus
19.07.2006 03:51:06
Veikkaan, että tällä aikataululla ei oo enempää varaa valkata.

Valinnanvaraa voi ollakin, tällä aikataululla voi saada bileisiinsä vaikka 2 bändiä jos niin haluaa: halvan ja hyvän.
kuunsirppi
19.07.2006 07:43:24
Veikkaan, että paikan osoite on Kuivanto,Koskustentie 1300

Komia maamiesseurantalo.

160 kilsaa Mansesterista.

Koskustentie 1422 ;o)
Oltiin siellä viime lauantaina.

Hankala paikka roudata sen jälkeen, kun vieraat on paikalla.
Keittiön kautta siellä kaikkien safkojen välissä piti surffata....
Muuten kiva paikka
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Timi
19.07.2006 08:04:14
Aika harvoin rokkibändit soittaa tanssimusaa ja saatika häiden vaatimat setit!
Kylmän viileesti!
Jonte
19.07.2006 09:27:34
Apua tarvittais kyllä ja aikas äkkiä. Meillä on häät 5.8.06 Kuivannolla (Orimattilan ja Nastolan välissä) ja viime marraskuussa varattu bändi otti ja perui eilen.. Oliskos missäänpäin vapaata tanssibändiä vai tarviikos meidän tyytyä dj:n palveluihin.. Epätoivoinen morsian numerossa 040-7043822 /Terhi

Soita Baronille tai Koutosen Hannulle. Hannulla on tanssibändi, tosin Rautavaaralla asti. Matkat tulee vähän kalliiksi. Jos olet vielä ahdingossa, niin laita pikaviestiä, kysyn pomolta.
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
Pula-Aho
19.07.2006 10:07:53
Toivotaan, että joku pystyy auttamaan Terhiä. Neuvoin itse hänet tänne, kun olemme itse varattuna, samoin kaikki tutut eikä aikaa kuitenkaan ole kovin paljon h-hetkeen.

Tässä tuntuu olevan menossa joku bändien peruutusviikko. Neljä vastaavaa puhelua on tullut parin päivän aikana. Viimeisin tänä aamuna - ja siinä kyse oli jo ensi lauantaista.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
baron
19.07.2006 10:20:59

Soita Baronille tai Koutosen Hannulle. Hannulla on tanssibändi, tosin Rautavaaralla asti. Matkat tulee vähän kalliiksi. Jos olet vielä ahdingossa, niin laita pikaviestiä, kysyn pomolta.

Baronhan olisi muuten jo ilmoittautunut, mutta sovittu keikka samaksi päiväksi.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Tankoprinssi
19.07.2006 11:17:51 (muokattu 19.07.2006 11:18:35)

Häpeällistä! Siis varattu bändi peruuttaa eikä hommaa itse tuuraajaa. Ei ihme, että muutamat tilaajat ovat halunneet häihinkin kirjallisen sopimuksen.

Toivottavasti tämän tapauksen bändin jäseniä ei "surffaile" näillä sivuilla. Jos sattuu olemaan, niin ilmoittautukaa minulle. Pistän turkin hihaan ja nussin uudestaan paremman pelimannin.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
isojussi
19.07.2006 11:30:50
Hankala paikka roudata sen jälkeen, kun vieraat on paikalla.
Keittiön kautta siellä kaikkien safkojen välissä piti surffata....
Muuten kiva paikka

Mä olisin voinut kertoo ton etukäteen - miksette roudannut ennen vieraiden tuloo? Mä' tein niin. Ei ollut paha.
kuunsirppi
19.07.2006 12:18:23
Mä olisin voinut kertoo ton etukäteen - miksette roudannut ennen vieraiden tuloo? Mä' tein niin. Ei ollut paha.

Pojat tuli myöhemmin, kun muutenkin tuli aikas pitkä ilta....mäkin olin ekaks laulamas niille kirkossa, joten pääsin sitten vasta sen jälkeen juhlapaikalle.
Olivat sitäpaitsi sanoneet, että sinne on hyvä roudata sieltä lavan sivusta. Olivat sitten vaan laittaneet pöytiä siihen oven eteen :o/
kuunsirppi
19.07.2006 12:18:57
Pitäis päivitellä b-torin keikkapaikkalistaa. Uusista paikoista on mukava lukaista muiden kommentit.

-G-

Joo, näin pitäis tehdä....kunhan tässä syksy pimenee ja toivottavasti vähän on aikaa taas keskittyä olennaiseen. Nyt menee vaan surffatessa pitkin poikin :o)
artope
19.07.2006 12:38:20

Häpeällistä! Siis varattu bändi peruuttaa eikä hommaa itse tuuraajaa. Ei ihme, että muutamat tilaajat ovat halunneet häihinkin kirjallisen sopimuksen.

Toivottavasti tämän tapauksen bändin jäseniä ei "surffaile" näillä sivuilla. Jos sattuu olemaan, niin ilmoittautukaa minulle. Pistän turkin hihaan ja nussin uudestaan paremman pelimannin.

Näin ei saa käydä kuin äärimmäisessä sairastapauksessa juuri ennen h-hetkeä, että orkka peruuttaa keikkanasa! Prkle tuollaisia!
-???-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)