Aihe: En voi soittaa!!
1 2 3
emiko
22.10.2003 19:01:54
Haluan jakaa tuskani muiden m.netin käyttäjien kanssa ja toivon, että tästä heruu sääliä: Viime maanantaina minulla oli kuumetta ja silti, tyhmänä tyttönä, soitin pianoa kolme tuntia. PAHA virhe. Kaikki kostautui tänä aamuna, kun en voinut taivuttaa oikeaa rannettani juuri ollenkaan. Siinä on nyt siis varmaan jokin niveltulehdus tms. enkä voi soittaa nyt ollenkaan mitään soitinta. Voi paska. Ja mulla on keikka sinfoniaorkesterin kanssa ensi torstaina. Kirous ja kuolema. Mitä tästä opimme: älkää soittako kuumeessa, se vaarantaa terveytenne!
"Elämä on kana - joskus se munii, joskus paskoo." --Murmeli
Fortune
22.10.2003 19:02:54
Niinhän ne sanovat, että kaikki kahvinkeittoa raskaampi on sairaana hullun hommaa.

Ikävää.
Hiphelihei.
Aerodactev
22.10.2003 19:10:00
Kuumeessa pitää vain vetäistä tuopillinen Jaffaa, mennä nukkumaan ja nauttia hallusinaatioista.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Velli
22.10.2003 19:16:11
Ite kaaduin pyörällä liukkaassa kurvissa viime keskiviikkona ja vasemman käden pikkusormi meni sen verran paskaksi että epäilin jo murtumaa. En kuitenkaan lähtenyt lääkäriin, vaan päätin kuulostella pari päivää että miltä se vaikuttaa. Parin päivän jälkeen sitä pystyi jo vähän painelemaan, joten ei se ilmeisesti murtunut ole. Nyt se on jo lähestulkoon parantunut, mutta vieläkään ei oikein pysty soittamaan.

Onneksi sattui olemaan juuri syysloma tällä viikolla, niin ei ainakaan opinnot hirveästi kärsi tästä. Tai no, kärsiihän ne kun ei pysty treenaamaan, mutta ei onneksi tule uutta asiaa jota ei pystyisi treenaamaan. Mä ainakin otin heti sen linjan että en soita pätkääkään ennen kuin se on täysin parantunut että ei vain mene pahemmaksi ja saa rauhassa parantua. Ilmeisesti se kannatti.
Definhel
22.10.2003 19:17:11
Kuumeessa pitää mennä shortseissa keskustaan tarkistamaan uutuudet musaliikkeistä.
Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti.
sikanaama
22.10.2003 19:28:37
Kuumeisena soittaminen on näköjään epäterveellisempää kuin kuumeisena urheileminen. Minä ainakin olen ollut pelaamassa sählyä ja jalkapalloa kuumeisena, mutta en kuollut eikä mitään pahempaa sattunut.
Aveikkapatahelluvanoois!
Fortune
22.10.2003 19:36:15
Minä ainakin olen ollut pelaamassa sählyä ja jalkapalloa kuumeisena, mutta en kuollut eikä mitään pahempaa sattunut.

Ei ole terveellistä sydämelle.
Hiphelihei.
sormunen
22.10.2003 19:48:43
Minä ainakin olen ollut pelaamassa sählyä ja jalkapalloa kuumeisena, mutta en kuollut eikä mitään pahempaa sattunut.

Tässä taannoin kuoli frendi, joka kymmenen vuotta sitten oli parilla keikalla kuumeessa. Jäi jälkiseuraukset kyteen ja sydän petti sitten nyt.
sikanaama
22.10.2003 19:51:16

Näin olen kuullut myös, mutta se oli sillon lapsena ehkä 11 vuotiaana. Kyllä sitä lapsena pysty tekemään vaikka mitä, mutta nykyään vois olla toinen juttu.
Aveikkapatahelluvanoois!
Fortune
22.10.2003 20:16:56
Tässä taannoin kuoli frendi, joka kymmenen vuotta sitten oli parilla keikalla kuumeessa. Jäi jälkiseuraukset kyteen ja sydän petti sitten nyt.

Sydänlihashan tulehtuu herkästi sairaana riuhtoessa ja se ihan noin vain paranekaan.

Ei mikään leikin asia.
Hiphelihei.
Nuages
22.10.2003 20:24:30

Minä olen juossut Cooperin testin pienessä kuumeessa, tosin tietämättäni. No, eipä sen jälkeen enää pieni kuume ollutkaan. Taisi mennä toista viikkoa toipumiseen.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu
VÄKIPÄÄ
22.10.2003 20:28:24
Kusinen juttu! Otan osaa!
Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981!
Jani The Rock
22.10.2003 20:33:18

Dääm. Kyllä sairaana täytyy levätä. Terveytensä kanssa ei kannata leikkiä.
I`m a rockabilly MAADMAN!!! -Screaming Lord Sutch
Juho L
22.10.2003 20:36:25
Minä en ymmärrä miten joku voi edes ryhtyä turaamaan jotain kuumeisena. Kuumeisena korkeintaan kykenee hakemaan jotain lämmintä juomista ja sekin on jo kova saavutus.
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
Numbie
22.10.2003 21:40:50

Kerran oon keikan soittanu kuumeessa, älysin onneksi jättää liikkumisen ihan minimiin ja keskittyä soittamiseen, laskihan se fiilistä mutta kun sovittu kerran oli niin...
Fortune
22.10.2003 21:44:31 (muokattu 22.10.2003 21:46:54)
Kerran oon keikan soittanu kuumeessa, älysin onneksi jättää liikkumisen ihan minimiin ja keskittyä soittamiseen, laskihan se fiilistä mutta kun sovittu kerran oli niin...

Viime talvena vedin yhdet treenit (projektissa, joka ehti treenaamaan vain parin kuukauden välein, ei oikein voinut väliinkään jättää) roudauksineen hirveässä flunssassa ja 38 asteen kuumeessa (minulle lähes tajunnan rajamailla tuo lukema). Asun viidennessä kerroksessa ja hissi oli remontissa, kuumesairaalle oli kitarakaapin ja -räkin raahaaminen viidenteen kerrokseen aika rankka juttu.

En jaksanut liikkua mihinkään pariin päivään ja olo oli kaamea.

Tyhmäähän sekin oli kyllä, aina tulee ajateltua, että ei urheile, mutta sitten yllättää itsensä reippaana kantamassa jotakin Marshallin raatoa portaita ylös. Eihän se urheilua ole :)

EDIT: Ja treeneissä en pystynyt soittamaan improvisoituja sooloja kuin yhdestä perusasemasta, ei aivotoiminta sallinut yhtään liikkumista :)
Hiphelihei.
hörhö
22.10.2003 23:11:54

Yritän jättää levon puolelle kuumeessa, mutta aina se ei ole mahdollista. Olen muunmuassa vetäissyt 20min tanssiteoksen 39.5° lämmöissäni. Se on vaan tappavaa, jos sen sydänlihastulehduksen onnistuu riittävän pahaksi saamaan. Joskus on myös juuri ennen enskareita joutunut jotain kevyemmissä lämmöissä treenaamaan.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
Lennu
23.10.2003 03:32:28

Mikä erottaa soittajan harrastelijasta? Ei tarvitse vastata.
Ces chaussettes sont ã vous?
Paas
23.10.2003 07:48:29
Kyllä joskus sairaanakin on tullut soiteltua kun ei voi oikein olla soittamatta.
Takatukat kunniaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)