Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Winger Suomeen lokakuussa!
1 2 3 4 5
kid ego
18.07.2006 16:56:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WINGER:
su 15.10. ovet 19.00, 16e (-S-/K18)
WINGER (USA)
Ennakko: Tiketti ja Lippupalvelu (alk. pe 21.7.)
 
80-luku never dies!!
Kasarivuosien loppupuolella Kip Wingerin perustama Winger, julkaisi 1988 debyyttilevynsä joka paukahti listojen kärkeen ympäri maailmaa. Radiot ja MTV pyörittivät superrotaatiolla bändin ensihittejä kuten "Madalaine", "Seventeen"..
Winger kiersi palloa muiden kasarirokkiryhmien kanssa, kimppakiertueita oli mm. Bon Jovin, Poisonin, Skid Row ja Scorpionsien kanssa.
Kolmen albumin jälkeen vuonna 1994 bändi kuitenkin hajosi ja bändin ydin Kip Winger lähti 8 vuotta kestäneelle soolouralle.
Vuonna 2002 bändi kasattiin jälleen ja Winger teki onnistuneen comebackin ja on siitä saakka kierrellyt maailmaan keikkaillen jälleen. Bändillä löytyy hittejä soitettavaksi!!
Kokoonpanossa Nosturilla:
Kip Winger, Reb Beach, John Roth, Rod Morgenstein ja Clink Leroglu
 
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
slowdive
18.07.2006 16:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kasaribändeistä se jollain tavalla koomisin. Yhtään biisiä en tosin muista, mutta en olekaan tyttö.
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
aikavaikea
18.07.2006 17:04:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Radiot ja MTV pyörittivät superrotaatiolla bändin ensihittejä kuten "Madalaine", "Seventeen"..
 
Täytyy sanoa, että vaikka tuohon aikaan elin varsin aktiivista elämää (mitä se sitten taas onkaan), niin Wingeristä ei ole jäänyt mieleen muuta kuin hassu etunimi ja paljon tukkaa. Noista "superrotaatiosta" ja "ensihiteistä" ei ole pienintäkään muistoa.
 
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
kid ego
18.07.2006 17:08:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kasaribändeistä se jollain tavalla koomisin. Yhtään biisiä en tosin muista, mutta en olekaan tyttö.
 
Sain joskus sukulaiselta joitakin kasarilevyjä, kun tyhjenteli levyhyllyjään. Joukossa oli Wingerin nimikkoalbumi. Hirveetä paskaa, mutta sen verran hauskaa että halvemmilla hinnoilla menisin keikalle. Reb Beach on vitu-kova kitaristi.
 
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
Janus
18.07.2006 17:16:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan vitun kova laulaja ja Beach on aina yhtä kova kitaristi. Toi ois kai pakko nähdä.
-Cale
18.07.2006 18:15:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan vitun kova laulaja ja Beach on aina yhtä kova kitaristi. Toi ois kai pakko nähdä.
 
Toisin kuin muut täällä tykkään bändistä todella paljon, ja olis kyllä upeaa nähdä bändi livenä. Tällainen kasarimeininki uppoaa meikäläiseen aina.
 
kid ego
18.07.2006 18:44:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisin kuin muut täällä tykkään bändistä todella paljon, ja olis kyllä upeaa nähdä bändi livenä. Tällainen kasarimeininki uppoaa meikäläiseen aina.
 
Liioittelin ehkä kommentoinnissani. Ei Winger täyttä paskaa ole, mutta selkeästi divarijoukkue verrattuna Van Haleniin, Mr. Bigiin tai Extremeen.
 
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
-Cale
18.07.2006 18:50:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liioittelin ehkä kommentoinnissani. Ei Winger täyttä paskaa ole, mutta selkeästi divarijoukkue verrattuna Van Haleniin, Mr. Bigiin tai Extremeen.
 
Noh, mielipiteitähän nämä...
 
mrk
18.07.2006 19:37:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vittu, onko nämä oikeasti vielä olemassa? Eipä näistä tule mieleen kuin tuo sakkoliha-anthem Seventeen videoineen ja se, että Beavis&Buttheadissa sillä nössöllä pikkujätkällä oli aina Winger-paita.
 
"Short On Long Term Goals"
Skebaholikko
18.07.2006 19:49:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FAK! Ny ois Stuart-nöreilyn aika! Winger paita ylle ja blondatut hiukset. Oisha se Kipin pepsodent-välkkeen näkemine varsin hauska veto. Miles Awayta fiilistellessä ja Little Dirty Blondea toivoen....damn, onpa laitettava myssyn alle. Vois mennä tuuletteleen kaulassa muiden muassa Whitesnaken vedolta mukaan tarttuneita Reb Beachin plekuja.
 
Daddy says she's too young but she's old enough for me!!!
 
MegaMan Club #017 - 80s-Action Man He who knows how will always be working for him who knows why.
Notefix
18.07.2006 20:54:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kip Winger on oikeasti lahjakas muusikko, jonka soololevyt ovat yllättäneet meikän! Hienoa stuffia!
 
"Layers of layers of shit!"
arppah8
18.07.2006 22:47:29 (muokattu 18.07.2006 22:51:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kip Winger on oikeasti lahjakas muusikko, jonka soololevyt ovat yllättäneet meikän! Hienoa stuffia!
 
Ja minusta Wingerin kakkoslevy In the heart of the young on ihan pirun hyvä pop-kiekko. Sitä paitsi, sehän sai Mr. Crabinkin kääntymään raskaamman musiikin pariin;)
 
Ja propsit Reb Beachille siitä, että miehen eräs Guitar World-kolumni avasi minulle tappingin salat aivan uudella tavalla. Hieno mies tuo Mr. Videogames. Hei, sehän rimmaa!
 
...and music? Well, it's just entertainment folks.
sirdickyj
18.07.2006 23:25:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kip Winger on oikeasti lahjakas muusikko, jonka soololevyt ovat yllättäneet meikän! Hienoa stuffia!
 
Niin.se soololevy, "Down incognito" sisältää pääosin Winger-bändin biisejä uusina versioina, siis akusrtisina.
 
Kaikki silkkimunat, jotka inisee jostain "naurettavuuden huiipentumasta" tai muusta, ette tajua oikeasti mitään tästä hommasta. Ottakaapa kuunteluun Wingerin (toistaiseksi) viimeinen studiolätty "Pull" ja miettikää sitten homma uusiks. Ja myös kakkoslätty "In the heart of the young" sisältää käsittämättömän upeaa musaa, Rainbow in the rose, Loosen up, Can't get enuff...ai perkele, mitä biisejä.
 
Kip Wingerin lätyillähän (joita on kaksi, Thisconversationseemslikeadream ja Songs from the oceanfloor sekä sitten tietenkin toi uusintaversio-levy) kitara soittaa sitten Andy Timmons, mikä on jo sinänsä ostamiseen riittävä syy. Morgenstein pannuissa.
 
Niin, jo tuo Rod Morgensteinin mukanaolo on riittävä syy olla tuomitsematta bändiä yhtään miksikään, siinä on kyllä rumpali vailla vertaa. Käsittämättömän kova bändi sekä soittotaidollisesti että biisimateriaaliltaan!
 
Pataan!
-Aleksi-
18.07.2006 23:38:01 (muokattu 18.07.2006 23:38:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.insuranceandnews.com/article.php?vid=_f-kdsz1Zl4
 
Hassun näkönen jätkä. Paska biisi.
 
Notefix
18.07.2006 23:38:54 (muokattu 18.07.2006 23:39:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kip Wingerin lätyillähän (joita on kaksi, Thisconversationseemslikeadream ja Songs from the oceanfloor

Noita juuri tarkoitin. Mielestäni oivaa matskua. Ja aika kaukana "normitukkahevistä". Hyviä biisejä hyvin toteutettuna.
 
"Layers of layers of shit!"
kid ego
18.07.2006 23:45:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.insuranceandnews.com/article.php?vid=_f-kdsz1Zl4
 
Hassun näkönen jätkä. Paska biisi.

 
Ihan sikahyvää kitarointia Beachilta. Pitää ottaa tää levy kuunteluun nyt heti paikalla, kun mulla se kerran on. Ja joo, kai mä sitten menen keikalle.
 
Kipin soolokamasta pitää ottaa selvää. On se kova laulelija/bassottelija.
 
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
stickyfinger
19.07.2006 00:37:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkö Kip Winger spedeilee lavalla sen handsfree-mikin kanssa?
 
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
kössi_kenguru
19.07.2006 00:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkö Kip Winger spedeilee lavalla sen handsfree-mikin kanssa?
 
Handsfree tai ei mutta spedeily Alicen Nightmare Returns-keikalla oli koomista katseltavaa. Onneksi Kane piti muut bändin jäsenet Kip mukaanlukien hyvin piilossa paria piisiä lukuunottamatta :).
 
kyseinen
19.07.2006 01:00:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös Kip ole balettitanssija ja käytä niitä taitojaan lavalla?
 
Ei se kesällä haittaa
kid ego
19.07.2006 07:11:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Handsfree tai ei mutta spedeily Alicen Nightmare Returns-keikalla oli koomista katseltavaa. Onneksi Kane piti muut bändin jäsenet Kip mukaanlukien hyvin piilossa paria piisiä lukuunottamatta :).
 
Kanen takaa onkin vaikea näkyä.
 
http://kane-roberts.com/images/krac11.jpg
http://image.blog.livedoor.jp/loaded/3f1617a8.jpg
 
"Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «