Aihe: In Flamesin huonoin levy?
1 2 3
pehko
17.07.2006 07:18:58

mitä ite oon kuunellu, nii musta Colony on ehdottomasti vaan vitun tylsä levy. Clayman ja Reroute To Remain on parhaat.
HEAVY...FUCKING...METAL!
Jorte Kariko
17.07.2006 09:58:34
No olipas melkoinen vuodatus. :D ...Eiku... En mä mitään hernettä nenääni vetänyt, kunhan kummastelin noin yleisesti sitä että bändejä aletaan usein haukkua menestyksen myötä: "En kuuntele tota koska se on niin kaupallista teinipaskaa!" Ja pidän mä myös noista vanhemmistakin Flamesin lätyistä vitusti, joten en nyt koe itseäni miksikään "uuden liiton heavy diggariksi" mikälie. Itseasiassa pidän itsekin colonya ja claymania varmaan flamesin pahaina lättyinä. :) Tosin, come clarityakin diggailen aikalailla.

Joo ja hyvät kesät sinnekin päin. :)

siis nimenomaan itseäni myös ärsyttävät tuommoiset "En kuuntele tota koska se on niin kaupallista teinipaskaa!" sama juttu oli silloin kun Dimmu Borgir vuonna 1997 julkaisu tuon enthrone darkness thriumphantin, niin kaikkihan "True" blackkärit lyttäsivät sen, sen takia kun se möi paljon. itse olin juurikin tuolloin 17 kesäinen ja kannoin ylpeydellä dimmun paitoja, ja olisit nähnyt niiden "true evil" bläckkäreiden ilmeet, ne nauroivat ja katsoivat halveksuvasti kun kuuntelin dimmu borgiria;) aika naurettavaa! mutta paras oli kun meidän siellä ammattikoulussa missä olin niin, oli näitä "true evil" porukkaa niin siltikin kun spiritual black dimension levy dimmulta ilmesty ja dimmut tulivat keikalle Tampereelle pakkahuoneelle ´99 niin nämä tosi bläckkärit vaikka ne vihasit dimmuja niin niiden oli siltikin vääntäydyttävä ja maksettava tuolle keikalle sitten ne vetivät sen bläckkis "true evil" virneensä ja katsoivat hiljaa keikkaa;) kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan. mutta tämmöistä oli metal scene tampereella 95-00.
KOO-VEE 1929
harzza1
17.07.2006 16:40:41
uusimmat on kuraa. vanhimmat (no ok, ei lunar strain) on kovia.
Brother Tohveli
17.07.2006 20:01:01
RTR ja Soundtrack (of course).
lerpe
17.07.2006 21:22:13 (muokattu 17.07.2006 21:22:40)
Eli tuo Soundrack on mielestäni huonoin.. tai ehkä se vaan yllätti, kun oli odotukset korkealla r2r jälkeen.
Basistit ovat ihmisiä
KoRn_GoD
18.07.2006 13:32:14
Eka levy on kauheeta kuraa.
http://www.freewebs.com/korn-fin Korn fanit sinne mars!
Kasperi Tervonen
18.07.2006 18:33:38
Ne kaikki o kauheaa jöötiä

Voi jeesus, tossa alotuksessahan just sanottiin että: Jos et pidä mistään In Flamesin levystä niin älä turhaan vastaa.
"Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro
Lammikkovalas
18.07.2006 20:40:49
Melkein jokainen on tähän mennessä sanonut, että Soundtrack To Your Escape on bändin surkein levy. Kumma juttu, nimittäin levy on mielestäni In Flamesin kovimpia, heti Clay Manin, Colonyn ja The Jester Racen jälkeen. Ainoat "huonot" biisit levyllä ovat eka ja vika: F(r)iend ja Bottled. Näitä lukuunottamatta levy on täyttä rautaa.
I broke my G-string while fingering A minor
Kasperi Tervonen
18.07.2006 22:06:22
Ne on nykyään livenä kieltämättä melko paskoja, tai siis Anders on

En ole bändiä vielä kertaakaan livenä nähnyt (unholy alliancessa olisi tarkoitus), mutta ainakaan tuon uusimman dvd:n perusteella en tuota väitettä allekirjoittaisi.
"Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro
Spawn
18.07.2006 22:45:36
Omasta hyllystä löytyy Whoracle, Clayman ja Reroute To Remain. Näistä Whoracle on ylivoimaisesti vähiten viihtynyt soittimessa, syytä en oikeastaan edes tiedä. Ei vain ole pahemmin napannut kyseinen albumi vaikka siltä löytyykin niinkin mainio kipale kuin Episode 666. Clayman on mainio albumi, joka taasen kärsii vähän tylsästä jälkipuoliskosta. Reroute To Remain viihtyi ilmestyttyään soittimessa kuin vauva tississä. Jossakin vaiheessa kyllästyin ja suorastaan inhosin albumia, mutta nyt se on taas avautunut ja viihtynyt ihan kiitettävästi soittimessa. Ehkä oma suosikkini näistä kaikessa tarttuvuudessaan.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
south_of_heaven
18.07.2006 23:01:21 (muokattu 18.07.2006 23:02:16)
En ole bändiä vielä kertaakaan livenä nähnyt (unholy alliancessa olisi tarkoitus), mutta ainakaan tuon uusimman dvd:n perusteella en tuota väitettä allekirjoittaisi.

No, itse asiassa totta... Kyllä äijän puhtaat laulut livenäkin sujuu hyvin.
Väitteeni perustui siihen, että Anders on mielestäni muutenkin nykyään huono vokalisti (puhtaita lauluosuuksia lukuunottamatta)
itki south_of_heaven
south_of_heaven
18.07.2006 23:04:20 (muokattu 19.07.2006 11:54:52)
Näistä Whoracle on ylivoimaisesti vähiten viihtynyt soittimessa, syytä en oikeastaan edes tiedä. Ei vain ole pahemmin napannut kyseinen albumi vaikka siltä löytyykin niinkin mainio kipale kuin Episode 666.

Sama mulla. Itse asiassa Episode 666 on mun mielestä parasta, mitä In Flames on koskaan saanut aikaiseksi ja on muutenkin jotain niin hienoa... Mutta muilta osin levy ei vain iske. On siinä pari muutakin kelvollista kappaletta, mutta...

Mod. huom: Eiköhän tämän ketjun ja aiheen informaatiohuippu ala olla jo saavutettu.
itki south_of_heaven
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)