Aihe: Jack & Danny bassot
1 2
ossip
26.06.2006 22:42:53
Olen nyt lähes kaksi vuotta soitellut väärinpäinkäännetyllä Squierin junoribassolla ja ajattelin siirtyä pitkäskaalaiseen oikeaan vasuribassoon. Musicstoresta bongasin tuollaisia todella halpoja Jack & Danny -merkkisiä bassoja, jotka vaikuttavat todella mielenkiintoisilta. Väittävät jopa, että kaula menisi bodyn läpi. Hintaa tuollaisella pelillä olisi 122e, joka on aivan käsittämättömän halpa.

Mutta, onko tuollaisesta yhtään mihinkään? En tietenkään mitään huipputason instrumenttia sieltä odota, mutta jos sillä kehtaisi ihan yleisön edessä vähän soitella, niin olisi jo tarpeeksi kelvollinen. Kun halvalla pitäisi uusi vasuri hommata, tuo vaikuttaa loistavalta.

Ja jos joku on tuolta Musicstoresta jotain tilannut, niin jotain pientä infoa voi laittaa. Postikulut? Toimitusehdot? Toimitusaika? jne.

Linkkiä vielä:
http://www.musicstorekoeln.de/en/Ba … 17-001/0/0/0/detail/musicstore.html
Life sucks and then you fuckin' die
hollstro
26.06.2006 22:53:41

Kuvan ja speksin perusteella ihan jees peli. J&D tehdään Kiinassa halvimmista mahdollisista komponenteista halvimmalla työvoimalla. Se selittää hintaa. Kokemuksia ei ole, mutta tuolla hinnalla ei riskikään ole suuri.
DVD
26.06.2006 23:08:23
Jos tuo muuten on soitettava peli niin vaihtamalla mikkejä saa saundin todennäköisesti huomattavasti paremmaksi. Tosin basson hinta kyllä tuplaantuu jos siihen laittaa esim. Seymour Duncanin jazzmikit.
minimies
27.06.2006 08:07:21

Sen verran kuin itse olen noita kokeillut, niin J&D:t ovat hintalaatusuhteeltaan erinomaisia.
"Rockdude"
Teijo K.
27.06.2006 08:14:52

Kuvan ja speksin perusteella ihan jees peli. J&D tehdään Kiinassa halvimmista mahdollisista komponenteista halvimmalla työvoimalla. Se selittää hintaa. Kokemuksia ei ole, mutta tuolla hinnalla ei riskikään ole suuri.

Hyvinkin mahdollista että tulevat samalta linjalta kuin Harley Bentonit eikä niitä sieltä mitenkään ihmeellisesti valita. Lätkäistään vain eri merkki lapaan. Sitten monet niistä jotka eivät pidä Harrikasta suosittelevat sensijaan J&Dtä.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
Pentinpuro
27.06.2006 09:07:13

Väittävät jopa, että kaula menisi bodyn läpi.

Linkkiä vielä:
http://www.musicstorekoeln.de/en/Ba … 17-001/0/0/0/detail/musicstore.html

Kyllä tuossa näyttäisi olevan pulttikaula
ossip
27.06.2006 13:06:53
^Juu näin itse ymmärsin, vaikka kovasti jotain muuta väittävät.
mr.bungle
27.06.2006 14:26:01

^Juu näin itse ymmärsin, vaikka kovasti jotain muuta väittävät.

Kui? Siinähän lukee bolt-on maple neck.
bassolla hanuriin
ossip
27.06.2006 17:08:48
Eiku juma. Mä olin ihan sekasin. Juu juu pulttikaulahan siinä sanotaan olevan. Hitto, jotain kummaa mä sekoilin noitten termien kanssa.
oo-p
27.06.2006 23:09:28

J&D:n kitarat on ainaki kehuttu maasta taivaaseen huntalaatusuhteessa joten miksipä basso olisi pahempi? ..hintaansa nähden en usko että ainakaan pettymystä tuottaa.
Terve, ja kiitos kaloista!
Yövieras
28.06.2006 20:22:11
Jos saan suositella tuolla torilla olevaa vasuria. Kuulemma tosi peli.
Red Chevy. Tappaa talonmiehen ja puutarhurin.
ossip
29.06.2006 18:46:01
Meinaatkos tuota OLPpia? Pitänee vakavasti harkita, vaikuttaa meinaan erittäin mielenkiintoiselta soittimelta.
Tympee Huttunen
01.07.2006 23:13:55 (muokattu 01.07.2006 23:17:21)
Mua alkoi toi J&D himottamaan. Miten tuolta Musicstorekolnista tilataan? Pitääkö maksaa luottokortilla, vai tuleeko postiennakolla perille? Paljon postikulut?

e: Luin itsekin. Postiennakolla 50e(?). Luottokortilla 2.5e + 13e?
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
ossip
02.07.2006 13:51:26
^50? Voi juma. No kyllähän siinä tuotteen hinnassa varmaan ton verran säästää, mutta silti toi on aivan karmea.
Tympee Huttunen
02.07.2006 14:45:10 (muokattu 02.07.2006 22:02:50)
^50? Voi juma. No kyllähän siinä tuotteen hinnassa varmaan ton verran säästää, mutta silti toi on aivan karmea.

Onnistuu myös näköjään tilisiirto ja postikulut tällöin 20e. Tuote toimitetaan suoraan ovelle! Itsekin tilaan nyt basson.

e: Tilattu.

Tilisiirto ilmeisesti myös onnistuu, mutta ei "ensikertalaisilta" ymmärtääkseni. Itse maksoin Visalla.
JPQ
07.07.2006 03:43:42

Jotain firman tuotteita tuo maahan:
www.jerrysmusic.fi
Aattelin josko lievittää kulutuskia...
PS. terveisin ei basisti.
ilopertti
07.07.2006 10:57:56

Tuolla musicstoren yläreunassa kyllä lukee että "Freightcosts to Finland only 20e, Cash on delivery 13e" minen tuosta saa mitenkään 50e toimituskuluja =D

-alppu

ps. J&D LS-1 ja J&D 2700 basso hommattu tuolta.
Tympee Huttunen
07.07.2006 21:52:04
Tuolla musicstoren yläreunassa kyllä lukee että "Freightcosts to Finland only 20e, Cash on delivery 13e" minen tuosta saa mitenkään 50e toimituskuluja =D

-alppu

ps. J&D LS-1 ja J&D 2700 basso hommattu tuolta.

Näin sanoo suomeksi:
"
Posti ennakko: tämä käteistoimitus tapa maksaa sinulle 5¼ plus oman maasi postiennakkokulut mahdollisesti kaikkialle EU:n alueella pois lukien Kreikka ja Iso-Britannia joihin Helmikuusta 2001 alkaen postiennakko toimitukset lisämaksulla. Luottokortilla: sinun tarvitsee vain toimittaa meille luottokorttisi numero ja viimeinen voimassaolopäivä. Me veloitamme sovitun summan tililtäsi. Jos maksat Luotokortilla voimme toimittaa tilauksen ja kuitin vain kortin haltijan nimellä kortinhaltijan osoitteeseen. Yli 1000¼ tilaukseen tarvitsemme Luottokorttipankiltanne faksilla vahvistuksen josta ilmenee kortin haltijan koko nimi ja osoite.
"
Olin katsonut, että 5¼ tarkoittaa 50e. :P
ilopertti
18.07.2006 16:39:40

Näin sanoo suomeksi:
"
Posti ennakko: tämä käteistoimitus tapa maksaa sinulle 5¼ plus oman maasi postiennakkokulut mahdollisesti kaikkialle EU:n alueella pois lukien Kreikka ja Iso-Britannia joihin Helmikuusta 2001 alkaen postiennakko toimitukset lisämaksulla. Luottokortilla: sinun tarvitsee vain toimittaa meille luottokorttisi numero ja viimeinen voimassaolopäivä. Me veloitamme sovitun summan tililtäsi. Jos maksat Luotokortilla voimme toimittaa tilauksen ja kuitin vain kortin haltijan nimellä kortinhaltijan osoitteeseen. Yli 1000¼ tilaukseen tarvitsemme Luottokorttipankiltanne faksilla vahvistuksen josta ilmenee kortin haltijan koko nimi ja osoite.
"
Olin katsonut, että 5¼ tarkoittaa 50e. :P

Jokos on j&d tullut taloon? Kokemuksia?

-alppu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)