Aihe: Kummallinen bändinhakuilmoitus
1 2 3
gasser
28.05.2006 00:08:17
Tuolta tuli viesti, että mut on valittu johonkin loppukatsemukseen. Kohtalotovereita?

Go for it! Tyyppaa homma ja raportoi tänne mikäli kerkiät.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
VÄKIPÄÄ
29.05.2006 07:52:52
Tuolta tuli viesti, että mut on valittu johonkin loppukatsemukseen. Kohtalotovereita?

Joo, Indexin pojat, Kristian fors ja Idols-Ilkan samisveli. Homma haisee vähän Spinal Tapilta...
Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen?
myrtonen
18.06.2006 15:49:17
Noniin, ravintola länkkärissä vantaalla sitten 2.7 olisi loppukatselmus. Minulle on aikaa varattu puoli tuntia. Mukaan pitää ottaa oma kitara ja vahvistin.

Eli soolona vedettävä joku biisi, vai mitäköhän ne nyt hakee?

Miten tällaiseen voi valmistautua?
"Mietiskeltiin tossa bänditreenien jälkeen ja tultiin siihen tulokseen, että kuules jätkä, sä oot täydellinen mies. -Leper Messiah
inflames
18.06.2006 16:08:48
Toivottavasti tää tulee telkkarista syksyllä :D
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
Valokaari
18.06.2006 17:44:47

Noniin, ravintola länkkärissä vantaalla sitten 2.7 olisi loppukatselmus. Minulle on aikaa varattu puoli tuntia. Mukaan pitää ottaa oma kitara ja vahvistin.

Katso kartalta missä on ravintola länkkäri ja ota mukaan kitara ja vahvistin. Lampsi ajoissa paikalle ja tee mitä pyydetään.

Sitten kun/jos selviät sieltä elävänä takaisin, niin kerro täällä että miten kävi.
Rok rok.
Planetist
18.07.2006 04:40:50
että miten kävi
You realize the sun doesn't go down - It's just an illusion caused by the world spinning round
ei sulloo sielua. - pussokisu
paavi
18.07.2006 08:18:02
että miten kävi

no niin, nyt se on jo niin iso starba, ettei kirjota tänne enää mitään. tai se on kielletty siinä miljoonasopparissa...
Nelikielipiru
18.07.2006 09:00:09

no niin, nyt se on jo niin iso starba, ettei kirjota tänne enää mitään. tai se on kielletty siinä miljoonasopparissa...

Ja just tällä hetkellä se on brysselistä lentämässä pariisiin stylistin kanssa hakemaan kunnon outfittiä. Näin oon "kuullu"..
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
Synastikki
18.07.2006 10:08:59

ei perhana tuo länkkärihän on ihan kotikulmilla :D aika pahankuulonen juttu... ne odottaa et sä vedät puolen-tunnin-improvisaatio-tilutus-mega-hitti-biisin...
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
Mechanizm
18.07.2006 13:32:37
ne odottaa et sä vedät puolen-tunnin-improvisaatio-tilutus-mega-hitti-biisin...

Toivottavasti he eivät enään odottele mitään.
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
myrtonen
18.07.2006 14:49:04
Feidasin. En suoriutunut paikalle. Valloitetaan maailma sitten vaikka oman bändin kanssa, reilumpaa niin, kuin että istahtaisi valmiiseen formaattiin.
sus
18.07.2006 15:03:29
Feidasin. En suoriutunut paikalle. Valloitetaan maailma sitten vaikka oman bändin kanssa, reilumpaa niin, kuin että istahtaisi valmiiseen formaattiin.

Ootpa tylsä!
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
Lord of the strings
18.07.2006 15:16:46
Vittu sä oot häviäjä!
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
myrtonen
18.07.2006 18:18:44
Vittu sä oot häviäjä!

Sakke saatana!

Matkustaminen Vantaalle olisi ollut mahdotonta. Älkää haukkuko, ei se vaan olisi onnistunut.
willie
18.07.2006 18:34:47 (muokattu 18.07.2006 18:53:24)
hlecter :

Jos tuon verran saa yhdys-sana virheitä taittetua kasaan muutamaan riviin...

Samat sanat ! Tuo koko homma on joko täyttä kusetusta tai ainakin asialla ovat henkilöt, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia toteuttaa tuota unelmaansa..

Jos ei osata edes alkeellista oikeinkirjoitusta (yhdyssanat ja suomi pienellä s:llä), niin ei ole häävit eväät Suomen tai maailman valloitukseen.. :)

Edit: Aika monta tietoa tuossa ilmoittautumislomakkeessa on täytettävä. Kas kun ei tyttöystävän nimeä ja kuvaa pyydetä. Tämä on yksi tapa kerätä esim. s-postiosoitteita sekä muita tietoja ja hyödyntää niitä sitten vaikkapa kaupallisiin tarkoituksiin.

Mitään kunnon taustatietoja tuosta Goodrock´ista en löytänyt.
Bassoa vuodesta 1972.
Carol Kaye Fan Club
maelstorm
20.07.2006 08:47:37 (muokattu 20.07.2006 08:47:54)
harmittaa tämä feidaaminen.

hyvän stoorin ainekset oli ilmassa. häpeäisit.
Siivet.
jogo3000
20.07.2006 09:18:59

No voi höh!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)