Sistis 18.07.2006 14:44:50 (muokattu 18.07.2006 14:49:00) | |
---|
Tuliko sitä muka toinenkin kausi? :D En kyl muista koko ohjelmasta mitään muuta ku Tatun & Eekan, Eeka on kingi! Olisiko tullut jopa kolmaskin kausi. Tatu taisi olla ainakin kakkoskaudella juontajana Tuomas Embusken sijaan. Eikö Tatulla ja Eekalla ollu joku oma ohjelmakin? SubTV:ltä tullut Sixpack. Kuusituntinen, käsivarakameralla kuvattu, leikkaamaton Tosi-TV -pätkä, missä kolme (?) heppua tekivät jotain typeriä tehtäviä, jotka arvottiin heittämällä arpakuutiota. Oli paska sarja, eikä kestänyt kauaa. Muistan vaan ohjelmasta tehtävät "hyppää kymmenestä metristä" ja "kastele ohikulkija". Ensimmäisessä näistä pari sälliä tosiaan hyppäsi kympistä, mutta show:n varasti joku pikkunapero, joka juoksi oikein vauhdilla ja vetäisi useamman voltinkin hypyn aikana. Jälkimmäisessä taasen sällit ajelivat pakettiautolla ympäri Helsinkiä ja ruiskivat ikkunasta ohikulkijoita jollain "super-shooter" -vesipyssyillä, tai mitä lie ne olivatkaan. Muistan Eekan huudon: "Tatu, paina kaasua! Toi äijä lähti juoksemaan perään!" |
Kimmo72 18.07.2006 14:49:27 (muokattu 18.07.2006 14:50:02) | |
---|
Eikö Tatulla ja Eekalla ollu joku oma ohjelmakin? Oli. SubTv:llä tai silloisella TvTv kanavalla oli 6 tunnin (!!) viikoittainen ohjelma jossa oli neljä vierasta ja ne heitteli noppaa ympäri kaupunkia ja tekemään kaikkea pöllöä. Se oli kyllä hyvä ohjelma. (olin hidas) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Mitä vitt... vastahan tuo tuli muutama vuosi sitten? No onkait tuosta jo "muutama" vuosi. Muistelen että ala-asteella olisin ollut.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Guitaristi 19.07.2006 00:22:59 | |
---|
Hyvä sarja oli, tykkäsin. Tosiaan aikaisemmin mainittu sandstorm-pätkä oli aivan loistava, itse olin vielä silloin kunnon darudefani :D Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Hesrock 19.07.2006 01:07:27 (muokattu 19.07.2006 01:08:10) | |
---|
Katsoin ja oli aivan helvetin hyvä, parhaita suomalaisia (?) formaatteja! E: Oliko se Tatu jonkun bändin, Kwanin?, rumpali tai jotain? |
zorro 19.07.2006 04:01:38 | |
---|
Katsoin ja oli aivan helvetin hyvä, parhaita suomalaisia (?) formaatteja! E: Oliko se Tatu jonkun bändin, Kwanin?, rumpali tai jotain? kwanin perkussionisti |
Axis86 19.07.2006 18:58:45 | |
---|
Vähänkö oli sitten paska sarja! Vittu, mitä saatanan homoja nekin Tatu ja Eeka...toisaalta mitä voi odottaa sarjalta, jota juonsi Wallu "olen niin vitun hauska" Valpio. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Väinämöinen 19.07.2006 20:33:52 | |
---|
Taisin katsoa joka jakson. Hassua, minullekin muistui ohjelma mieleen tässä lähipäivinä. Olin yläasteella, kun tuo tuli, eli vuosi lienee ollut 1999 - 2000. Pidin paljon. Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
Jani The Rock 19.07.2006 20:36:35 | |
---|
Vähänkö oli sitten paska sarja! Vittu, mitä saatanan homoja nekin Tatu ja Eeka...toisaalta mitä voi odottaa sarjalta, jota juonsi Wallu "olen niin vitun hauska" Valpio. Justiinsa näin. Hitto, kaikki vouhkas tosta sarjasta sillon. "Tatu ja Eeka, iih". Jumalauta että olis tehnyt mieli tehdä murhia. Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
DaKiller 19.07.2006 20:40:15 | |
---|
Vähänkö oli sitten paska sarja! Vittu, mitä saatanan homoja nekin Tatu ja Eeka...toisaalta mitä voi odottaa sarjalta, jota juonsi Wallu "olen niin vitun hauska" Valpio. Samat fiilikset kuta kuinkin. |
Alpha 19.07.2006 23:08:10 | |
---|
Vähänkö oli sitten paska sarja! Vittu, mitä saatanan homoja nekin Tatu ja Eeka...toisaalta mitä voi odottaa sarjalta, jota juonsi Wallu "olen niin vitun hauska" Valpio. Wallu ja Jaana hyvinkin. En miekään tuota niin hirveesti seurannut, mutta Tatu ja Eeka oli kieltämättä ihan hauskoja ja hyviä. |
Alpha 19.07.2006 23:09:22 | |
---|
No onkait tuosta jo "muutama" vuosi. Muistelen että ala-asteella olisin ollut. Ooksää niin nuori...? Onhan tuosta jo aikaa. |
JPQ 20.07.2006 02:56:55 | |
---|
Muistan minäkin ja jaana pelkonen oli rasittavin tekijä ohjelmassa valitan naisessa ärsyttää puhetyyli ja elehdintä. Kohtuu nättihän se on mutta ei se riitä naisen ominaisuuksiksi.:) ps. tatu ja eeka oli kyllä oikeesti parhaat. Ne tuntui olevan ainoat jotka sisäisti kisan säännöt...:) |
DaKiller 20.07.2006 17:07:18 | |
---|
Muistan minäkin ja jaana pelkonen oli rasittavin tekijä ohjelmassa valitan naisessa ärsyttää puhetyyli ja elehdintä. Kohtuu nättihän se on mutta ei se riitä naisen ominaisuuksiksi.:) Tsot tsot, hiljaa siellä takana.. Jaana on loistojuontajaja! Jäi tuo "Tilt!" - sarjakin vähille katsomisille, kun Jaana läksi pois. |
Niq 20.07.2006 17:31:49 | |
---|
Tsot tsot, hiljaa siellä takana.. Jaana on loistojuontajaja! Jäi tuo "Tilt!" - sarjakin vähille katsomisille, kun Jaana läksi pois. Karseen näkönen lepakko jonka juontamistaidot ovat tsättijuontajan tasoa. Oikee vituttaa kun se ilmestyy ruutuun. Nyt olen vasta alkanut kiinnostua Tiltistä, kun se eukko ei enää oo siinä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
JPQ 23.07.2006 15:15:23 | |
---|
Tsot tsot, hiljaa siellä takana.. Jaana on loistojuontajaja! Jäi tuo "Tilt!" - sarjakin vähille katsomisille, kun Jaana läksi pois. No saat sinä hänestä pitää kuten muutkin jotka tahdotte mun naisihannettani ei vaan vastaa edes ulkoisesti. Saatikka tosiaan puhe valitan ja siis nimenomaan työn huomioiden. Kun tekee puhettä hyödyntävää työtä sen puhumisen pitää olla kunnossa. Tosin eipä monella muullakaan tveessä esiintyvällä ole joten... PS. eli annan teidän säilyttää mielipiteenne siellä "Edessä". |
Bonesaw 23.07.2006 15:17:18 | |
---|
Hoho! Kunnon puritistit taas asialla. Jaana juontaa selvästi ja artikuloi hyvin. |
Guitar Hero 23.07.2006 23:46:00 | |
---|
Hoho! Kunnon puritistit taas asialla. Jaana juontaa selvästi ja artikuloi hyvin. Jeh.. Ainakin verrattuna Heikki Paasoseen. |
Kimmo72 24.07.2006 02:15:03 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Jarkko G. 24.07.2006 10:07:41 | |
---|
Hoho! Kunnon puritistit taas asialla. Jaana juontaa selvästi ja artikuloi hyvin. Ja silti oli yhtä uskottava peliohjelmassa, kuin Tony Halme eduskunnassa. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |