Aihe: Mistä saa rastat?? (Hki)
1
Twist
22.10.2003 17:16:26
En tiedä mistä saa rastat vedettyä..voisko joku auttaa vähän..ku yks kaveri ei tykkää kertoo et mistä sais!
jos joku tietää niin sanokaa sitten hintakin..ja paikka of course..no..antaa sormien palaa =)
Darkness imprisoning me All that I see Absolute horror I cannot live, I cannot die Trapped in myself Body my holding cell Landmine has taken my sight Taken my speech Taken my hearing Taken my arms Taken my legs Taken my soul Left m
Twist
22.10.2003 22:19:06
kyllä tiedän että ne on kalliita...mutta oon säästäny rahaa siihen jo sen verran että......mutta kiitos kuitenkin.....ainakin yksi paikka on hakusessa...kiitos
Darkness imprisoning me All that I see Absolute horror I cannot live, I cannot die Trapped in myself Body my holding cell Landmine has taken my sight Taken my speech Taken my hearing Taken my arms Taken my legs Taken my soul Left m
hliimatta
23.10.2003 08:28:15
No jaa, En tiedä mistä saisist ja kenet mukaan, mutta kysele niiltä Rastoilta.

Dreadlockit sen sijaan saat kun et kampaa hiuksiasi etkä käytä pestessä hoitoainetta. Se on aivan ilmaista.
Karlsson
23.10.2003 10:22:00
Dreadlockit sen sijaan saat kun et kampaa hiuksiasi etkä käytä pestessä hoitoainetta. Se on aivan ilmaista.

Jezz. Dis a I and I way...

Komiat (?) on ja mitään ei maksanu.
Mies, jonka rumpukoneessa on kuulemma "legendaariset bongosoundit"...
hliimatta
23.10.2003 10:29:50
Dis is I'n'I way too.

vielä kun tuo partakin lähtisi yhtä hyvin takkuuntumaan...
pumpkin
23.10.2003 11:02:22
Empä kyllä tiedä mistä sais Hesassa.
Kysele kaveripiiristäs osaako kukaan niitä vääntää, kun ne on kuitenkin aika yksinkertaset tehdä ja pääsis miljonasti vähemmällä hinnalla. Itsellä on jo viis vuotta ollu pää sotkussa, maksoi parin blondauspaketin verran ja on muuten helppohoitoset...
pesee juuret kun alkaa siltä tuntua (, siis kun kutina alkaa) mäntysuovalla ja välillä palkkaa kaverin siistimään juuria huopaneulalla (ja ehkä villalangalla.)
Karlsson
23.10.2003 12:05:52
pesee juuret kun alkaa siltä tuntua (, siis kun kutina alkaa) mäntysuovalla ja välillä palkkaa kaverin siistimään juuria huopaneulalla (ja ehkä villalangalla.)

Vi**u mitää tollasia.

Mä pesen normaalisti (about joka toinen päivä) ja hyvin skulaa. Ja laiska kun olen niin vielä tyttöystävän hoitoshampoolla.

Ja ei, hiukseni eivät ole mitään kikkaraa vaan arjalaiset vaaleat hennot kutrit. Hyvin rastoittuu itsestään.
hliimatta
23.10.2003 12:16:51
Ihmisillä on kyllä mitä ihmeellisimpiä kikkoja ja loitsuja dreadlocksien tekoon. huh huh.

Itse pesen joka toinen päivä. reilusti shampoota, että puhdistuu kunnolla. ei ole kutinaa, ei haise, ja pötkylät kasvaa ihan itsekseen. Ei niille muuta tarvi, kunhan ei vaan kampaa.
Twist
23.10.2003 14:10:00
ku ne tekee ne rastat....niin tuleeks letti sitte vaaleeks....sitä mä en kyl haluis.....et tulis vaaleeks.....tietääkö kukaan aiheesta mitään?
Karlsson
23.10.2003 14:47:36
ku ne tekee ne rastat....niin tuleeks letti sitte vaaleeks....sitä mä en kyl haluis.....et tulis vaaleeks.....tietääkö kukaan aiheesta mitään?

Ei tule. Tai siis mulla on vaaleet hiukset muutenkin, mutta jos jollain on erivärejä päässä niin hiusväriä on se.
elina_kerttu
23.10.2003 19:11:18
1)Hiukset vaalenee aina hieman kun laitetaan rastat. Se on tosiasia. Siksi yleensä kannattaa värjätä samalla vähän tummemmaksi, jos haluaa säilyttää oman värinsä.
2)Värjääminen helpottaa rastojen muodostumista. (Ts. pilaa hiuksia)
3)Kun hiukset kasvaa, niin värjäämällä saa ne ikäänkuin liittymään rastoihin.
gnar138
23.10.2003 19:39:58
eikö rastojen vaan kuuluis antaa tulla?
i'm about to have a nervous breakdown.
Twist
23.10.2003 20:22:34
kertulle...eli....värjäät hiukset samalla niin auttaa rastoja....mutta pilaa ne....mitäs toi on....mä oon vähän tällänen etten ihan heti tajuu tota....mutta voisitko selittää vähän tarkemmin...jos haluat!?
elina_kerttu
23.10.2003 21:19:18
kertulle...eli....värjäät hiukset samalla niin auttaa rastoja....mutta pilaa ne....mitäs toi on....mä oon vähän tällänen etten ihan heti tajuu tota....mutta voisitko selittää vähän tarkemmin...jos haluat!?

Siis rastoissahan on kyse siitä, että hiukset TUHOTAAN. Värjääminen tekee hiukset huonokuntoisemmiksi, jolloin rasta syntyy helpommin. Ymmärrätkö? En osaa selittää paremmin.
Twist
23.10.2003 21:28:43
ok...eli tajusin kyl näköjään sen ekan kirjotuksen avulla.....hmm...kai mä tässä sitte kasvattelen hiuksia sen aikaa ja annan kasvaa pitemmiks....sitten pistän rastat....katotaan miten käy!?
KanZuu
28.10.2003 20:33:21 (muokattu 28.10.2003 20:34:28)
ok...eli tajusin kyl näköjään sen ekan kirjotuksen avulla.....hmm...kai mä tässä sitte kasvattelen hiuksia sen aikaa ja annan kasvaa pitemmiks....sitten pistän rastat....katotaan miten käy!?

Kotirastathan on parhaat! Mullekin kaveri teki vaikkei ollut ikinä ennen tehny, hyvät ohjeet löytyy (esim) tuolta www.dreadheadhq.com
Twist
28.10.2003 21:39:38
Hei....Kiitti Kanzuulle!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)