Aihe: Italian hintataso?
1
Saikkonen
18.07.2006 07:33:03
Olen menossa parin viikon päästä Pohjois-Italiaan, onko tietoa musiikkivempainten hintatasosta? Erityisesti jenkkistrato kiinnostaisi.
Joka alussa hosuu, se lopussa väsyy.
McNulty
18.07.2006 11:16:13
Itse olen menossa Italiaan elokuussa. Roomaan ja Etelä-Italiaan. Serkku joka asui Roomassa kertoi että Etelä-Italian hintataso on HUOMATTAVASTI edullisempi mitä Roomassa ja sen pohjoispuolella. Etelässä vain on se ongelma että siellä puhutaan heikosti muita kieliä kuin italiaa, eli sanakirjaa mukaan etelän musakauppoihin :)

Ilmoittelen jos sattuu kauppoja kohdalle kun tuolta palaan.
El zorrero más grande en el mundo
Muusikoiden.net official firestarter #1
aleksi
18.07.2006 17:14:20 (muokattu 18.07.2006 17:14:29)
Itse en ole Italiaan tutustunut Roomaa lukuunottamatta, jossa hinnat tuntuivat melko lailla samoilta kuin Suomessa. Levyt olivat siinä hitusen alle 20e ja kitarat (löysin tosin vain yhden liikkeen) suunnilleen Suomen hinnoissa. Akustiset saattoivat olla hieman halvempia.

Etelä-Italia on tosiaan aika tavalla Pohjois- ja Rooman seudun Italiaa halvempi.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Saikkonen
19.07.2006 07:45:28
Ilmoittelen jos sattuu kauppoja kohdalle kun tuolta palaan.

Olen muuten menossa Schioon, jossa oheinen kitaranvalmistamo:

http://www.manne.com

Voisi kiinnostaa, sillä merkki ainakin on osuva :) , ja varmaan laatukin kohdillaan. Muotoilu vaan ei osu tällaisen makkarakastike-/voiperunankuluttajan silmään.
Joka alussa hosuu, se lopussa väsyy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)