Insane Kane 22.10.2003 13:43:38 | |
---|
Juups, tuli juuri tuo Roger Mayer wah kitti. Jos joskun saan kasaan ja jos jotakuta kiinnostaa niin voin pientä tarinaa siitä kehittää.. "And that's the bottom line.." |
kalkkuna 22.10.2003 13:51:28 (muokattu 22.10.2003 13:51:54) | |
---|
Juups, tuli juuri tuo Roger Mayer wah kitti. Jos joskun saan kasaan ja jos jotakuta kiinnostaa niin voin pientä tarinaa siitä kehittää.. Kehitä,kehitä, pistä vaikka juttu tuonne laitearvioihin. Mitä maksoi ja mistä tilasit? |
Kehitä,kehitä, pistä vaikka juttu tuonne laitearvioihin. Mitä maksoi ja mistä tilasit? Tuolta Custom-soundsista. Laitoin vehettä väliin ja lista hinta on n.150€ "And that's the bottom line.." |
JLM 23.10.2003 14:35:28 | |
---|
Juups, tuli juuri tuo Roger Mayer wah kitti. Jos joskun saan kasaan ja jos jotakuta kiinnostaa niin voin pientä tarinaa siitä kehittää.. Kerro ihmeessä mielipiteitä kun saat sen koottua. Juuri tänään katselin samaa pakettia itsekin. |
Invader 06.11.2003 15:39:09 | |
---|
Jokos olet saanut wahin kasaan? Itselläkin olisi mietintämyssyn alla tuon hankinta. |
Insane Kane 06.11.2003 16:28:49 | |
---|
On se kasassa. Hyvä on, en vaan ole jaksanu kirjottaa sitä laitearviota, laiska kun olen. Voin kyllä vastata, jos on kysymyksiä, tahi osaan vastata.... "And that's the bottom line.." |
Setä Groove 06.11.2003 16:42:01 | |
---|
On se kasassa. Hyvä on, en vaan ole jaksanu kirjottaa sitä laitearviota, laiska kun olen. Voin kyllä vastata, jos on kysymyksiä, tahi osaan vastata.... Onko se se Vision Wah, vai? ...ja Ei. En jaksa lähteä ettiin netistä mittään. tack. Winner-of-Entertainer-of-the-REAR-award!!! |
JLM 07.11.2003 12:54:40 | |
---|
On se kasassa. Hyvä on, en vaan ole jaksanu kirjottaa sitä laitearviota, laiska kun olen. Voin kyllä vastata, jos on kysymyksiä, tahi osaan vastata.... Kysymys nro1: Mitä mieltä olet wahistasi? Hyvä soundi? |
Insane Kane 07.11.2003 19:26:27 | |
---|
EI ole Visioni. JA on hyvä, aikas kliini. Ei ole sellasta "alapää mössöä/yläpää hyppää silmille" millään alueella (6 eri taajuusaluetta). Ainoa haitta on muuntaja mahtollisuuden puuttuminen, mutta pitää etsiä jostakin semmonen poweri jakki ja kehittää itse. "And that's the bottom line.." |