Aihe: Albumi joka sai syttymään sinussa hevarin?
1 2 3 4 522 23 24 25 2633 34 35 36 37
simbabben
03.03.2006 16:00:49
En mikää hevari kai ole.. :D Mut MOKOMA ~ Kurimus oli eka hevi albumi josta tykkäsin.. :)
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Lapis
03.03.2006 16:05:24
Iron Maiden: The Number of The Beast
Hevax
14.07.2006 23:05:58
Metalican Black! ei enää kuulu kuitekaan mun soitto juttuihi...nytte soittelen Bodomii hyvä bändi!!!!!!!!!!! Alexi rules!!!!!
Juustonaksu
14.07.2006 23:39:21
Nightwish - Angels Fall First ja heti perään Nightwish - Oceanborn.

Siitä se lähti. :)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Basil79
14.07.2006 23:51:40
techno&dance2:lla oli master of the puppets techno versiona ja ihastuin ku hullu puuroon. Metallicaan en kuitenkaan vielä silloin ihastunu, mutta pian kuitenkin. Iron Maidenin-Fear of the dark albumi taisi olla se, joka vei tielle, jolta ei ole palattu sillon vuonna 93 tai jotain.

Iron Maiden-Metallica-Helloween-Megadeth

Noi ne oli ne kovat jutut heti alkuun ja kun ajattelee niin samat ne on vieläkin ne suurimmat suosikit. Jotain tullu lisää, mutta kyllä parhaat löyty ihan heti ja oikeastaan aika sattumalta.
cadabra
15.07.2006 00:18:37
Metallica - Master of Puppets

Muistan ku joskus 13veenä makasin lattialla ja paukutin korvalaput päässä Puppetsia ja aina laiton alusta ku tuli se akustinen kohta. Oli liian hempeetä semmonen.
Meehän kämpille.
south_of_heaven
15.07.2006 01:21:09
Varmaan joku Metallican albumi
itki south_of_heaven
Räkkipeli
15.07.2006 11:22:21
Iron Maiden - Best Of The Beast (vanha, kahden levyn painos)

Olin jotain 12 kun pelattiin kaverin kanssa tietokoneella Carmageddon 3 -peliä, missä sai ajaa autolla miltein mihin vaan ja tolleen.. No olihan siinä pelissä soundtrack myös. ja ihmettelin, kuka on voinut tehdä noin hienoa musiikkia? Soundtrackissa oli Iron Maidenin biisejä muistaakseni neljä kappaletta: Aces High, The Trooper, Man On The Edge ja Be Quick Or Be Dead.
No kun sain selville kenen tekemää tämä musiikki on, päätin kerran mennä ostamaan levyn Anttilan TopTenistä. Jäljellä oli enään yksi levy: Best Of The Beast kahden levyn painos. Ostin sen ja kuuntelen tänä päivänäkin kyseistä levyä silloin tällöin. Ne biisit tuo varhaisnuoruudestani hyviä muistoja mieleen. Siitä se kaikki lähti, tähän ollaan tultu! =)
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
south_of_heaven
15.07.2006 11:25:36 (muokattu 15.07.2006 11:26:06)
Iron Maiden - Best Of The Beast (vanha, kahden levyn painos)

Olin jotain 12 kun pelattiin kaverin kanssa tietokoneella Carmageddon 3 -peliä, missä sai ajaa autolla miltein mihin vaan ja tolleen.. No olihan siinä pelissä soundtrack myös. ja ihmettelin, kuka on voinut tehdä noin hienoa musiikkia? Soundtrackissa oli Iron Maidenin biisejä muistaakseni neljä kappaletta: Aces High, The Trooper, Man On The Edge ja Be Quick Or Be Dead.
No kun sain selville kenen tekemää tämä musiikki on, päätin kerran mennä ostamaan levyn Anttilan TopTenistä. Jäljellä oli enään yksi levy: Best Of The Beast kahden levyn painos. Ostin sen ja kuuntelen tänä päivänäkin kyseistä levyä silloin tällöin. Ne biisit tuo varhaisnuoruudestani hyviä muistoja mieleen. Siitä se kaikki lähti, tähän ollaan tultu! =)

eikö se soundtrack ollu Carmageddon 2:sessa?
totta puhuen sillä tavoin se Iron Maiden iski minullekin, hehe
itki south_of_heaven
Tobby
15.07.2006 11:50:31
Ala-asteella gunnareista Slayeriin ja Slayerista aina rankempiin bändeihin tänä päivänä mm. Disavowed, Kataplexia...
Rot In Piss
Nunez
15.07.2006 22:53:32
joku maidenin random kasetti, jolla oli ainaskin Hallowed Be Thy Name ja The Prisoner. Ainakin tuli manguttua veikalta, että pistäis "se mikä friiman se nyt on tai jotain". Enhän mä silloin osannut kasetti nauhuria käyttää.
ToXiC M1cKeY
17.07.2006 15:49:30
=D.....se tais olla faijan levyhyllystä löytyny Startovariuksen Intermission....... xD
Destructor
17.07.2006 16:10:30
Eipä varsinaisesti mikään albumi saanut "syttymään" kun ala-asteella kuuntelin vähän kaikenlaista soppaa tyyliin Nirvana, Slipknot, Slayer, Metallica jne. mutta joskus maikka soitti Ozzyn Bark At The Moonia ja innostuin enemmän hevistä ja aloin soittelemaan kitaraakin. Tosin nykyään olen sitä mieltä että Blizzard of Ozz voittaa BATM:n mennen tullen.
You call my music sonic poison, but it gives me pleasure to aggravate the ones I hate.
Iscariah
17.07.2006 17:20:54
joskus kauan sitten nauhoitetulla c-kasetilla oli A puolella Kissin Dynasty mihin ekana tykästyin. satuinpa sitten lapsen tyhmyydessäni laittamaan kasetin väärinpäin nauhuriin ja sieltähän puski läpi toiselle puolelle nauhoitettu Blizzard Of Oz. sitä voisin pitää ekana aitona HEAVY kokemuksena. paskemminkin olisi voinut käydä
Räkkipeli
17.07.2006 19:49:36
eikö se soundtrack ollu Carmageddon 2:sessa?
totta puhuen sillä tavoin se Iron Maiden iski minullekin, hehe

Hö...no niimpäs olikin joo. Sekoilen taas...mutta joo. siitähän se sitten lähti.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Jööhannes
17.07.2006 19:49:40
En nyt tiedä sytyttikö se minua mitään hevaria, koska olin tuolloin 8-vuotias, mutta Metallica - Ride The Lightning. Olin kuullut jo aiemmin muita Metallican levyjä isoveljeni huoneessa, ja ne olivat mielestäni sikarankkaa tavaraa. 8-vuotiaana ostin RTL:n (toinen levyostokseni) jonka jälkeen mikään muu kuin Metallica ei moneen vuoteen kelvannutkaan.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
lapio
17.07.2006 20:11:40

Tekisi mieleni aloittaa aihe: Albumi joka sai hevarin sinussa sammumaan. Voinpa kertoa senkin tähän: camelin moonmadness. Sen jälkeen ei ole ollut paluuta entiseen.
Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa!
MurhaPuro
17.07.2006 22:16:09
Embraze: Endless Journey
Tunttone
18.07.2006 23:42:57
Kyllähä se taisi ola tuo Metallican Ride the lightning, jota tuli muiden Metallican vanhojen levyjen kanssa luukutettua oikein urakalla.
tissit
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)