Vaikeaa juuri nyt on kaikki paksuilta kieliltä nopeasti soittaminen. 9-setillä kolmen paksumman kielen bendaaminen on myös hankalaa, koska löysät kielet meinaa livetä laudan reunan yli. Eikö niitä tavata bendata "alaspäin" eli otelaudan keskusta kohti? Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta. |
bluesteel 17.07.2006 21:21:30 | |
---|
Eikö niitä tavata bendata "alaspäin" eli otelaudan keskusta kohti? Kyllä. Kyyllä. |
Abysmal 17.07.2006 21:35:39 | |
---|
Mr. Crowleyn loppusoolon alku on vaikeaa soittaa sillä nopeudella kun se menee. Nopeammin menee paremmin (!). Se kohta sen ekan täpping-tilutuksen jälkeen kun pitäisi vaihtaa plekuun ei suju, missä se pleku pitäisi olla tallessa? Se lopun 1-3-5 nousu sieltä matalamman e-kielen alkusta on nihkeä. Hetkinen, tarkoitatko sitä kohtaa, joka kuulostaa etäisesti Eruptionilta? Itse soitan sen kohdan plekulla, jokseenkin näin: |-17p13-------------------18p13---------------------------- |-------15-(repeat 4 X)--------15--(repeat 4x)------------- |---------------------------------------------------------- |---------------------------------------------------------- |---------------------------------------------------------- |---------------------------------------------------------- |-15p12------------------17p13----------------------------- |-------13-(repeat 4x)---------13-(repeat 4x)-------------- |---------------------------------------------------------- |---------------------------------------------------------- |---------------------------------------------------------- |---------------------------------------------------------- En nyt tiedä auttaako tuo, taikka edes helpottaa sooloa, mutta noin sen ainakin itse teen. Ideana on se, ettei tule ongelmia vaihdon kanssa. Taisi Randykin sen noin tehdä, mitä nyt muutamia miehen esiintymisiä on tullut katseltua. |
PekkaM 17.07.2006 22:31:56 | |
---|
Eikö niitä tavata bendata "alaspäin" eli otelaudan keskusta kohti? Juu ja se on vaikeaa tarkasti mulle :) Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
PekkaM 17.07.2006 22:32:54 | |
---|
---------------------------- En nyt tiedä auttaako tuo, taikka edes helpottaa sooloa, mutta noin sen ainakin itse teen. Ideana on se, ettei tule ongelmia vaihdon kanssa. Taisi Randykin sen noin tehdä, mitä nyt muutamia miehen esiintymisiä on tullut katseltua. Voipi olla. Olen treenannut jostain vanhasta Guitar Worldistä, jossa se vedetään yhdellä kielellä 2h-tappingilla. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Krice 17.07.2006 23:28:13 | |
---|
Mä osaan, aina sillon kun jaksan pitää soiton jonkunlaisessa kuosissa. No, on niitä "muutama" vuosi tullut tahkottuakin. Minulla menee aina sekaisin, ehkä senkin vuoksi että vetelen e-vireellä niin jutskat ei osu niihin palleroihin mitä on otelaudassa... Omana vaikeen biisinä vois sanoa saman jätkän Seventh Signin... Varsinkin se soolon alku. Minä en edes tiedä mitä siinä tapahtuu. |
JS 18.07.2006 11:16:07 (muokattu 18.07.2006 11:16:31) | |
---|
Minulla menee aina sekaisin, ehkä senkin vuoksi että vetelen e-vireellä niin jutskat ei osu niihin palleroihin mitä on otelaudassa... Se voi tavallaan vaikuttaa :D Varsinkin se soolon alku. Minä en edes tiedä mitä siinä tapahtuu. Sweeppejä siinä kai on. Liian nopeita kuitenkin. No, ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa... Do you the Devil's work
>-)))> #20 |