Aihe: Parhaat spiikit
1 2 3 4 517 18 19 20 2124 25 26 27 28
Vic Firth
04.05.2006 18:07:49

Kaverin bändi oli keikalla ja laulaja spiikkasi:

Tää biisi on omistettu kaikille niille naispuolisille henkilöille.....jotka....(tajusi yleisössä olevan pieniä lapsia)..no kyllä te tiedätte!
Tää biisi on Swallow!
Ja Se Soi...
The_ghost
04.05.2006 21:54:42
Cannibal Corpseltakin löytyy aika hupaisia välispiikkejä. Esimerkiksi "This next song is about shooting blood out of your cock, I Cum Blood" tai "This Next song song goes out to all the women in the audience, Fucked With A Knife!".

Ja kyllähän Hynyseltäkin kuuli laatu spiikkejä pari vuotta sitte Nummirockissa kuten: "Tytöille tiedoks: sen lisäks että miulla on hyvä perse niin mie oon myös aivan vitun hyvä nussimaan". Että semmosta.
FunMachine
05.05.2006 17:56:08
Queens of the Stone Agen Josh Homme jossain keikalla joskus 2005 vähän ennen viimeisimmän levyn julkaisua...
"We're gonna play many new songs tonight, so... If you've never heard them, pretend like you have and if you've downloaded them pretend like you haven't. And everything should be fine."
pitk
05.05.2006 21:13:18 (muokattu 05.05.2006 21:13:46)

Anita Hirvonen M/S Europalla: "Kun mä olin nuori tyttö, meillä oli tapana testata tissejä lyijykynällä. Jos se ei pysyny tissin alla, niin oli hyvät. Kun mä täytin kuuskymmentä, mä aattelin kokeilla samaa hommaa. Pysy koko penaali."
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
hevikinkku
05.05.2006 22:39:51

Petri Lindroos " saisko tätä vasenta kitaraa ihan vitusti lujempaa"
Joku yleisöstä "ei se oo vitusta kiinni vaa perkeleestä"

lievästi sanoen huvittavaa
rumpali-isti
08.05.2006 17:11:01
Timo Rautiainen Räikkärokis v.2004

"Oottekos koskaan käyny Teivon Lihassa? Kannattaa käydä, siellä on helevetin hyviä lihapullia"
Sitten alkoi Kova Maa
"Be the Devils's own, Lucifer is my name! Moonchild..."
Flow
11.05.2006 10:50:53
Anita Hirvonen M/S Europalla: "Kun mä olin nuori tyttö, meillä oli tapana testata tissejä lyijykynällä. Jos se ei pysyny tissin alla, niin oli hyvät. Kun mä täytin kuuskymmentä, mä aattelin kokeilla samaa hommaa. Pysy koko penaali."

Ei saakeli, tuli totaali repeäminen...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Oceancalibra
10.07.2006 11:23:18
Just pidetyssä Ruisrockissa, Stam1nan keikalla Hyyrynen pisti pahan:
"Ei saatana, on kauhee krapula, ja tästä voi syyttää Hynysen Jounia"
-Helsinki, Metallica is with you! Are you with us?! -James Hetfield, Madly In Anger, Helsinki-
Synastikki
10.07.2006 13:48:19

Juha Tapio spiikkas yhellä keikalla 75% biiseistä sisään "Tässä yksi lempikappaleistani" xD
Hynynen Ankassa 2005: "Paljonkos meillä on soittoaikaa? eikö yleisössä kenelläkää oo kelloo?!" sit tähän välii biisi ja sit: "Ei Perkele että mä oon tyhmä! Tossahan on iso kello lavan sivussa!" xD
ja sit legendaarista hynystä, että: "Te ootte ihan paska yleisö" biisi väliin ja: "Myö rakastetaan teitä kaikkia!" XD
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
Tietysti Pauligin
10.07.2006 14:15:59 (muokattu 10.07.2006 14:16:12)
^^ Hiiri yritti hallitsemattomasti hakeutua varoitukselle jokaisen äksdeen kohdalla

*hymiö*
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Synastikki
10.07.2006 14:21:08

^^ Hiiri yritti hallitsemattomasti hakeutua varoitukselle jokaisen äksdeen kohdalla

*hymiö*

anteeksi. yritän päästä eroon siitä. pinttynyt tapa josta eroon pääseminen on osoittautunut erittäin vaikeaksi
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
Tietysti Pauligin
10.07.2006 14:21:51
anteeksi. yritän päästä eroon siitä. pinttynyt tapa josta eroon pääseminen on osoittautunut erittäin vaikeaksi

Jepjep, enhän minä nyt niin vakavissaan ollut.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Metallikitaristi
10.07.2006 19:52:38 (muokattu 10.07.2006 19:53:46)
Naaras, naaras ----- Kekkonen, kekkonen ------ Naaraskekkonen, hyi saatana!

Stam1na. Nummirock 2006
aarghto
10.07.2006 23:35:58

Ruisrokissa tuli kyllä hyviä välispiikkejä, täytyy sanoa.

Dankolla oli montakin hyvää juttua koskien silmälappua (ja yleisössä ollutta merirosvolippua), mitään varsinaista ei nyt tule kyllä mieleen.

Opethin Mikaelin "Hi, this is my slave. (osoittaa kitarateknikkoa) His name is Bitch, say hello to Bitch" oli hauska.

Paras oli kuitenkin Morrisseyn spiikki jonkun biisin jälkeen, hänen heitettyään paitansa yleisöön.

"As you see, I'm fat in real life. But so are you."
tai sitten voisit imeä tikkaria ja röhkiä
Da Make
17.07.2006 18:42:13
Kaverilta kuultuja Grasspopissa:

Joku bändi (en muista mikä kyseessä) astuu kaatosateen juuri alettua lavalle:

"Good evening, we are *rölölöö* from United Kingdom. We bring the weather with us!"

Toinen bändi spiikaa seuraavaa biisiään:
"Hell yeah! Next up is from our album *rölö*. Do you think that's the best fuckin' metal album there is?"
Yleisö:
"Yeaaahheyyjj"
Solisi jatkaa:
"No! No you fuckin' idiots it is *Saxons Crusader*!"

(Kaikki yksityiskohdat ovat rölölöötä.)
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Wexx
19.07.2006 00:25:01
-"ja seuraava biisi on sellanen että voitte laulaa jos osaatte. niin että parempi että pidätte turvat tukossa!" :D

ja oman bändin ekalta keikalta ennen ekaa biisiä:
-" ja eka biisi on... V***N VEIKKO PISTÄ NE RUMMUT KUNTOON!. no vedetään tähän alkuun vaikka yhteislaulu, paljon onnea vaan....
petee
19.07.2006 01:07:50
Tää on wanha ja voi vielä lisäksi löytyä jo täältä, mutta kerrotaan silti. Spiikki nauratti kummasti Teräsbetonin kitaristin heittämänä: "Älkää polttako tupakkia, haistakaa v***ua!"
Toki ei ollut miehen itsensä keksimä. Virtasen Velttokohan se oli tän alunperin heittäny.

Tais olla niin että Mustajärven Pate oli tokassu jossain että "älkää käyttäkö huumeita vaan haistakaa vittu!!"
Kuusikielisen aseen vaarallinen haltija...
Planetist
19.07.2006 09:34:01
Primal Screamin keikalla Bobby Gillespie tokaisi ennen huumeista kertovan biisin alkamista:
"This is for all of our junkie-fans... we have a lot of junkie-fans."

It's funny because it's true.
You realize the sun doesn't go down - It's just an illusion caused by the world spinning round
Nipsu
21.07.2006 15:42:21
"Taputtakaa niin että Teppo vastarannalla saunaalämmittämässä kuulee"

"tää laiva keinuu kun Christuksen (vai tarkottikohann se sitten ihan Kristuksen ) kehto mutta pannaan kuitenki vastaan"

"mun tarvii tietää vaan, että mun äitillä on ne kerran kuussa..."

"Mä olen neitsyt, mua saa koskea! Myös miehet"

"V**** teän kanssa, kädet ylös PRKL!" ja hetken päästä:
"Jumalauta ylös ne kädet s******!"

"Tämä on laulu jälleen kerran rakkaudesta - V****, nää on kaikki rakkaudesta! Pitää vaihtaa aihetta ens levyllä"

"Onko teillä hauskaa? Ei varmasti niin hauskaa kun mulla täällä! Koitetaan päästä samalle levelille"

"Pienet sille, pienet teille, pienet meille, mitä vittua? eino leino"

"Arvoisa yksi yleisönjäsen ja baarimikko, tässä teille vähän taukomusiikkia."

"näin kesäpäivän kunniaks,me halutaan soittaa teille..*ttu mitä humppa puhetta.."

"Hähää. *hetken tauko* Aplodit Teuvo Lomanille koska täällä on muitakin hinttareita kuin me"

"Muistakaa juoda nyt kesällä ihan helvetisti viinaa ja käykää uimassa, jotta saadaan pidettyä hukkumistilastot entisellään".

"Toi lokki paskoo teiän päälle"

"ooksä huomannu et sun vahvistimessa lukee let´s f**k"

"pilluhan täs on koko ajan mieles mut mitä jos nyt soitetaan ensin."

Nämä tuli ekana mieleen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)