Lord of the strings 20.09.2003 14:48:28 | |
---|
Tosimiehet soittaa ihan vaan E-vireestä (minä). "Who are you? How did you get in"?
"Well i'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
Minushuman 20.09.2003 17:24:28 | |
---|
Mutta Weird But True alan äjjät ovat saaneet tosi heviä matskua aikasex ihan standardi vireessä vrt. vanha Metallica, Megadeth ja Sepultura. Tai vain 1/2 sävelaskelta alaspäin kuten Slayer. Jotenkin tuntuu turhalta virittää mitään skebaa alle C#. Jos ei muuten saa heviä kamaa aikaseks niin se on vaan lahjattomuutta. Touch me so I think I'm here |
mikko1 20.09.2003 18:20:26 | |
---|
Mutta Weird But True alan äjjät ovat saaneet tosi heviä matskua aikasex ihan standardi vireessä vrt. vanha Metallica, Megadeth ja Sepultura. Tai vain 1/2 sävelaskelta alaspäin kuten Slayer. Jotenkin tuntuu turhalta virittää mitään skebaa alle C#. Jos ei muuten saa heviä kamaa aikaseks niin se on vaan lahjattomuutta. Komppaan. Mullon kans tele. |
Super-Jari 21.09.2003 10:02:33 | |
---|
Itse pidän kitaroissa aina eri vireitä, A, B ja E Voi soitella kaikkea. Normaali E-vire on kyllä aika tylsä. IMO "Vittu mulla vituttaa tämä perus paska" - Seinä teksti jossain päin Raahea - |
Lord of the strings 02.10.2003 18:26:43 | |
---|
Normaali E-vire on kyllä aika tylsä Eikä oo... "Who are you? How did you get in"?
doolittle 06.10.2003 19:05:47 | |
---|
Queens Of The Stone Age taitaa soittaa C:llä ja dropped C:llä jotka on aika miellyttäviä käyttää eikä ääni pääse puuroutumaan...jos QOTSA sitten lasketaan heviksi :) |
ten 08.10.2003 01:11:15 | |
---|
Fear Factor on muistaakseni käyttäny dropG:kin joskus. Älkää lahdatko mua jos muistan väärin. Fear FactorY F-A-C-T-O-R-Y (niinku YY). Juu elkää suuttuko. Olen väsynyt. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Severius 08.10.2003 12:36:13 | |
---|
Messhuggahan kayttaa 8-kielisia (muistaakseni) Se on niinku sitten G ja aikas matalalta.... Don't eat yellow snow |
Nelikielipiru 08.10.2003 14:02:01 | |
---|
Fear FactorY F-A-C-T-O-R-Y (niinku YY). Juu elkää suuttuko. Olen väsynyt. No nyt sitten harjotellaan, ettei enää unohdu Y-kirjaimet. Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory. Riittääkö? Oikeasti joskus alkaa V#####aa nämä kielipoliisit. Jos joskus joku sattuu kirjottamaan väärin tai unohtamaan yhden kirjaimen, niin onko se niin kauheaa? Ette te turhaa tätä tee tiedän, joskus vaan kun rupee pinnapätkii. Sori, paljookaan enemmän offtopic ei voi kirjottaa mutta nyt vaan oli pakko kommentoida. |
TomiKettunen 09.10.2003 11:13:34 | |
---|
Tsekatkaapas Freak Kitchenin levyjä. Mattias Eklundh käyttää aika erikoisia virityksiä niillä ja esim. uudella levyllä (Move) ekassa biisissä jyrähtää 6-kielisellä viritys Bbm13. Ja se käyttää vielä kielisettiä .9-.42 eli tolla virityksellä jos kieliin hönkäsee niin ne tekee vibratoa jo :) Ihan typerää, että monet käyttää 7-kielistä kitaraa mut ei sit soita juuri mitään sieltä kitaran äänialueen yläpäästä.. eli samat asiat vois soittaa vaikka 4-kielisellä kitaralla jos vaan laskis virettä. Huoh. - Keep Rocking! - |
doolittle 09.10.2003 19:46:25 | |
---|
Eli aika alas mennään.. :) Sen verran alas että Meshuggah lemppasi basistinsa ulos kun bassoa ei tahtonut enää erottua noitten custom-keppien murinan joukosta...koomista! |
LaXu 09.10.2003 19:54:52 | |
---|
Mutta Weird But True alan äjjät ovat saaneet tosi heviä matskua aikasex ihan standardi vireessä vrt. vanha Metallica, Megadeth ja Sepultura. Tai vain 1/2 sävelaskelta alaspäin kuten Slayer. Jotenkin tuntuu turhalta virittää mitään skebaa alle C#. Jos ei muuten saa heviä kamaa aikaseks niin se on vaan lahjattomuutta. Samaa mieltä, tosin on sitä tullut kuultua ihan hyvää matalalla vireellä soiteltua kamaa (jo mainittu Meshuggah tulee mieleen), mutta aika monet bändit tuntuu hakevan "heviyttä" soundiin virittämällä kitaroita alaspäin. Soittaisivat bassoja Spinal Tapin Big Bottomin malliin. :D |
Lord of the strings 20.10.2003 15:32:08 | |
---|
Oonko niinku ainoo joka soittaa pelkästään perus E vireessä? "Who are you? How did you get in"?
wage 21.10.2003 10:55:34 | |
---|
E:stä tulee melkein aina soiteltua |
Tosimiehet soittaa ihan vaan E-vireestä (minä). Totta. Kuunnelkaapa kaikki vaikka Murderdollsia. Kuulostaa rankalta ja synkältä, mutta E vireessä pojat soittaa. Ei kaikki voi olla tsimi hendriksejä! |
hliimatta 22.10.2003 12:11:20 | |
---|
eestä tai sitten eebeestä tulee soiteltua. Enemmän kuitenkin eestä. |
kid ego 22.10.2003 13:09:44 | |
---|
eestä tai sitten eebeestä tulee soiteltua. Enemmän kuitenkin eestä. Eestä ja takaa. Tiluttaja on harvinaisen ruma lintu Afrikasta. |
mathias 22.10.2003 17:55:59 | |
---|
Minulla vire on joko E tai sitten C#. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Ali 23.10.2003 14:23:49 | |
---|
|
Heavymies 07.11.2003 17:55:06 | |
---|
No nyt sitten harjotellaan, ettei enää unohdu Y-kirjaimet. Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory, Fear Factory. Riittääkö? Oikeasti joskus alkaa V#####aa nämä kielipoliisit. Jos joskus joku sattuu kirjottamaan väärin tai unohtamaan yhden kirjaimen, niin onko se niin kauheaa? Ette te turhaa tätä tee tiedän, joskus vaan kun rupee pinnapätkii. Sori, paljookaan enemmän offtopic ei voi kirjottaa mutta nyt vaan oli pakko kommentoida. Eikös tämä "kielipoliisi" juuri sanonut että tästä ei kannata suuttua ja kuinka ollakaan... nokkiinsa otetaan. Rock & Rollllllllllllllllll |