spellbound 17.07.2006 08:50:27 | |
---|
Haku ei pelannut niin ajattelin kysästä..Eli powerballille pitäisi ostaa kaappi, thomanin sivuilla näyttäisi framuksen dragon v30-elementeillä ja englin standard v60-elementeillä olevan saman hintaisia..Dragon olisi yli 10kg kevyempi..Onko noissa elementeissä minkälaisia eroja? Kumpaa suosittelisitte..? Ei muuta kun lisää baustaa housuun... |
villeh 17.07.2006 11:28:10 (muokattu 17.07.2006 11:33:01) | |
---|
hmm makuasia, mutta mun testin perusteella kun testasin carvin4x12v30 ja engl4x12v60 kaappeja niin v30 oli "räyhäkkämpi ja iskevämpi" ja v60 vähän semmoinen tasaisempi. mä tykkäsin v30 ja kaveri v60. framuksen kyseisestä ei kokemusta. yritä päästä testaamaan edes samoilla elementeillä olevia kappeja niin saa kuvaa. hmm sulla on näemmän marsun loota, no yks kaveri vaihto v30 kaapin kaappiin missä on noi samat75set mitkä marsussakin ja tykkäs siitä, mitäs haet soundilta. tuolla voimamunalla onn soitellu 4x12t75marsun kautta, hmm semmoinen avara yleisoudi, ei paha. 4x12 v60 vähän erilainen, ei niin harva, ja v30 räyhäkäs aika tiukka. ota noista nyt sitten selvää. |
Kyllä se saundi saisi olla räyhäkäs ja tiukka, mutta mielellään ei liian middlekäs...Mikä tosta englin kaapista tekee 50kiloisen, verrattuna framukseen, vaikuttaako kaapin rakenne ja materiaalit paljonkin soundeihin...? Ei muuta kun lisää baustaa housuun... |
Ben_D 17.07.2006 13:44:29 | |
---|
Kyllä se saundi saisi olla räyhäkäs ja tiukka, mutta mielellään ei liian middlekäs...Mikä tosta englin kaapista tekee 50kiloisen, verrattuna framukseen, vaikuttaako kaapin rakenne ja materiaalit paljonkin soundeihin...? Jos haluat pehmeen, räyhäkkään ja tiukan soundin niin sitten ENGL Standard V60 elementeillä. Mulla on sellanen ENGL Savage styrkkarin kanssa. Meidän demo on nauhotettu Savage + Standard yhdistelmällä -> http://www.mikseri.net/fiercemetal |
kimurantti1 17.07.2006 14:11:29 (muokattu 17.07.2006 14:18:58) | |
---|
vaikuttaako kaapin rakenne ja materiaalit paljonkin soundeihin...? Vaikuttaa. Tai ainakin niin minä olen antanut itseni uskoa kun valitsin Mesan v30:llä varustetun kaapin Harley Bentonin sijasta. Vaikka elementit antavat sen kaapin perussoundin (lue: kaksi samoilla elementeillä ladattua kaappia kyllä kuulostaa enemmän tai vähemmän samankaltaisilta), niin rakenteella ja materiaaleilla on vaikutusta soundiin. Edit: Älä kuitenkaan minulta kysy teoriapuolta miksi näin on. Omia kokemuksia on vain sen verran, että Mesan, Orangen, ja jonkun itsetekemä kaappi (joissa kaikissa V30:t) kuulosti vähän erilaisilta, mutta silti kaikissa oli sellainen perus middlekkyys. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
villeh 17.07.2006 14:32:16 | |
---|
|