LaKu 16.07.2006 12:03:03 | |
---|
Pakko avata uusi topicci tästä kaverista kun Katatonia kolahti oikein kympillä.. Eli mitä pidätte kaverin soitosta? Aika loistava heppu mun mielestä. Persoonallinen ja täsmällinen soittotyyli, ja rummut ainakin uudella Great Cold Distance-levyllä miksattu kivasti pintaan. Prkl ettei herännyt vähän aikasemmin tähän bändiin, kävi vissiin Suomessa keväällä..? |
HeavyMachinery 16.07.2006 12:51:37 | |
---|
Pakko avata uusi topicci tästä kaverista kun Katatonia kolahti oikein kympillä.. Eli mitä pidätte kaverin soitosta? Aika loistava heppu mun mielestä. Persoonallinen ja täsmällinen soittotyyli, ja rummut ainakin uudella Great Cold Distance-levyllä miksattu kivasti pintaan. Prkl ettei herännyt vähän aikasemmin tähän bändiin, kävi vissiin Suomessa keväällä..? Olenki hehkuttanut herraa täällä jo muutamassa topicissa. Lukeutuu bändeineen meikäläisen top 10:iin. Great cold distance on aivan turbo ahdettu rumpujen osalta. Edellisillä meno oli hieman hillitympää. Suosittelen tutustumaan Last fair deal gone, albumiin se on omasta mielestä paras.... Ilosaarirockissa ja tavastialla pyörähtivä kesänaikan.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Matjardo 16.07.2006 14:41:55 | |
---|
Kävivätpä katatooniset myös keväälläkin täällä, mm. Lutakossa heittivät keikan(siellä kävin siis heitä kattomassa). Mutta Liljekvististä, saaterin tarkan ja jämäkän kuuloinen jantteri. Vaikkei nyt mitään ihan älytöntä soita, niin soittaa vitti tosi tyylikkään kuuloisesti ja varmasti. Livenäkin veti niin mallikkaasti ettei paremmasta väliä. Sanoisko että uusimmalla, The Great Gold Distancella ehkä parhaat rumpuraidat mitä ko. jäbä on katatonian levyillä vetänyt. Eipä mulla muuta. Two beers or not two beers? |
Basari-Jaska 16.07.2006 20:40:37 | |
---|
Pidän kaverin soitto tyylistä tosi paljon, mutta Katatonian levyjen tuotanto ottaa päähän raivolla. Kuulostaa niin kompuroidulta ettei siinä ole oikeaa rumpua jäljellä ollenkaan. Minun mielestäni luonnollisempi soundi sopisi Danielin soitolle paremmin. Last Fair Deal Gone Down on kyllä mainio levy, mutta ei nuo sen jälkeen mitään kovin hyvää ole aikaan saaneet. "People suck, and that's my contention. I can prove it on a scratch of paper with a pen. Give me a fuckin' Etch-a-sketch, I'll do it in three minutes. The proof, the fact, the factorum. I'll show my work, case closed." |
HeavyMachinery 17.07.2006 09:23:21 | |
---|
Pidän kaverin soitto tyylistä tosi paljon, mutta Katatonian levyjen tuotanto ottaa päähän raivolla. Kuulostaa niin kompuroidulta ettei siinä ole oikeaa rumpua jäljellä ollenkaan. Minun mielestäni luonnollisempi soundi sopisi Danielin soitolle paremmin. Last Fair Deal Gone Down on kyllä mainio levy, mutta ei nuo sen jälkeen mitään kovin hyvää ole aikaan saaneet. Äijä on kuunnellu kummiskin jotain ripattua Mp3:sta oon hieman erimieltä ton uusimman levyn soundeista. Toki ne on tuotetut muttei missään nimessä pilalle kompressoitua, otas vaikut korvista ja kuuntele uusiksi..... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Tasmaani 17.07.2006 09:25:37 (muokattu 17.07.2006 09:26:06) | |
---|
Pirun komiaa soittoa, varsinkin juuri TGCD-platalla. Lutakossa tässä keväällä tuli nähtyäkin, harmi vaan ettei muista mitä tuli hourittua Danielin kanssa keikan jälkeen. :P |
HeavyMachinery 17.07.2006 11:15:22 | |
---|
Pirun komiaa soittoa, varsinkin juuri TGCD-platalla. Lutakossa tässä keväällä tuli nähtyäkin, harmi vaan ettei muista mitä tuli hourittua Danielin kanssa keikan jälkeen. :P Nimen omainen levy on kyllä rumpujen ilotulitusta... Kaikinpuoli tyylikästä poljentoa :) Muilla levyillä herra ei ole päässyt niin loistamaan kuin tällä.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Last Fair Deal Gone Down oli herran ensimmäinen studiolevy ikinä ja luetun mukaan miestä jännitti nauhoituksissa aivan hirveästi. Mielestäni tämä on Katatonian paras levy ja kun tätä levyä vertaa vanhoihin niin rummuissa on tapahtunut aimo harppaus. Tämän levyn tahdissa on mukava soitella. Itse tykkään niistä haikkajutuista ja niistä nopeista ghost-iskuista (vai mitä niiden oikea nimitys onkaan). Ne uudemmat levyt on mielestäni liian täyteen pakattuja ainakin rummuilla. Eli jatkuvasti tapahtuu jotain... Ilosaaressa tuli taas Katatonia nähtyä ja paljon paremmin vetivät kuin muutama kuukausi sitten Lutakossa. Danielin soittoa on kyllä hieno katsella. Tyylistä ja helponnäköistä. Ilosaaren setti oli pelkkää hittiputkea joten mikäpäs siinä :) |
HeavyMachinery 17.07.2006 14:13:52 | |
---|
Last Fair Deal Gone Down oli herran ensimmäinen studiolevy ikinä ja luetun mukaan miestä jännitti nauhoituksissa aivan hirveästi. Mielestäni tämä on Katatonian paras levy ja kun tätä levyä vertaa vanhoihin niin rummuissa on tapahtunut aimo harppaus. Tämän levyn tahdissa on mukava soitella. Itse tykkään niistä haikkajutuista ja niistä nopeista ghost-iskuista (vai mitä niiden oikea nimitys onkaan). jep ne on helmeä. Sweet nurse, sulfur, evidence... Juuri ne on parhautta... Mukavaa kokoajan jotain pientä tyyliin soitetut... Ne uudemmat levyt on mielestäni liian täyteen pakattuja ainakin rummuilla. Eli jatkuvasti tapahtuu jotain...
Pidän itse siitä että koko ajan on jotain pientä käynnissä. Kaikki pienet tauot ja kitaroiden yhtenevät rytmitykset, kyllä se uusin levykin on niin tykki..... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Weetoz 17.07.2006 15:47:04 | |
---|
Katatonia on bändinä ihan meikäläisen ykkössuosikkien joukossa. Liljekvistin soittotyylistä pidän myös paljon, varsinkin juuri ne pienet yksityiskohdat ovat mukavia. Mielestäni erittäin tyylitajuinen rumpali. Joskus katsoin tosin jotain vanhahkoa livevideota netistä (muistaakseni teargas oli kappale), ja siinä mielestäni tempo jotenkin seilasi välillä vähän liikaakin. Myös Black Sessionsin mukana tulevalla DVD:llä häiritsee tuo sama juttu hieman. Vähän aikaa sitten kävin kuitenkin Tavastialla Katatonian keikalla, ja silloin en kyllä enää löytäny soitosta minkäänlaista valittamista. |
LaKu 18.07.2006 14:09:42 | |
---|
Pidän kaverin soitto tyylistä tosi paljon, mutta Katatonian levyjen tuotanto ottaa päähän raivolla. Kuulostaa niin kompuroidulta ettei siinä ole oikeaa rumpua jäljellä ollenkaan. Minun mielestäni luonnollisempi soundi sopisi Danielin soitolle paremmin. Last Fair Deal Gone Down on kyllä mainio levy, mutta ei nuo sen jälkeen mitään kovin hyvää ole aikaan saaneet. Tähän on pakko sanoa että uuden levyn soundimaailma on juuri sellainen mistä meikäläinen pitää erityisesti. Loistava bändi, ja rumpali. |
HeavyMachinery 19.07.2006 12:23:25 | |
---|
http://katatonia.com/av.php Tuolta voi tietämättömät sivistää itseään. Eri toten kannattaa kuunnella evidencen ghousti juttuja ne on herralle oikein tyypillistä kauraa.... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |