ekikoo 12.06.2006 23:09:20 | |
---|
Eiköhän ne ole kaikki. Jos minut laitettaisiin lavalle niin luulen ettei väki paljoa kehtaisi kuunnella. Mutta vielä jonain päivänä! ...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani. |
cadabra 14.06.2006 12:52:17 | |
---|
Reenaan nyt tuota Chris Impellitterin 17th Century Chicken Pickingiä ja haastetta kyllä riittää. Tempoa en oo paljoa sadasta vielä päässy nostamaan. Meehän kämpille. |
pipo 14.06.2006 20:06:50 | |
---|
Lamb of God - Ashes of the Wake on jostain syystä ihan tajuttoman vaikea minulle. Darkest Hourin Tranquil menee joinakin päivinä ihan sujuvasti ja joskus ei sitten ollenkaan. |
Flow 14.06.2006 23:15:43 | |
---|
Kyllähän sitä vaikeita biisejä maailmaan mahtuu. Vielä kun olen hirveä tekniikkahirmu niin vaikeuksia kyllä riittää. Hitto jos joku biisi ei taitu niinkuin originelli niin sovitetaan... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
morgga 15.06.2006 19:06:14 | |
---|
Death - Spirit Crusher tuppaa olemaan aika vaikea, mutta kyllä se pienellä harjoittelulla menee. middle = muna |
Brother Tohveli 18.06.2006 17:02:45 (muokattu 18.06.2006 17:03:32) | |
---|
Death - Spirit Crusher tuppaa olemaan aika vaikea, mutta kyllä se pienellä harjoittelulla menee. Nykyään menee tuo (nerokas) kappale multa muuten hyvin,mut on nää Schuldinerin soolot silti aika hurjia paloja :D E:Puhumattakaan Shannon Hammin soolosta tossa kappaleessa... |
tono 19.06.2006 17:41:34 | |
---|
Nykyään menee tuo (nerokas) kappale multa muuten hyvin,mut on nää Schuldinerin soolot silti aika hurjia paloja :D E:Puhumattakaan Shannon Hammin soolosta tossa kappaleessa... täytyypä kokeiilla =) paskalla tulee paras inspiraatio!
ketoon peipi ketoon! |
Jake.e 19.06.2006 19:28:29 | |
---|
Strapping young ladilla on semmosia biisejä joissa meinaa oikea käsi väsyä. Esimerkiksi tuosta ekalta levyltä SYL. Intron sahaus pistää hieman väsyttämään ja sitten aluksi meinas väsyttää se 2:55 ja 3:55 välinen sahauspätkä. Nyt on kyllä ja pikkusen helpompaa tuokin homma. Noita random skaala sweeppailuja oon treenannu ja alkaa olla nekin hanskassa, mutta nuo hevi sahaukset oli jääny vähän vähemmmälle ja tästä johtuen ei meinaa aina sujua. I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me |
käsi 19.06.2006 22:04:16 | |
---|
en nyt luettele kappaleita, mutta on se pirun jännä juttu vaan että joskus joku tosi yksinkertainen biisi on kuitenkin niin hemetin vaikea ja sitten taas toisinpäin, joku kaamee riffitykittely proge biisi onkin niin helppo tajuta. JOtkut biisit vaan jostain syystä oppii nopeampaa kuin toiset. Luulen että sillä on jotain tekemistä sen kanssa millaista musaa on kuunnellut ja kuinka paljon. Tai sitten tämä on taas vain henkimaailman juttuja jotka vaivaa vain mua jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
electrick 20.06.2006 22:07:43 | |
---|
Sepultura - Primitive future alku riffien rynkytykset on kyllä haastavia mutta kyllä ne kun vähä viel reenaa |
Zeppelinin Black Dogissa on yks paha juoksutus jossa rytmi muutuu, se oli aluks paha mut kyllä se sit loppuen lopuks meni! |
Krice 17.07.2006 13:43:03 | |
---|
Rising Forcen soolossa ne oktaavisiirtymät on aika murhaa. Osaako joku täältä soittaa ne sujuvasti? |
cadabra 17.07.2006 13:57:01 | |
---|
mitkä kappaleet ovat sinulle vaikeita? aikasta laaja kysymys mutta sanotaanko vaikka että Chris Imbesillidelfiinin 17th century chicken picking :) Meehän kämpille. |
JS 17.07.2006 14:05:41 (muokattu 17.07.2006 14:09:41) | |
---|
Rising Forcen soolossa ne oktaavisiirtymät on aika murhaa. Osaako joku täältä soittaa ne sujuvasti? Mä osaan, aina sillon kun jaksan pitää soiton jonkunlaisessa kuosissa. No, on niitä "muutama" vuosi tullut tahkottuakin. Omana vaikeen biisinä vois sanoa saman jätkän Seventh Signin... Ne sweepit on ******... No, eipä se Ynkkä itekään niitä kovin kauniisti vedä. Mr Crowley myös. Ei kai mitenkään tajuttoman vaikea, mut ei se riffi kuulosta samalta ku Rändin soittamana. Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
-Cale 17.07.2006 18:18:01 | |
---|
Jason Becker - Serrana |
Jani The Rock 17.07.2006 19:06:05 | |
---|
Oon nyt reenannut noita T.Rexejä coveriproggista varten ja Telegram Sam tekee tenää. Ei nyt luulis että se on sen vaikeempi kuin ne muutkaan kolmen soinnun renkutukset, mutta en vaan saa sitä kuulostamaan hyvältä. Ja sitten kun pitäs vielä laulaakin, niin... ääh. Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
Karipiirto 17.07.2006 20:41:42 | |
---|
Kaikki missä on jotain saakalan nopeita sweeppitiluosioita. Ei tuo sweeppaus ole oikein mun juttu vaikka onhan sitäkin hiukan tullut opeteltua. Sinänsä en osaamattomuuttani sure. Enpähän sorru mauttomuuksiin sooloilussa kun ei ole kikka hallussa. Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta. |
depe 17.07.2006 20:43:45 | |
---|
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
bluesteel 17.07.2006 20:53:16 (muokattu 17.07.2006 20:53:39) | |
---|
La Cumparsita ja Kiss from a Rose. Niitä oon nyt koittanut treenailla, mutta on kyllä niin pirun kummia otteita ja niin nopeestikin pitäis vaihtaa notta huh huh. Kyse on siis tällasista instrumentaalisovituksista akustiselle kitaralle. |
PekkaM 17.07.2006 20:57:25 (muokattu 17.07.2006 21:00:32) | |
---|
Tuossa olis youtuben parhaimmistoa: http://www.youtube.com/watch?v=CYTl … 0keNE&search=Tender%20Surrender Menee kyllä vähän liiankin täydellisesti... Alkaa heräämään jo kysymys, miksi treenata nuotilleen ulkoa viisi minuuttinen kappale, joka on puolesta välistä pelkkää sooloa? No hyvää harjoitustahan se varmasti kyllä on. Vaikeaa juuri nyt on kaikki paksuilta kieliltä nopeasti soittaminen. 9-setillä kolmen paksumman kielen bendaaminen on myös hankalaa, koska löysät kielet meinaa livetä laudan reunan yli. Mr. Crowleyn loppusoolon alku on vaikeaa soittaa sillä nopeudella kun se menee. Nopeammin menee paremmin (!). Se kohta sen ekan täpping-tilutuksen jälkeen kun pitäisi vaihtaa plekuun ei suju, missä se pleku pitäisi olla tallessa? Se lopun 1-3-5 nousu sieltä matalamman e-kielen alkusta on nihkeä. Tässä näitä tän hetkisiä. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |