PIM 29.08.2003 15:06:26 | |
---|
Pitkään odotettu (no ainakin minä olen odottanut keväästä asti;-) Behringerin 8-kanavainen mikkietuaste ADAT liitännöillä on vihdoinkin kaupoissa. Itse tilasin pari kappaletta www.music-station.de:stä hintaa 249e/kpl (pk:t sis. hintaan). Ainakin väittävät että sitä löytyy hyllystä ja toivottavasti näin myös todellakin on ettei mene jälkitoimitukseksi. Raportoin tilanteen edistyessä. Myynnissä. Alvarez strato, putkikombo. TULOSSA: Uusi Fender Paisley Tele |
BenGlenton 29.08.2003 15:25:36 | |
---|
loistavaa, itsekin olen ko. laitetta odotellut. saa nähdä missä vaiheessa tulee suomeen myyntiin.. |
Jabbe 29.08.2003 15:34:32 | |
---|
Pistäkääpäs vielä kommenttia. Speksien puolesta vaikuttaisi pätevältä. |
Daunt 29.08.2003 17:58:41 | |
---|
Tulihan tuo tilattua jo toissapäivänä:) Paketti lähti kohti Suomea tänään. |
jakke-x 14.10.2003 16:49:37 | |
---|
No onko tuo laite mistään kotoisin? Kiinnostas tietää kun olen suunittelemassa 8 I/O kotihommiin ja tuon hinta on kieltämättä houkutteleva, ootta varmaan jo ehtineet kokeilla sitä. Foney smiles and fake hellos. |
PIM 14.10.2003 18:37:31 | |
---|
Hyvin toimii, ei mitään valittamista. Hintaansa nähden oiva laite, varsinkin kun ottaa huomioon että halvimman kilpailijan hinnalla saa 4 - 5 ADA8000:sta. |
Peki-DP 14.10.2003 22:26:00 | |
---|
|
Daunt 15.10.2003 09:30:15 | |
---|
Eipä ole tosiaan mitään valittamista. Kaikki toimii loistavasti ja hinta on kohdallaan. Mikkietuset ovat samat kuin UB-sarjan miksereissä ja mielestäni hintaansä nähden varsin pätevät. |
Groove Man 15.10.2003 10:25:48 | |
---|
Tarjoileeko toi B:n muunnin muuten mahdollisuutta syöttää phantomia kanaviin? Tsekkasin speksejä, mutta ei osunut silmään mitään tuohon liittyen.. |
PIM 15.10.2003 11:02:55 | |
---|
Tarjoileeko toi B:n muunnin muuten mahdollisuutta syöttää phantomia kanaviin? Tsekkasin speksejä, mutta ei osunut silmään mitään tuohon liittyen.. Phantomia tulee napista painamalla. |
zantti 17.10.2003 09:33:23 | |
---|
Jooo mull olis hyvä RME kortti tolle kaveriksi voit kytkeä vaikka kaksi ADA8000:sta siihen elikäs 16 raitaa in/out hintaa 270€ ostin sen noin kaksi kuukautta sit thomannilta hintaa 315e käytin sitä fostexsin kans (D-160) nyt se on työttömänä tos pöydällä ku hommasin Digi 001:sen paa viestii jos kiinnostaa tos olis linkki josta lisä infoo http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-140451.html |
Mikael 17.10.2003 14:53:21 | |
---|
miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
sami_sumea 21.10.2003 19:16:33 | |
---|
Raportoin tilanteen edistyessä. Hitto. Oisko tuota mahdollista päästä (jonkun muunkin lähempänä asuvan boxi käy) testaamaan? Meinasin näes hommata itselleni samanlaisen.. Mä voisin hommata lainaan (vasta)testivermeiksi AKG:n C414ULB mikin ja Presonuksen DigiMaxin (jonka pitäisi olla ainakin hemmetin hyvä/kallis vastaava boxi).. Kamat kuuluvat meidän koululle joten niitä tuskin saa viedä mihinkään hirveän kauas täältä Virroilta ilman kiristelyä. ... |
randombass 22.10.2003 08:20:07 | |
---|
Näillä palstoilla on monesti ihmetelty, miten jenkeissä voi olla musalaitteiden hinnat niin halpoja. Selityksenä on tarjottu, että jos jenkkiläisen tuotteen tuo tänne Eurooppaan, niin tuleehan siitä kustannuksia. Mutta miten on selitettävissä se, että kun saksalaisen tuotteen vie jenkkeihin, se vain senkuin halpenee??? http://www.audiomidi.com/common/cfm/product.cfm?Product_ID=4119 |
Mikael 22.10.2003 09:37:07 | |
---|
Mutta miten on selitettävissä se, että kun saksalaisen tuotteen vie jenkkeihin, se vain senkuin halpenee??? Koska tuotteessa ei ole muuta saksalaista kun toimeksiantaja, muilta osin tuote on kiinalainen. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Puhumattakaan siitä että jenkkilässä on nuo vähittäiskauppaa liittyvät verot verot aikalailla pienemmät kuin Euroopassa. Nettikaupat ei taida periä edes meikäläistä ALVia vastaavaa, mutta huomattavasti pienempää veroa muuten kuin samaan osavaltioon toimitetusta tavarasta. |
Roberto 22.10.2003 20:35:00 | |
---|
Ja lisäksi Ameriikkaan uppoavan tavaran määrä on Euroopan markkinoihin verrattuna järjettömänkin suuri. |
Zöm 07.01.2004 18:42:34 | |
---|
Auttakaa aloittelijaa: Olen hankkimassa äänikortti systeemiä tietokoneeseen ja vaihtoehtoja on todella paljon. Tämä behringer ada8000 etuasteineen + adat väylä alko kiinnostaa koska voi saada 8 raitaa kerralla sisään (edullinen). kertokaa kommentteja mikä kortti kannattas hankkia ada8000:lle kaveriksi budjetti ois noin 400..500e(sisältäen ada800). mietin aluksi että hankkis tommosen perus äänikortin ehkä neljällä sisäänmenolla( noin 300e). mitä etuja tämä adat väylä tuo? miten monitorointi? onko tämä ehdottomasti parempi ratkaisu kuin joku äänikortti ad/da muuntimilla esim siinä suhteessa että mitenkähän tuo audiotrak inca toimisi kun on niin halpa 8:lla sisäänmenolla, voiko olla kovin hyvä?. |
Olli 07.01.2004 19:12:47 (muokattu 07.01.2004 19:19:43) | |
---|
En käytä hymiöitä. |
bize 07.01.2004 19:19:59 (muokattu 07.01.2004 19:21:41) | |
---|
Auttakaa aloittelijaa: Olen hankkimassa äänikortti systeemiä tietokoneeseen ja vaihtoehtoja on todella paljon. Tämä behringer ada8000 etuasteineen + adat väylä alko kiinnostaa koska voi saada 8 raitaa kerralla sisään (edullinen). kertokaa kommentteja mikä kortti kannattas hankkia ada8000:lle kaveriksi budjetti ois noin 400..500e(sisältäen ada800). mietin aluksi että hankkis tommosen perus äänikortin ehkä neljällä sisäänmenolla( noin 300e). mitä etuja tämä adat väylä tuo? miten monitorointi? onko tämä ehdottomasti parempi ratkaisu kuin joku äänikortti ad/da muuntimilla esim siinä suhteessa että mitenkähän tuo audiotrak inca toimisi kun on niin halpa 8:lla sisäänmenolla, voiko olla kovin hyvä?. Omistan jälkimmäisen boksin, nyt jo kuudetta kuukautta. Joillakin on ollut pieniä bugeja ja yhteensopivuusongelmia kortin kanssa, mutta ainakin Cubasen kanssa pitäisi toimia. Incassa on plugisisäänmenot, joista 2 taitaa olla balansoituja ja jonkinlaista phantomiakin (12V?) sekä mikkietuasteita tarjotaan, mutta itse en ole uskaltanut edes kokeilla. Ilman vahvistusta sisäänmenot eivät kuitenkaan kohise tai syö juurikaan diskanttia - käytän incan kaverina dbx:n mini-pre -putkietuastetta, ja hyvin toimii ainakin näin yhden kanavan äänityksissä. Ei sovi myöskään unohtaa sitä, että tuon kaverina tuli ainakin vielä kesällä 2x2 midikortti, joka on toiminut sekin niinkuin pitää. Tuo ada8000 lyö laudalta ainakin speksien puolesta incan jo siinä mielessä, että siihen saa 8 mikkiä vaikka suoraan kiinni, tosin Behringerin etuasteiden käyttö ei taida olla juppien puuhaa. Totuuden nimissä silti mainittakoon, että itse en ole niihin lähemmin tutustunut. Hintaa ada8000:lle adat-kortin kanssa kertyy jo lähemmäs 500 e, mikä on yli 2 kertaa incan verran. Budjettikysymyksiä. Itse tuon ada8000 - adat-kortti -yhdistelmän ottaisin, koska inca on melko lailla multimediahärpätin. Ja ada8000 käy laajennuksena monennäköiseen pakettiin, inca ei. Olen vaihtamassa incaa digi002:seen, ja jossain vaiheessa luultavasti tuon ada8000:senkin hankin, koska sillä saa 8 kanavaa/mikkietuastetta vermeeseen lisää. Joten tuon ada8000:sen kohdalla tuskin p***aan polkaiset. Janne sanoo:
ei enää jatsia
Janne sanoo:
parempi kun en yritäkään. tulee vaan vitutus ja angsti |