Ronsto 05.06.2006 13:19:30 | |
---|
mullon mese :) hiihih Joo. Hä?!? PALLO! |
KTR 05.06.2006 13:42:03 | |
---|
Huonoimmat ovat varmaan RTR ja STYE. Aika toivottomia kokonaisuutena, mutta seassa on ihan kuunneltaviakin ralleja. Paras on ehdottomasti Jester Race ja perusteluna vaikka December Flower. Ai että niitä melodioita. Juuri näinkin. STYE on kyllä aika huono. Levystä ei jää monenkaan kuuntelun jälkeen oikein mitään mieleen. Paitsi Quiet Place. Mutta Jester Race on ihavvvvtosi hyvä. Napakoita biisejä. |
KTR 05.06.2006 13:42:03 (muokattu 05.06.2006 13:42:30) | |
---|
Vau! Elämäni ensimmäiset tuplat! |
carnation 05.06.2006 13:51:41 | |
---|
No vastataan nyt sitten, kun ei lukkokaan ole vielä saapunut. Kyllä se huonoin on Lunar Strain. Suurin syy levyn huonouteen on se, että olin kuunnellut kaikki muut In Flames -levyt läpi ja tutustuin paljon myöhemmin tähän debyyttiin. Siellä täällä oli kyllä nasevia melodioita, mutta hyvin nopeaa tuli ajatus että ei tätä jöötteporia jaksa kuunnella enää yhtään. Ja onhan se muutenkin vedetty vain vähän sinne päin. Toiseksi huonoin on Soundtrack To Your Escape, joka on äärimmäisen tasapaksu ja sävellyksiltään mitäänsanomaton levy. F(r)iend, My Sweet Shadow ja Evil In A Closet ovat varmaan ainoita kappaleita jotka edes vähän kiinnostaa. Muut levyt on joko hyviä tai erinomaisia. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
Takajeejee 05.06.2006 16:51:14 | |
---|
STYE on ihan hyvä levy, mutta järkytyin saundien takia. Jälkeenpäin on niihinkin alkanut tottua. In Flames on rokannu siitä lähtien ku kuulin niiltä ekan piisin joka tais olla behind space. Huonoksi ei voi mitään levyä haukkua, eikä huonoimmaksi, vaan "ei paras levy" -tyyliin. Hand in Hand With The Blues |
Ukkosenjumala 05.06.2006 17:11:31 (muokattu 05.06.2006 17:12:22) | |
---|
Vittu minä en ymmärrä tätä m.netin nipottamista. Keneltä se on pois jos täällä on joku tämmönen threadi. Jos joku haluaa keskustella paskoista In Flames-levyistä, niin kai se on ihan ok. En nipota. Mielestäni vaan on turhaa aloittaa keskustelua tällaisesta, kun täällä on varmasti monta muutakin threadia kyseisestä aiheesta kuten: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … php?c=44&t=115122&o=40& Käyttäkää hyvät ihmiset sitä kuuluisaa Hakua. Kai se on sitten niin... |
Synnyttäjä 06.06.2006 12:04:18 | |
---|
Huonoimmat ovat varmaan RTR ja RTR. Aika toivottomia kokonaisuutena, mutta seassa on ihan kuunneltaviakin ralleja. Paras on ehdottomasti Subterranean ja perusteluna vaikka Ever Dying. Ai että niitä melodioita. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Skebameizi 06.06.2006 14:34:03 | |
---|
En oo kuullu Jesteriä aikaisempaa tuotantoa joten niistä en voi sanoa mitään. Ääni menee luultavasti Soundtrackille; paras on RTR, Colony tai The Jester Race. Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
lord of this world 06.06.2006 16:22:38 | |
---|
Ehdottoman ylivoimaisesti huonoin kokonaisuus kappalemateriaaliin nähden on RTR Pesäero vanhaan materiaaliin oli aika jyrkkä, ja jotkut biisit on todella multimelodisia kun taas toiset on mitäänsanomattomia e-type vaikutteineen. Hyviä hetkiä löytyy mutta jotenkin se ei sovi mielestäni tämän orkan kuvaan, että tehdään kaks hittiä ja loput on puuroa. Tosin löysivät herkempää ilmaisua, joka heittää tuomioon plussan. Clayman on täydellisin tältä orkalta, parhaat saundit, koneet on höysteenä, Maiden vaikutteet tuli takaisin jossain määrin, ja Anders osaa vielä laulaa asennetta unohtamatta. Mä tuun munakennottaan sua! |
Takajeejee 06.06.2006 16:56:25 | |
---|
Paras on ehdottomasti Subterranean ja perusteluna vaikka Biosphere. Ai että niitä melodioita. Hand in Hand With The Blues |
Kreivi_Krappula 06.06.2006 20:01:44 | |
---|
Mikä on mielestänne kyseisen bändin huonoin (vähiten hyvä :D) levy? Itse annan oman ääneni Whoraclelle. Syitä: -Kammottavat soundit -Liikaa "täytebiisejä" -Sanoitukset ovat HIEMAN sekavia ;) Whoraclella on kuitenkin hyvät puolensa. Se raivasi tietä Colonylle ja Claymanille, jotka ovat taas omia suosikkejani bändin tuotannosta. Whoraclella on muutama loistava biisi (Jotun, Dialogue With The Stars, Episode 666) sekä yksi "klassikko", Gyroscope. Eivätkä loputkaan biisit huonoja ole, paitsi se kammottava Depeche Mode-coveri Everything Counts. Nyt kiinnostaisi tietää, mistä levystä eivät muut bändin fanit tai ne, jotka ovat bändiä kuulleet muutamaa biisiä enemmän kertoisivat ja perustelisivat omia inhokkejaan. Jos et pidä mistään In Flamesin levystä niin älä turhaan vastaa. Komppaan täysin... Sillä jos tätä levyä verrataan muiden bändien tuotantoon niin tämähän on kuin Raamattu. Kreikan meri. |
0piste. 15.07.2006 22:41:44 | |
---|
Ohimenne kysäsen että millähän levyllä on tällänen biisi ku Varmlandsvisan? |
Mechanizm 15.07.2006 23:10:05 | |
---|
Ohimenne kysäsen että millähän levyllä on tällänen biisi ku Varmlandsvisan? The Quiet Place singlellä "Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay |
Marshallga 16.07.2006 02:47:49 | |
---|
Soundtrack. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
Anttichrist 16.07.2006 10:37:04 (muokattu 16.07.2006 10:38:05) | |
---|
Reroute to Remain ja Soundtrack.. ovat niin järkyttävää paskaa kumpikin ettei mitään rajaa. Pari hyvää piisiä kummaltakin löytyy mutta siihen se sitten jääkin. Ensiksimainittu kuitenkin vetää pohjat, Claymanin jälkeen odotukset olivat erittäin korkealla ja sitten kun R2R ilmestyi niin en muista milloin naamani olisi pahemmin vääntynyt: Ei YHTÄÄN hyvää riffiä koko paskalla (lukuunottamatta Triggerissä olevaa ok stemmaa joka olikin ainoa muisto vanhasta kunnon In Flamesista), se fakta että Fridén EI osaa laulaa puhtaasti, saati sitten tehdä minkäännäköisiä laulumelodioita ja kaikkien aikojen rimanalituslastenlaulu-ujellus Cloud Connected.. HYI VITTU! Selvästikin Clayman jäi Flamesin viimeiseksi hyväksi levyksi. |
Jorte Kariko 16.07.2006 11:26:30 | |
---|
Kaikki Claymanin jälk. all of them! smells like that thing called nu-metal, in my opinion;) i´m the sculpture made out of clay, loistava kappale!, guibed by the pinball map! loistava levy kokonaisuudessaan tuo clayman! mutta sitten nuo uudemmat on jo enemmänkin tuommoista shittiä mun mielestä, mutta olenkin vanhemman koulun metalli miehiä;) joten tämä on vain minun mielipiteeni, ei tarvitse kenenkään vetää hernettä nenään;) KOO-VEE 1929 |
Jorte Kariko 16.07.2006 11:31:31 | |
---|
Reroute to Remain ja Soundtrack.. ovat niin järkyttävää paskaa kumpikin ettei mitään rajaa. Pari hyvää piisiä kummaltakin löytyy mutta siihen se sitten jääkin. Ensiksimainittu kuitenkin vetää pohjat, Claymanin jälkeen odotukset olivat erittäin korkealla ja sitten kun R2R ilmestyi niin en muista milloin naamani olisi pahemmin vääntynyt: Ei YHTÄÄN hyvää riffiä koko paskalla (lukuunottamatta Triggerissä olevaa ok stemmaa joka olikin ainoa muisto vanhasta kunnon In Flamesista), se fakta että Fridén EI osaa laulaa puhtaasti, saati sitten tehdä minkäännäköisiä laulumelodioita ja kaikkien aikojen rimanalituslastenlaulu-ujellus Cloud Connected.. HYI VITTU! Selvästikin Clayman jäi Flamesin viimeiseksi hyväksi levyksi. yhdyn sun lausuntoihin täydellisesti joka lauseelle ja sanalle! samalla lailla mun naama nytkähti kun kuulin tuon R2R jota en ole edes viitsinyt ostaa, saatikka näitä uudempia. ihan tämmöinen "median lemmikki hevi bändi", jota ylistetään jo ennen kuin levyt ovat ilmestyneet! taitavia ovat miehet soittamaan joita suuresti arvostan vieläkin, en vain arvosta tätä heidän nyky materiaalia. KOO-VEE 1929 |
Kasperi Tervonen 16.07.2006 22:47:50 | |
---|
ihan tämmöinen "median lemmikki hevi bändi", jota ylistetään jo ennen kuin levyt ovat ilmestyneet! Eivätkös kaikki hyvin menestyneet hevibändit ole vähän tuollaisia "median lemmikki hevi bändejä", joita ylistetään jo ennen kuin levyt ovat ilmestyneet? En oikein ymmärrä miksi ihmeessä bändejä pitää alkaa dissaamaan menestyksen takia. "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |
Eivätkös kaikki hyvin menestyneet hevibändit ole vähän tuollaisia "median lemmikki hevi bändejä", joita ylistetään jo ennen kuin levyt ovat ilmestyneet? En oikein ymmärrä miksi ihmeessä bändejä pitää alkaa dissaamaan menestyksen takia. tarkoituksenani ei ollut loukata ketään henk. kohtaisesti mutta tais joku vetää sitten herneen nenään;) en minä yritä olla mikään "underground" jos sä itse diggaat siitä niin ok! ja eihän täällä nyt bändejä hyljätä sen takia kun ne menestyvät, sehän vain on hyvä asia. jotta saavat jäsenet makkaraa leivän päälle;) mutta tuo leima minkä annoin, niin vain on että kun kyseiseltä bändiltä levy ilmestyy niin se jo heti leimataan huippu lätyksi, mainostus näin ollen ei kohtaa sille asetettuja "juttuja" tai tavoitteita. odotin itse vesi kielellä näitä uudempia levyjä kun olen elänyt in flamesin mukana jo whoraclen ajoilta, niin olisin toivonut että levyltä löytyisi viitteitä vanhempaan suuntaan. tässä meidän keskustelussa nyt kohtaa uuden liiton heavy ja vanhemman liiton heavy;) joten asioista olemme aivan varmasti erimieltä, kaikella kunnioituksella. kun ensimmäisen kerran kuulin whoracle levyn silloin kun se julkaistiin niin prkl oli kova levy ja siitä sitten mentiin colyniin vieläkin ehkä parempi, sitten "se" tuli clayman! se oli kova levy! mutta siitä eteenpäin on ollut alamäkeä, minun mielestäni koska sieltä "uudemmasta" in flamesista löytyy tommoisia vähän ns. "nu-metal" vaikutteista jotka eivät kolahda minulle. minun osaltani päätän tämän keskustelun, kuuntelenhan mä dimmu borgiriakin, mutta en mä sitä dissaa sen menestymisin takia. joten hyvät kesät sulle ja paista paljon makkaraa ja jne... KOO-VEE 1929 |
Kasperi Tervonen 17.07.2006 01:55:55 | |
---|
tarkoituksenani ei ollut loukata ketään henk. kohtaisesti mutta tais joku vetää sitten herneen nenään;) en minä yritä olla mikään "underground" jos sä itse diggaat siitä niin ok! ja eihän täällä nyt bändejä hyljätä sen takia kun ne menestyvät, sehän vain on hyvä asia. jotta saavat jäsenet makkaraa leivän päälle;) mutta tuo leima minkä annoin, niin vain on että kun kyseiseltä bändiltä levy ilmestyy niin se jo heti leimataan huippu lätyksi, mainostus näin ollen ei kohtaa sille asetettuja "juttuja" tai tavoitteita. odotin itse vesi kielellä näitä uudempia levyjä kun olen elänyt in flamesin mukana jo whoraclen ajoilta, niin olisin toivonut että levyltä löytyisi viitteitä vanhempaan suuntaan. tässä meidän keskustelussa nyt kohtaa uuden liiton heavy ja vanhemman liiton heavy;) joten asioista olemme aivan varmasti erimieltä, kaikella kunnioituksella. kun ensimmäisen kerran kuulin whoracle levyn silloin kun se julkaistiin niin prkl oli kova levy ja siitä sitten mentiin colyniin vieläkin ehkä parempi, sitten "se" tuli clayman! se oli kova levy! mutta siitä eteenpäin on ollut alamäkeä, minun mielestäni koska sieltä "uudemmasta" in flamesista löytyy tommoisia vähän ns. "nu-metal" vaikutteista jotka eivät kolahda minulle. minun osaltani päätän tämän keskustelun, kuuntelenhan mä dimmu borgiriakin, mutta en mä sitä dissaa sen menestymisin takia. joten hyvät kesät sulle ja paista paljon makkaraa ja jne... No olipas melkoinen vuodatus. :D ...Eiku... En mä mitään hernettä nenääni vetänyt, kunhan kummastelin noin yleisesti sitä että bändejä aletaan usein haukkua menestyksen myötä: "En kuuntele tota koska se on niin kaupallista teinipaskaa!" Ja pidän mä myös noista vanhemmistakin Flamesin lätyistä vitusti, joten en nyt koe itseäni miksikään "uuden liiton heavy diggariksi" mikälie. Itseasiassa pidän itsekin colonya ja claymania varmaan flamesin pahaina lättyinä. :) Tosin, come clarityakin diggailen aikalailla. Joo ja hyvät kesät sinnekin päin. :) "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |