pehko 07.07.2006 14:48:04 | |
---|
Eikö ole vieläkään kuulunut mitään jenkeistä? Tilausta vaan pystyyn, bone, pitäähän ne paidat joskus saada! :) joo, näin on. vitut noista kukaan saa kuitenkaa koskaa tietää...haastakoot sitte vaikka kaikki tilaajat oikeuteen, jos tulee ämpyilyä. ja kukaan ei myönnä painattaneensa/myneensä yhtään mitään. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Fortune 07.07.2006 15:12:23 | |
---|
joo, näin on. vitut noista kukaan saa kuitenkaa koskaa tietää...haastakoot sitte vaikka kaikki tilaajat oikeuteen, jos tulee ämpyilyä. ja kukaan ei myönnä painattaneensa/myneensä yhtään mitään. Sinäkö sitten maksat ne vahingonkorvaukset? Tuskin. Look behind you, a three-necked guitar! |
pehko 07.07.2006 15:14:04 | |
---|
Sinäkö sitten maksat ne vahingonkorvaukset? Tuskin. Läppä? Vaikka tuskin kuitenkaan kukaan rupee tällasta porukkaa oikeuteen haastamaan... HEAVY...FUCKING...METAL! |
Ozzman 07.07.2006 15:50:19 | |
---|
Läppä? Vaikka tuskin kuitenkaan kukaan rupee tällasta porukkaa oikeuteen haastamaan... Amerikkalaiset. Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Fortune 07.07.2006 15:51:54 | |
---|
Läppä? Vaikka tuskin kuitenkaan kukaan rupee tällasta porukkaa oikeuteen haastamaan... En lähtisi ottamaan riskiä edes leikillään tavaramerkkien yms. kanssa. Look behind you, a three-necked guitar! |
McNulty 07.07.2006 20:31:58 | |
---|
Tässä on nyt kuitenkin se, että haluaisin idolini paitaprojektille laillisten tahojen siunauksen. Muuten homma on rosvoilua. Lähetän vielä Bobille tuonne Big Vin Recordsille postia josko viitsisi Ritaa häiriköidä sen verran että saisimme vastauksen. Ei muuten mitään, mutta Ritalla on minun yhteystiedot ja kuvat paidasta... eli jos niitä alkaa näkyä jossain niin Rita tietää ketä osoitella etusormella syyttävään sävyyn :) Sen verran kunnioitan idoliani ja hänen muistoaan että haluan tehdä tämän jutun oikein. Kyllä me paidat vielä saadaan, pitää vain malttaa. |
pehko 07.07.2006 20:55:35 | |
---|
Tässä on nyt kuitenkin se, että haluaisin idolini paitaprojektille laillisten tahojen siunauksen. Muuten homma on rosvoilua. Lähetän vielä Bobille tuonne Big Vin Recordsille postia josko viitsisi Ritaa häiriköidä sen verran että saisimme vastauksen. Ei muuten mitään, mutta Ritalla on minun yhteystiedot ja kuvat paidasta... eli jos niitä alkaa näkyä jossain niin Rita tietää ketä osoitella etusormella syyttävään sävyyn :) Sen verran kunnioitan idoliani ja hänen muistoaan että haluan tehdä tämän jutun oikein. Kyllä me paidat vielä saadaan, pitää vain malttaa juu, näin. Tarkoitukseni ei ollut saada tässä mitään skandaalia aikaan tässä näin. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Synnyttäjä 07.07.2006 22:30:31 | |
---|
Tässä on nyt kuitenkin se, että haluaisin idolini paitaprojektille laillisten tahojen siunauksen. Muuten homma on rosvoilua. Lähetän vielä Bobille tuonne Big Vin Recordsille postia josko viitsisi Ritaa häiriköidä sen verran että saisimme vastauksen. Ei muuten mitään, mutta Ritalla on minun yhteystiedot ja kuvat paidasta... eli jos niitä alkaa näkyä jossain niin Rita tietää ketä osoitella etusormella syyttävään sävyyn :) Sen verran kunnioitan idoliani ja hänen muistoaan että haluan tehdä tämän jutun oikein. Kyllä me paidat vielä saadaan, pitää vain malttaa. Toi on kyllä ihan fiksua, varsinkin kun kyseessä on pohjoisamerikkalaiset tahot. Silti herää kysymys, onko "Dimebag Darrell" rekisteröity tavaramerkki. En missään levynkansissa tahi muualla ole pientä (r):ää nähnyt. Jos minä painatan paitaani tekstin "Matti Nykänen", voiko Masa tulla Mervin kanssa peräämään leipäveitsellä rahaa (olettaen, etten ole tehnyt tuotteella kauppaa)? Tai tuo paidan kuva. Onko se peräisin BVR:ltä? Jos ei, niin kuvan tekijä/ottaja omannee tekijänoikeudet siihen, ellei ole myynyt niitä pois. Tällöin myös tuolta taholta pitäisi saada hyväksyntä, mikä mun mielestä on ehkä jopa hieman tärkeämpi juttu. Mun kokemukset immateriaalioikeuksien kanssa Ameriikan maaperällä koskee vähän toisenlaisia hommia, joten jos joku tietää näistä juitsuista, valaiskoon tyhmää. Niin, ja jos vastausta meileihin ei kuulu parin päivän sisällä, on todennäköisyys suuri, ettei sitä tule ennen seuraavaa Armageddonia. Kannattaa pommittaa vaan noita tyyppejä uudestaan meilillä, ja mieluiten Ritaa tai Vinnietä tai kuka näistä asioista nyt vastaakaan. Näin on parhaat mahkut saada asia oikeitten ihmisten tietoon. Kärsivällisyyttähän tää kysyy, mutta hyvää kannattanee odotella. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
pehko 08.07.2006 11:24:35 | |
---|
uusimamssa Revolverissa oli Vinnien kotiosote... HEAVY...FUCKING...METAL! |
McNulty 08.07.2006 16:54:41 (muokattu 08.07.2006 16:58:22) | |
---|
Toi on kyllä ihan fiksua, varsinkin kun kyseessä on pohjoisamerikkalaiset tahot. Silti herää kysymys, onko "Dimebag Darrell" rekisteröity tavaramerkki. En missään levynkansissa tahi muualla ole pientä (r):ää nähnyt. Jos minä painatan paitaani tekstin "Matti Nykänen", voiko Masa tulla Mervin kanssa peräämään leipäveitsellä rahaa (olettaen, etten ole tehnyt tuotteella kauppaa)? Vaikeita asioita, koska näissä tekijänoikeudet ovat vielä hämärämmät kuin levybisneksessä. Nimittäin Dimebag Darrell nimi ei yksistään ole rekisteröity, mutta Dimebag Darrell fanikamat (kuten paidat) ovat oikeudenalaisia tuotteita. Tarvitsen siis lisenssin tai luvanhaltijan oikeuden teettää kyseisiä tuotteita. Kyllä jos Masallakin on omia T-paitoja, joita hän kaupittelee esim. keikoilla, voisi suuttua kun joku alkaa hänen nimellään rahastamaan eikä anna mitään Masalle niistä. Tai tuo paidan kuva. Onko se peräisin BVR:ltä? Jos ei, niin kuvan tekijä/ottaja omannee tekijänoikeudet siihen, ellei ole myynyt niitä pois. Tällöin myös tuolta taholta pitäisi saada hyväksyntä, mikä mun mielestä on ehkä jopa hieman tärkeämpi juttu. Bob BVR:ltä sanoi minulle että Ritalla on oikeudet noihin kuviinkin. Eli F3 Studios teki sen crestin minkä keskellä oli tuo siluetti. F3 Studios ja Rita Haney jakavat oikeudet crestiin siten, että Rita päättää kuka saa käyttää ja missä julkaistaan ja F3 Studios toimittaa matskun. Näin ainakin ymmärsin F3 Studion sähköpostista. Kärsivällisyyttähän tää kysyy, mutta hyvää kannattanee odotella. Juuri näin. Hosumal ei tuu ku kus'päit mukuloit :) Eli malttia vaan ja toivotaan että saadaan paidallemme laillisten tahojen siunaus. Minua ainakin "maailman kovimpana" Dimebag-fanina ketuttais kulkea rosvopaita päällä. uusimamssa Revolverissa oli Vinnien kotiosote... Muuten ihan jees, mutta Vinnie ei ole Rita :) Vinniellekin on lähetetty postia ja hän ohjasi sen Ritalle. Vinnie vastasi minulle vain että: "Thanks Tero for informing us. I have sent your message to Rita. She runs Dimebag's businesses nowadays" Ja sitten siinä oli muutakin juttua, mutta tuon verran koskien tuota paitaa. Vinnie ainakin viestissään sanoi että on helvetin hienoa nähdä kuinka moneen jamppaan Dimellä oli vaikutusta. Toki oli surullinen kohtalosta mutta ei vastauksessaan ruotinut sitä sen enempää. Kaikin puolin ystävällinen vastaus BVR:lta siis. |
Progressiveland 09.07.2006 19:44:17 | |
---|
kyllä toi virallinen siunaus pitää saada.. ei nyt pummimaan ruveta ja vituttaishan se jos ei olis siunausta projektille.itekin kuintenkin henkeen ja vereen tulee vannottua DIMEN nimeen! kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
skebajaba 13.07.2006 12:59:52 | |
---|
meitsi oli jo ihan paska halvauksen partaalla kun olin matkoilla että kerkeääkö mukaan enään. - WWW.CRANIUMBAND.COM - |
Hirvimulli 13.07.2006 18:15:41 (muokattu 13.07.2006 18:26:11) | |
---|
Minäkin haluan Dime paidan eli sitovasti messissä. ör. EDIT: örm. vois lukee threadia enemmän ennenkuin huutelee turhaan. sori. ör. |
salva 14.07.2006 20:40:54 | |
---|
Kyllä nyt vaan tilaus äkkiä pystyyn niin kyllä mä ainakin yhden paidan tilaan. When the Sun goes down, music turns up. |
MV 14.07.2006 21:19:32 | |
---|
Kyllä nyt vaan tilaus äkkiä pystyyn niin kyllä mä ainakin yhden paidan tilaan. Ootko lukenut tätä topicia ollenkaan? Voisi olla hyvä vaihtoehto sen sijaan, että ladataan tommosia "paineita" topicin aloittajan niskaan joka tätä hommaa jaksaa ylipäätään tehdä meille kaikille selvittäen kaikki lakikuviot jne. "Jostai kuulin että miesten g-piste o about 8cm syvällä peräaukon seinämässä. Ei ihme että rupee aina naurattamaa ku käy paskalla." -Nazareth |
sus 15.07.2006 02:08:51 | |
---|
Aika hassua vempulointia tuo lakikuvioiden puinti! Kymppi vetoa että ketään ei jenkeissä kiinnosta tää homma.. Rock'N'Roll All Night
Sex And Drugs And Booze All Day
Let's Go Fishing |
Bonesaw 15.07.2006 11:06:38 | |
---|
Aika hassua vempulointia tuo lakikuvioiden puinti! Kymppi vetoa että ketään ei jenkeissä kiinnosta tää homma.. Hmm. No voi olla,mutta jos meikä hoitaisi näitä juttuja,niin mitn riskejä en alkaisi ottamaan. |
McNulty 16.07.2006 11:36:52 | |
---|
Ei tässä mitään paineita oteta =) Mutta tosiaan mielummin niin että hoidetaan kerralla asia kunnolla ja oikein, ettei tarvitse sitten paitojen painattamisen jälkeen tapella asioiden kanssa, jolloin vastapuolelta löytyy varmasti vähemmän ymmärrystä. Meinaan pahimmassa tapauksessa meikäläistä voitaisiin syyttää tekijänoikeusrikkomuksesta painattaessa 300-500kpl paitoja, ja täytyy kyllä sanoa että minua ei suuremmin houkuta maksaa sakkoja ja korvauksia :) El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
Räkkipeli 16.07.2006 21:11:37 | |
---|
Niin paljonkos meinasit painauttaa siis näitä paitoja nyt sitten jos saat luvan sieltä, Bonecrusher? Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Niin paljonkos meinasit painauttaa siis näitä paitoja nyt sitten jos saat luvan sieltä, Bonecrusher? "Meinaan pahimmassa tapauksessa meikäläistä voitaisiin syyttää tekijänoikeusrikkomuksesta painattaessa 300-500kpl paitoja, ja täytyy kyllä sanoa että minua ei suuremmin houkuta maksaa sakkoja ja korvauksia :)" Siinäpä tarkkasilmäinen lukija huomaa vastauksen. =) Eihän noita tosiaan ole määriä vielä absoluuttisen tarkasti selvillä, kun tilausthreadia ei ole pystyssä, mutta eiköhän se jonnekin 400:n paikkeille nouse. Ainakin, kun laskeskelee kaikkien tänne jo kiljuneiden halukkaiden määrän ja ajattelee, että jokainen varmaan tilaa 2-3 kpl ja myöhemmin tulee vielä enemmän halukkaita. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |