toyhto 31.05.2006 19:57:22 | |
---|
On se vaan kumma juttu miten noitakin negatiivisia asioita oli näyttänyt kertyvän jo yli kahdensadan viestin verran... *naur* No, semmoistahan se on. Meillä on mennyt kohtalaisen hyvin tähän mennessä, basisti-laulaja on oikeasti haitaristi, minä kuuluisin rumpujen takaa pianon luo ja kitaristi on parhaimmillaan basistina. Mikäs siinä. |
Blasphemer 31.05.2006 21:40:22 (muokattu 31.05.2006 21:42:04) | |
---|
Laulaja-kitaristi (itse) - Ei toisinaan laula, jos ei ole sopiva fiilis. Ei tuo riittävästi esille omia ajatuksiaan ja ideoitaan, vaikka kyseessä olisi oma biisi. Laulaja-kitaristi - Sattuu olemaan usein töissä silloin kun olen vapaalla ja toisin päin. Innostuu välillä progeilemaan melkein liikaakin. Basisti - Vie opiskelun bändin edelle. Sinällään ihan fiksua. Harmittaa vain toisinaan, kun joutuu vetämään vajaalla miehityksellä treenejä. Rumpali - Toisinaan vahvoja näkemyseroja erilaisista biiseihin liittyvistä asioista, joka voi tuottaa hankaluuksia. Kiireytynee liikaa Obscurantin kanssa tulevaisuudessa. EDIT: ulkomuoto nätimmäksi "The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" -Peter Tägtgren- |
Barret 01.06.2006 15:20:18 | |
---|
Me ollaan kaikki kivoja tyyppejä ja hyviä kavereita, mut meil on kaikilla päihdeongelmat, ja täten ollaan neuroottisia ja psyykkisesti epävakaita vanukkaita. :) |
Härski 01.06.2006 20:23:11 | |
---|
Rudesta: Laulaja: Juoppo Basisti: Juoppo Rumpali: Juoppo Kitaristi: Liian selvä. |
Guitaristi 01.06.2006 20:51:23 | |
---|
Kitaristi/Laulaja: Ei tee tarpeeksi biisejä/riffejä. Omaa erittäin paskan vahvistimen ja tiluttaa 24/7 jotain sweeppausjuttuja päin persettä. Myöhästyy lähes aina reeneistä. Liika oluen/viinan juonti häiritsee myös välillä, kun pitäisi olla treenit niin kaveri makaa kauheassa kankkusessa himassa. Haluaa myös omia bändiä hieman liikaa itselleen (kuten minäkin). No eipä siinä mitään, helvetin hyvä jätkä ja ilman sitä ei tämä koko paska pysyisi kasassa millään. Basisti: Ei tee myöskään tarpeeksi biisejä. Omaa liian tehokkaan vahvistimen joka puurottaa bändin yleissoundin kauheaksi mössöksi. Välillä tulee myös sellainen fiilis, että jannu ei ota tarpeeksi vastuuta bändistä eikä tee tarpeeksi töitä. No, onpahan kuitenkin helvetin hyvä jätkä tämäkin, parhaita kavereita ja maailman parasta seuraa kebabin ääressä. Rumpali: Time, nopeat kompit ja varmuus ovat ongelmina. Rummut myös lievästi epävireessä ainakin näin kitaristin korviin. Ei myöskään ehkä tee tarpeeksi bändin eteen. Helvetin hyvä jätkä, kuten kaikki muutkin ja hänen kanssaanhan tuli ensimmäistä kertaa yhteen soiteltua ja me kaksi sen bändin perustimmekin. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Da Make 02.06.2006 10:16:20 | |
---|
Kitaristi: Haluaa vain soittaa, ei malta odottaa paria minuuttia kun säädän SM57:n asentoa. Soittaa välillä jameissa liian vähäisellä säröllä, sitä on vaikea korjata jälkeenpäin. (mahdollista kylläkin). Basisti: Kikkailee jameissa vähän turhankin paljon, ajautuu soitannollisesti umpikujaan. Rumpali: Ei malta odottaa sen aikaa, kun säädän overheadeja tai bassarimikin asentoa. Valittaa aina etteivät tomit kuulu tarpeeksi miksauksessa. Minä (kitaristi): Olen ottanut hoidettavakseni kaikki studioteknilliset hommat. Kurssit on käyty ja tietotaitoa on. Silti on välillä perseestä kun toiset eivät tajua vehkeistä mitään ja kuitenkin narisevat soundeista ja ties mistä "ajanhaaskauksesta" säätämisen suhteen. |
Sacrificed son 12.06.2006 18:39:38 | |
---|
Laulaja- yleisö tuntuu vain ihkuttelevan häntä, kun me muut oltaisiin sen taustaorkesteri. Liian kapea ääniala. Kitaristi- liian hyvä. Taidot herättää kateutta. Rumpali- pikkukämmejä. Ei osaa säveltää. Basisti (minä)- pikkumokia. |
Aika härkä 14.06.2006 15:27:40 | |
---|
Kitaristi:menee ulos,aika kakka tyyppi. Ei osaa mitään ja valittaa ettei jaksa tehä sitä ja tätä.Pistää kaikki lekkeriks. synasti: riehuu ja mäkättää ettei tuu mitään ja ehottaa puolentunnin soittamisen jälkeen et mentäiskö kattoon Dr Philiä. Rumpali(minä): Kikkailen ihan helvetisti ja soitan kun pitäis olla hiljaa. Munanjatke. "katsokaa,läski poika" |
Patrik K. 20.06.2006 01:34:18 | |
---|
Komppi-kitara/Laulaja: (mä) Räätälöity laulajaksi kun ei muitakaan ollu Synisti/Laulaja: Meikäläisen vaimo, tarviiko enempää sanoa? Lead-kitaristi: Paras kaveri, muuten ihan hyvä jätkä. Eli paska jätkä Rumpali: Vanha kun elämä ja kaiken lisäks kalju... AUTS!!!!!! Basisti: Miettikää nyt kaikkia mahdollisia basisti vitsejä... eh he hee he Eli bändi on pian listojen kärjessä... (siis viimeisestä ekaan katottuna) We shall never forget and never forgive. And never ever fear. Fear is for the enemy. Fear and bullets. |
Iscariah 26.06.2006 16:13:30 | |
---|
bändissä ei ole minun lisäksi kuin rumpali joten tässä tulee: -asuu liian kaukana -nähdään harvoin joten joka kerta kun on tarkoitus reenata homma menee viinan juomiseen -sillä on enemmän kavereita kun minulla:( |
Friedman 12.07.2006 16:17:06 | |
---|
Meidän bändi: Kitaristi(minä):Soitan samaa soolokuviota aina. Aina kun keskustellaan/pähkäillään niin harjoittelen tornado of soulsin sooloa tai jotain muuta sellaista jolloin toisen kitaristin täytyy sanoa että "Älä nyt soita." Liian nuori(toiset 18,24-27 vuotiaita) ja minä 16 HAHAHAA.Ei osaa kertoa niin vanhoille hyviä vitsejä(äijä juttuja).En tajuu niitten juttuja.Ei ole hyvää lauluääntä.Laimea tyyppi. Toinen kitaristi/taustalaulaja:No joskus kun yrittää sanoa sille jotain niin se aloittaa kysymään joltain muulta jotain.Haluaa juoda liikaa lonkkua.Paras kitaristi mitä oon nähny livenä. Laulaja:Juo liikaa. Liian voimakas(180 kg penkistä, 240 kg maastavedosta). Laitaa salin reenien edelle.Vittuilee aina mulle et oon liian nuori.Hyvä tyyppi. Kiipparisti: Absolutisti... no ei sekään haittaa ainakaan mua mut muita näköjään. Täydellinen mies synaan.. ei voisi muuta pyytää. Ja vielä tietokoneista ymmärtäväinen, joten parempaa saa hakee.(no noi ei kyl liittynyt mitenkään huonouteen mut piti toikin kertoo).Hyvä tyyppi ja ymmärtää meikä poikaakin. Basisti: Liikaa säätää sen vahvaria. Ei ole tyytyväinen mihinkään. Aina pitäisi hommaa rumpalille lisää lautasia ym. Siltä lähtee liikaa hiuksia. Ei osaa laulaa.Oma veli. Syyttää aina mua vaikka olen tehnyt enemmän töitä bändin eteen kuin se. Valittaa aina mulle(edelleen) jos keksin jonkun riffin et "Toi kuulostaa liikaa MetallicAlta." Rumpali:Unohtelee asioita.Väittelee toisen kitaristin kanssa usein siitä ettei biisi voi alkaa tuplilla.Vittuilee kans mulle et oon liian nuori(johtuu tää vittuilu varmaan siit et laulaja ja rumpali ovat veljeksiä. Helvetin kova tyyppi muuten. "Alkoholilla ei muuten ole sitten mitään tekemistä oman kuvan oikean yläkulman ilmeen kanssa." hullu_ ukko Älä huoli, ei se äiti tuu tänne kattoon.:) |
CRETIN 14.07.2006 09:14:05 | |
---|
Rumpali - Kiihdyttää tempoa varsinkin uusissa biiseissä kun on liian innoissaan, kun heittää jonkun tosipaskan läpän/riffin se sanoo heti 100x paskemman läpän/soittaa paskemmat rummut. Laulajakitaristi - Ääni lähtee joskus, nukkuu liian pitkään. Basisti - ei osaa soittaa, ei tuu treeneihin, pitää bassoa liian kovalla ja pitää sitä bassoa leuan korkeudella(näyttää tyhmältä) Mä(kitara) - ranne oli paskana noin puol vuotta -> bändi tauolla puol vuotta, en osaa oikeen taustavokaaleit, oon myös ihan vitun tyhmä. "Kyllähän se on niin, että kitara kutsuu soittajaansa" - Naapuri |
Pavelitz 15.07.2006 11:26:12 | |
---|
Meijän bändissä kaikilta puuttuu motivaatiota. Ei me millään maailman vallotuslinjalla olla. Rumpali on tosin eriasia... kokoajan hoputtamassa ties mihin ja antaa aika rankkaa palautetta. Vittuilee ja erityisesti bändikämppää koskevissa asioissa tosi tarkka. Miljoonarockin aikana vähän juhlittiin ----> paikat otti damagea ja näin ollen rumpali otti itteensä oikein kunnolla. Ei meinannu antaa meijän kitaristille bändikämpän avainta. :D Mutta jokatapauksessa me ollaan parhaita kavereita. Rok Rok! Rok Rok |
Iiphii 16.07.2006 01:18:43 | |
---|
Minä: Opettelen vasta laulamaan, sillä vanha laulaja erosi bändistä ja jokuhan siihenkin hommaan piti saada. Kitarasooloni ovat melko yksitoikkoisia. Kitara2: Liikaa muita kiireitä, ei kerkeä niin bänditoimintaan mukaan. Kitara3: Huono kitara, joka aiheuttaa laimean saundin ja aina jotain säätöä johdon kanssa. Basisti: Ei harjoittele käytänössä ikinä. Beissi lojuu treenikämpän nurkalla ja harjoittelusta ei ole tietoakaan. Vaikuttaa suuttuvan mikäli yrittää neuvoa. Rumpali: Paskat rummut. |
Jomped 16.07.2006 19:12:28 (muokattu 16.07.2006 19:12:49) | |
---|
1 kitaristi: matkii koko ajan Lordia 2 kitaristi & laulaja: väärä musamaku :P basisti: sama kuin äsken rumpali: rummut puuttuu :D:D:D: EDIT mä olen rumpali hmphrmph |
Friedman 16.07.2006 20:24:39 | |
---|
Kysynpä vaan et miten voit olla rumpali jos ei oo sulla kert rumpuja?? Eks sä oo sillon rumpuja osaava soittaja(mitäköhän mä selitän)...toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. :D |
Rumpalikaverini suurin ongelma on mielestäni se, että hän pitää liikaa Dream Theaterista. Tämä aiheuttaa sen, että lähes kaikki mikä menee 4/4 on hänen mukaansa tylsää soittaa. Jammaillessa alkaa soittamaan jotain 100/12,5-komppia eikä siihen paljoa pysty riffitteleen tai muutakaan. Hän on myös musiikinkuunteluasioissa ennakkoluuloisimpien henkilöiden joukossa joita tiedän. Muuten mukava. Basistikaveri on usein väsynyt, ehkä hiukan flegmaattinen. "Ei jaksa"-lauasetta kuulee hänen suustaan turhan usein. Muuten mukava. |
Da Make 16.07.2006 23:59:16 | |
---|
Rumpali: Ei malta olla hiljaa. Poistuu heti, kun rumpuraidat on äänitetty (heti alkuun). Kitaristi: Liaan moni asia on "ihan sama". -> Helpoimman kautta Basisti: Ei tajua yksinkertaisia juttuja, ei osaa soittaa miten pitää. Minä: Perfektionismi, kun kyseessä on äänitys. |
Jokapaikanapina 18.07.2006 21:58:40 (muokattu 18.07.2006 21:58:56) | |
---|
Muut: "Alottelijoita", ei osaa mitään, liian tyhmiä Minä (kitaristi-laulaja): Laitan muut soittamaan liian vaikeita biisejä, olen liiankin tyhmä |
Nipsu 19.07.2006 23:09:11 | |
---|
Rumpalia, basistia ja toista kitaristia en tunne niin hyvin, että voisin jotain sanoo, mutta laulajasta ja kosketinsoittajasta voin sanoo. Laulaja-Mahtava tyyppi, mutta sanoo asioita ehkä vähän liian suoraan. Ei ite tajua jos on esim. haukkunu jotain. Kosketinsoittaja-Paras kaveri, oon tuntenu 6-vuotiaasta, mutta ei melkein ikinä pidä sovituista asioista kiinni. Sopii päällekkäin menoja ja muuta. Ajattelee usein vaan itteensä. Näin ja anteeksi. |