TiMiTheShiT 21.10.2003 17:31:40 | |
---|
Tulivaan mieleen kun oli tilauksessa toi SikTh:n "The Trees Are Dead And Dried OuT, WaiT For Something Wild" levy ja nyTTen on saapunu oikeen sormeT syhyää odoTellessa. Usein Tulee kyllä Tosin peTyTTyä, jos oikein odoTTaa mulla esim.-T-O-O-L- - LaTeralus oli aika peTTymys, muTTa voiko AenimasTa paljon paremmaks sellanen musa mennä, Tuskin Niin, eTTä miTä levyjä on Tullu odoTelTua hullunlailla? he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
Bonham 21.10.2003 17:34:22 | |
---|
Tulivaan mieleen kun oli tilauksessa toi SikTh:n "The Trees Are Dead And Dried OuT, WaiT For Something Wild" levy ja nyTTen on saapunu oikeen sormeT syhyää odoTellessa. Usein Tulee kyllä Tosin peTyTTyä, jos oikein odoTTaa mulla esim.-T-O-O-L- - LaTeralus oli aika peTTymys, muTTa voiko AenimasTa paljon paremmaks sellanen musa mennä, Tuskin Niin, eTTä miTä levyjä on Tullu odoTelTua hullunlailla? Onko sulla ongelmia näppiksen kanssa? Mutta kysymykseen; uutta King Crimsonia viimeksi... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Definhel 21.10.2003 17:36:31 | |
---|
Metallicaa odotin ja sitten tulikin kuraa! Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti. |
TiMiTheShiT 21.10.2003 17:39:42 | |
---|
Onko sulla ongelmia näppiksen kanssa? Vika TaiTaa oLLA PäÄsSä! he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
The Duke 21.10.2003 17:50:35 | |
---|
Kuusumun Profeetan uusinta pitkäsoittoa tuli odotettua aikas innolla. Ja petyin kyllä pahemman kerran... Nyt odotetaan Kingston Wallin liveä..Mmm..Odottaa vielä saan varmaan ainakin vuoden mutta sit kun se tulee niin...Jee, jee! It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Jani The Rock 21.10.2003 18:05:02 | |
---|
Leevi and the Leavingsin levyjä tuli aina odotettua kuin kuuta nousevaa. Mutta nyt ei niitäkään enää tule, ja odottamisen arvoiset levyt ovat tosi vähissä. No, SIGin uutukaisen pitäisi ilmestyä päivänä minä hyvänsä, ja Tiger Armyn seuraava lätty on odotettavissa ensi vuoden alkupuolella. Butcher baby - they`re gonna put you away! |
jogo3000 21.10.2003 18:28:51 (muokattu 21.10.2003 18:29:35) | |
---|
Odottelin Arcturuksen Sham mirrorsia kuin kuuta nousevaa. EDIT: Mitähän tuokin sitten tarkoittaa? Mitenniin kuin kuuta nousevaa? Odotammeko kovinkin innolla juuri nousevaa kuuta? En minä ainakaan. Talvella minulla on sään puolesta kaikki edellytykset olla iloinen. |
Jokunen 21.10.2003 18:31:00 | |
---|
En vastaa periaatteesta tuollaisen kirjoitusasun omaavaan kysymykseen. Siis mie en ymmärrä! |
KanZuu 21.10.2003 18:43:50 | |
---|
Red Hot Chili Peppersin uutta levyä odottelen, myös Audioslaven tokaa levyä odotan joskais hiukan epäilevästi. |
1960-1980 21.10.2003 19:14:04 (muokattu 21.10.2003 19:14:26) | |
---|
Kuusumun Profeetan uusinta pitkäsoittoa tuli odotettua aikas innolla. Ja petyin kyllä pahemman kerran... Höh, sehän oli/on ihan tajuttoman upea? Viimeksi kovasti odottelin Absojen Seitsemättä sinettiä ja eihän se odotuksia vastannut. Ihan hyvä levy silti. Tällä hetkellä kovimmat odotuksen kohteet ovat Circlen Guillotine, CMX:n Aion ja Sonic Youthin ja Kuusumun Proffan seuraavat. |
The Duke 21.10.2003 21:52:12 | |
---|
Höh, sehän oli/on ihan tajuttoman upea? No olihan se ihan jees, mutta ei mitään "Kukin kaappiaan selässään kantaa" verrattuna. 7" "Noita" oli taasen hyvää matskua =) Petyin myös Rätön ja Lehtosalon "Kopernikus hortoilee näkinkengässä" levyyn. Pojjaat pystyisivät paljon, paljon parempaan... It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Toveri 21.10.2003 21:56:39 | |
---|
Tällä hetkellä odotan eniten Tiktakin "Ympyrää" -albumia sekä CMX:n "Aion" -lättyä. Dallas Superstarsin "Flash" sekä Sadetanssin "Laihoilla hartioilla" Absoluuttisen Nollapisteen "Seitsemäs sinetti" -pitkäsoiton ohella myös aika odotettuja. DJBB:n "Breaking Daylight" oli sekin silloin loppukeväästä aikamoinen hinkulevy... Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
madclass 21.10.2003 22:17:16 | |
---|
Ikuisen odotuksen alla on uusi Portishead, jos sellainen nyt joskus tulee. Soita sitä mitä siinä ei ole. -Miles Davis |
1960-1980 21.10.2003 22:27:48 | |
---|
No olihan se ihan jees, mutta ei mitään "Kukin kaappiaan selässään kantaa" verrattuna. 7" "Noita" oli taasen hyvää matskua =) Petyin myös Rätön ja Lehtosalon "Kopernikus hortoilee näkinkengässä" levyyn. Pojjaat pystyisivät paljon, paljon parempaan... Njuu itse tykkään enemmän Supersankarista vaikka siinä on muutama vähän turhempi biisi. Loistavia levyjä molemmat silti. Tuo singlekin on upea. Saas nähä mitä uudella levyllä sitten. Jokohan se on sitä kauan lupailtua heviä. |
hermanhez 21.10.2003 22:31:38 | |
---|
CMXn uutta ja KORNin uutta. Joo ja mä myös tota Kingston wallin liveä! mitäs sitten jos en ole...ihminen!!!!....mitä siitä sitte!!! |
Ussr 21.10.2003 23:19:40 | |
---|
Odotetuin levy minulla kautta aikojen on ollut Metallican St. Anger. Ja sitähän sitten odotettiin monta vuotta.. Muistan, kun viime vuoden kesällä aloin seurailla metallica.comin Jump In The Studio-osiota ja levyn odottelu alkoi vaivata oikein tosissaan. Lopulta odotukset oli niin suuria, että vaikka ne olisivat tehneet minkälaisen levyn tahansa, se olisi ollut jonkunlainen pettymys. No, hyvä levy sieltä loppujen lopuksi tuli. |
HaloOfFlies 21.10.2003 23:31:08 (muokattu 31.10.2003 18:08:03) | |
---|
AC/DC:n tulevaa levyä odottelen mielenkiinnolla, lisäksi Aerosmithin blues-levyä. Lisäksi Jerry Cantrelliltä pitäisi kohtapuoliin ilmestyä kolmas soololevy, jatko-osa viimevuotiselle Degradation Tripille joka oli aivan loistavaa tavaraa. Myös Blondien uusi levy kiinnostaa. Slipknotin tulevaa levyä kohtaan heräsi kiinnostus, koska sillä tulee olemaan melodioita ja vokalisti Corey Taylor keskittyy laulamiseen. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Niin, eTTä miTä levyjä on Tullu odoTelTua hullunlailla? Omaa seuraavaa levyä. Julkaisua lykätty edelleen. :-( |
-K- 21.10.2003 23:50:54 (muokattu 21.10.2003 23:53:22) | |
---|
CMXn uutta ja KORNin uutta. Joo ja mä myös tota Kingston wallin liveä! Juu Kornin uutukaista täälläkin odotellaan, Did my time ei oikein iskenyt ja right now:ta en ole vielä kuullut. Lisätään nyt tässä kuussa ilmestyvä static-x:n uusi. Sitten pari hyvää dvdtä on myös tulossa parin kuun sisään. Niin ja machine headin uus unohtu, kuten myös diablon.. onhan noita. Ei suotta elämys. |
VÄKIPÄÄ 22.10.2003 00:54:40 | |
---|
oPeTTele kirjoiTTamaan. Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981! |