Aihe: Mapex saturn serie.
1
-unski-
13.07.2006 22:47:27 (muokattu 13.07.2006 22:49:35)
Eli onko nämä Mapexin saturn serien rummut hyviä? Itse näyttää hyviltä, mutta entäs peltien laatu ynm.? Olisi minun toinen setti ja ei nyt mitkään hullun hyvät tarvi olla, mutta sentään sellaiset että viittii soittaa muiden kuullessa eli pienimuotoisia keikkoja. Myös joitain settejä voi suositella. Ei tarvitse silti ollaan mitään 7 tomin vaan perus settejäkin voi. Ja onko tossa siis tuossa myös virveli kun kuvasta ei näy ja saksaa en osaa. :D

EDIT: Linkki: http://rockland-music.de/shop/catal … p?cPath=2_19&sort=2a&page=4
Aa....nyt mä tajusin!
Migo
13.07.2006 22:57:40
Eli onko nämä Mapexin saturn serien rummut hyviä? Itse näyttää hyviltä, mutta entäs peltien laatu ynm.? Olisi minun toinen setti ja ei nyt mitkään hullun hyvät tarvi olla, mutta sentään sellaiset että viittii soittaa muiden kuullessa eli pienimuotoisia keikkoja. Myös joitain settejä voi suositella. Ei tarvitse silti ollaan mitään 7 tomin vaan perus settejäkin voi. Ja onko tossa siis tuossa myös virveli kun kuvasta ei näy ja saksaa en osaa. :D

EDIT: Linkki: http://rockland-music.de/shop/catal … p?cPath=2_19&sort=2a&page=4

Onhan noi Saturnit jo täyttä laatua. Peltien laatu? Jos tarkoitit/luulit, että tuossa tulee peltejäkin mukana, niin väärässä olet. Kyllähän nämä jo keskiluokkaa korkeammalle laadussa kipuavat.. Virveli ei käsittääkseni tule mukaan(ainakaan ylimmäisessä setissä). Ehkä jos käyt jossain kokeilemassa ko. pannuja, niin saattaa helpottaa mieltäsi.
Niinpä..
Jeltz
13.07.2006 23:00:38
Niin tosiaan, tuossa 1349 euron setissä tulee mukana ainoastaan basari, tomit ja tomiholderit. Niissä 1899 euron seteissä on sitten mukana myös virveli, haikka- ja virveliständit ja kaksi puomiständiä sekä sinkkupedaali.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
-unski-
13.07.2006 23:07:44 (muokattu 13.07.2006 23:07:57)
Ok. Kiitos avusta. Taisipa sitten tuo setti ostamatta.
Aa....nyt mä tajusin!
Ar1
13.07.2006 23:18:26
Olisi minun toinen setti ja ei nyt mitkään hullun hyvät tarvi olla, mutta sentään sellaiset että viittii soittaa muiden kuullessa eli pienimuotoisia keikkoja. Myös joitain settejä voi suositella.

Sulla on tuolla torilla rumpujen osto ilmotus jossa sanotaan että budjetti ois 550e jolla pitäis saada kaikki tarvittava rumpujen soittoon. Ja vain kahden tomin settikin käy, niin sanoisin että tama rockstarin kannut(siis basari,virveli,2tomia) ja perus-symbaalisetti (ride, haitsu,crash) vaikka paiste 802/alpha vois hyvinkin saada tuolla rahalla.
Kattele torilta ja huuto.netistä.
Capish!
Epämuusikko
14.07.2006 01:27:30
Saturn pro setti on edelleen hyvä. Mutta miksi porukka kuvittelee saavansa pellit setteihinsä mukaan? Ei Ferrariakaan myydä "muija kaupan päälle".
Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1
vapauskauppias
14.07.2006 02:45:37 (muokattu 14.07.2006 03:00:40)
Äh, turhaa off-topicia. Jatkakaa.
"Tuo fraasi-sana on kyllä vähän pikkurilliosastoa rumpujen soiton yhteydessä, myönnän. Komppi, filli, kalja."
Akahito
14.07.2006 11:35:00

Saturnit on ammattilaatua, niitä ei ihan 550 euron budjetilla ostella.

Älä ota nokkiisi, mutta jos on vielä rummun laatutietous sen verran vähäistä, että kuvitellaan peltien yleisesti sisältyvän settiin, on suotavaa aloittaa uuden setin hankinta tutustumalla mahdollisimman moniin rumpuihin ja symbaaleihin, ja sitä kautta hankkimaan vähän käytännön kokemusta, ennen kuin käyttää rahojaan mihinkään. Käy katsomassa kaverien settejä, tutki missä kunnossa rauta- ym. osat on, kysy miten ovat palvelleet, kysele monista eri liikkeistä mielipiteitä seteistä ja niin edelleen. Ennen kaikkea, muista testata kiinnostavia tuotteita myös itse.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" http://paiste-only.com/phpBB2/
Akahito
14.07.2006 11:36:56 (muokattu 14.07.2006 11:38:55)

E: tuplapostaus.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" http://paiste-only.com/phpBB2/
Tindrum
14.07.2006 14:17:31
Saturnit on ammattilaatua, niitä ei ihan 550 euron budjetilla ostella.

Älä ota nokkiisi, mutta jos on vielä rummun laatutietous sen verran vähäistä, että kuvitellaan peltien yleisesti sisältyvän settiin, on suotavaa aloittaa uuden setin hankinta tutustumalla mahdollisimman moniin rumpuihin ja symbaaleihin, ja sitä kautta hankkimaan vähän käytännön kokemusta, ennen kuin käyttää rahojaan mihinkään. Käy katsomassa kaverien settejä, tutki missä kunnossa rauta- ym. osat on, kysy miten ovat palvelleet, kysele monista eri liikkeistä mielipiteitä seteistä ja niin edelleen. Ennen kaikkea, muista testata kiinnostavia tuotteita myös itse.

Älä ota nokkiisi, mutta sitähän Unski täällä juuri on tekemässä. Täällä Mnetissä sen PITÄISI onnistua helpommin kuin ramppaamalla kaikkia helevetin kauppoja jalkaisin läpi. Joissa jokaisessa on just se paras setti juuri hänelle.
m© Marsista ei tule löytymään minkäänlaisia merkkejä elämästä. Chuck Norris on käynyt siellä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)