Aihe: Himmeimmät rock/musa-aiheiset unet?
1 2 3 4 5 6 7 811 12 13 14 15
Anttichrist
16.07.2006 10:32:09
Viimeyönä näin jotain erittäin häröä darraunta, jossa riehuin GG Allinin kanssa jossain.
Magic Bullet
16.07.2006 12:05:07
Vähän aikaa sitten näin unen jossa löysin aikakoneen ja suunnistin vuoteen 1969. Menin Woodtockiin kuuntelemaan, mutta kyllästyin kuuntelemaan ja pääätin Hendrixin esiintyessä kiivetä lavalle. Hyppäsin lavalle ja tartuin hendrixin kitaraan ja sainkin sen vähäksi aikaa ennekuin minut siirrettiin lavantaakse piestäväksi. Kun heräsin, nauroin ihan perkleesti.

Unen on saattanut aiheuttaa katsomani Woodsttock performanssit. Lavalle hyppäsin muuten Firen aikana. Olisitte nähneet Hendrixin ilmeen.. hoho.
The Nakkisormi
16.07.2006 12:09:11
Semmoinen uni oli joskus että KISSin tyypit oli meillä aamukahvilla. :)
Rock And Roll Over!
zille
16.07.2006 12:24:13
Olin kaverini kanssa jossakin pienessä koulun liikuntasalissa DragonForcen keikalla, siel ei ollu paljoo ihmisiä. Sit ne heitti ihan hullusti plektroja sinne meille, et saatii niit joku muovipussillinen. :)
Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo.
SuvantoJ-
16.07.2006 13:36:11
Taisi olla edellisöinen uni joku flashbackki vielä tämän vuoden Tuskasta:

Olen katsomassa Arch Enemyn keikkaa, kunnes keikan melko alussa se Tuskan naispuolinen juontaja kehottaa kaikkia paikallaolijoita lähtemään keikalta koska ei itse pitänyt musiikista. Kaikeksi ihmetyksekseni suurin osa yleisöstä tottelee ja paikalle jää ehkä 10-15 henkilöä. Siinä bändi vähän ihmettelee, mutta jatkaa kuitenkin soittoa, vetävät vielä Metallican Batterynkin yleisöä huudattaen. Pian bändin jäsenet alkavat haukkua pois lähteneitä ja alkavat vetää biisejä showmeiningillä ja kikkaillen, kuitenkin ammattimaisella otteella.

Siinä jossain vaiheessa Michael Amott (bändin kitaristi) tulee eturiviin diggailemaan oman bändinsä soittoa ja moshailee kuin viimeistä päivää, kunnes yhdessä biisissä tulee aika soololle. Sopivasti ja juuri ajoissa kitarateknikko onnistuu tuomaan kitaran Amottille, joka vetäisee soolon siinä eturivissä, kunhan oli ensin poiminut maasta sattumalta lojuneen plektran. Siinä sitten vähän ajan päästä koko bändi soittelee taas lavalla, kunnes teltassa pyörivä ~3-vuotias pikkulapsi otetaan lavalle. Kun lapselle laitetaan kuulosuojaimet päähän, alkaa tämäkin moshailla kuin viimeistä päivää, kunnes bändi pian tämän jälkeen lopettaakin jo. Keikan jälken otan vielä maasta kaksi plektraa, joissa kummassakin on saksankielistä tekstiä.
Blessed are the cheesemakers - Salon Seudun Bändit
-Aleksi-
16.07.2006 15:09:32
Pari kuukautta sitten näin unta et Eddie Van Halen oli meidän lukion musiikinopettajana.
stenel
16.07.2006 15:53:40
Unessani olin yläasteella, ja Billy Sheehan esiintyi jonkun bändin kanssa.Tuli Sheehanin sooloesityksen aika mutta kukaan ei ollut kiinnostunut.Tästä suivaantuneena hän alkoi riehua.Kävin sanomassa muutaman lohdutuksen sanan ja veljellisesti halasin häntä.Nyt soittokin alkoi kulkea ja koko koulu oli vauhdissa.

Keikan jälkeen lähdimme juhliin juomaan olutta.Seuraavana päivänä lähdin etsimään kadonnutta kenkää juhlista, jossa olimme olleet.
Parasta lyriikkaa v. 2006:"DJ ja tanssilattia, passoissa tuhat vattia, kaupunki valvoo, kun me tanssitaan vielä, tanssitaan vielä..." -Jane-
HaloOfFlies
16.07.2006 17:21:04

Tässä pari yötä sitten näin unen jossa olin jossain pippaloissa missä oli hirveästi julkkuja, mm. Paul McCartney, Gene Simmons ja Eminem. Kolmen edellämainitun kanssa juttelin. Sitten pikkusisko tuli ja sanoi että nyt lähdetään kotia ja uni loppui siihen.

Viime yönä näin unta että matkustin Jarkko Martikaisen kanssa samassa autossa ja oli pitkä juttutuokio.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Aresius
16.07.2006 18:44:35
Näin joskus sellaista unta että Kerry King ja Jeff Hannemann pisti meiän auton palasiksi lekoilla
Älä uhoa! Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta. Siinä on jöpinää! THV-klubi #41 AKKK#8 Romantikkoitkijät #18
Planetist
16.07.2006 19:01:48
Näin unta että olin saksassa festivaaleilla soittamassa Lordin kanssa, en oikeasti edes soita mitään soitinta mutta unessa olin kitaristi. Olin ainoa jäsen jolla ei ollut mitään pukua. Soitettiin varmaan viisi keikkaa illassa.

En pahemmin edes pidä lordista.
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
stickyfinger
16.07.2006 21:49:14
Mieleen on jäänyt jokunen vuosi sitten nähty uni, jossa bändikavereiden kanssa soitettiin avaruudessa jotain planeettaa ympäröivällä kehällä, ja itkimme yhdessä kun maisemat olivat niin uskomattoman kauniita.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Planetist
16.07.2006 21:53:00
Näin unta että olin saksassa festivaaleilla soittamassa Lordin kanssa, en oikeasti edes soita mitään soitinta mutta unessa olin kitaristi. Olin ainoa jäsen jolla ei ollut mitään pukua. Soitettiin varmaan viisi keikkaa illassa.

En pahemmin edes pidä lordista.

Ainii! Lisäksi me tehtiin liekkiefektejä siten että varastettiin autoista bensaa, laitettiin bensaa vesipyssyihin ja ammuttiin sitä kynttilöitä päin. Älytöntä puuhaa.
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
Aleksi-serkku
16.07.2006 23:00:09
Soitin lavalla urkuja ja Flava Flav taputti käsiään.

Mahtava duo.

Tämä kuulostaa kyllä ihan sellaiselta bändiltä, johon mä haluaisin mukaan.

Jos ei muuta virkaa ole avoinna, niin pelkkä kiertukellosepänkin pesti käy.
Standing with the fury that they had in '66
apenaattori
16.07.2006 23:05:55
Näin unta että että ostin levyn. Bändin kokoonpano oli seuraavanlainen: Dio lauloi ja Stevie Ray Vaughan ja Danny Gatton soittivat kitaraa. Nauroin aika paljon kun heräsin. :-)
Voi myrkky.
ten
16.07.2006 23:09:37
Viimeyönä näin kohtalaisen outoa unta. Olin bändimme keikan jälkeen hotellihuoneessamme jatkoilla ja siellä oli kaikenlaisia rokkinimiä. Rakennettiin sitten sellanen juoksurata sen hotellin ympäri niin, että laitettiin parvekkeiden väliin vanereita. Siinä sitä sitten kisailtiin, että kuka juoksee hotellin ympäri nopeiten.

Ja samana yönä näin myös unta että hyppäsin laskuvarjolla ja jopa laskeuduinkin. Yleensä kun olen tollasissa unissa tupannut heräämään ennen laskeutumista.
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
juici
17.07.2006 19:10:41

Kerran näin unta että Beatlesit nauhotti jotain biisiä meidän sisäsaunassa. George ja Ringo istu luurit päässä sisällä ja minä, Paul ja John kurkittiin ikkunasta että mitä tapahtuu.
Hemmo: "Gallien Krueger, kun siinä on tämä särö."
Valokaari
05.08.2006 12:32:50

Mä luulin jo ettei mulle tule koskaan näitä, mutta viime yönä tilanne muuttui:

Olin jossakin Blondien tapaisessa bändissä ja olimme kiertueella entisissä itäblokin maissa, eli Bulgariassa ym. Mutta olimme myös samalla vakoilutehtävissä, tai ainakin yksi meistä oli vakooja jota ei missään tapauksessa saanut paljastaa. Asuimme jossakin kovasti Helsingin Kalliota muistuttavalla alueella, missä hän kävi lähikaupassa hakemassa limpparia. Kuitenkin huomasimme että tyhjät pullot saattavat kavaltaa meidät KGB:lle, sillä paikalliset eivät sitä merkkiä jostakin syystä juoneet. Siitä alkoi sitten suuri tyhjien pullojen hävitysoperaatio.
Rok rok.
L4t3
05.08.2006 12:40:06
Näin unta, että Pantera ja Damageplan tulivat yhteiskeikalle Qstockkiin. Lavalla oli Kaksi Dimeä ja kaksi Vinnie Paulia. Anselmo huusi mikkiin: "The Trend is fucking over!" ja tämän jälkeen kaikki poistuivat lavalta. Siinä oli kyllä kunnon keikka!
"Basso on helpoin soitin, mutta myös vaikein" / S.M.A.K - Jäsen.
Feggy
05.08.2006 12:50:16

Näin pari päivää sitten unta siitä, että olin The Rolling Stonesin manageri ja opetin niille taidehistoriaa. Asiaan saattoi vaikuttaa se, että luen parhaillaan Andrew Loog Oldhamin Stoned-kirjaa.
Lockman keikalla Operaatio Livessä 10. 8. Club Liberté, Helsinki
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)