Aihe: Lapko
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1014 15 16 17 18
aikavaikea
06.04.2006 09:34:32
Bittu, unhoitin.

Uusintana tulee lauantaina klo 10:30.
Montako tonnia ruokaa ihminen elämänsä aikana syö pelkästään hienotunteisuussyistä?
DieGr
09.04.2006 10:32:29
Lapko on kyllä niitä bändejä, joita nyt tulee dikkailtua esim. Disco ensemblen kyljessä. Mahatavata.
homoFobia
carnation
14.07.2006 11:54:07
Oho, nyt alkaa ihan kivasti itsellenikin kolisemaan tämä bändi. Aluksi olin että ihan kiva mutta ei mitään kovin innostavaa (paitsi All the best girls-kappale), sitten kun näin livenä niin olin sitä mieltä että tämähän on oikeastaan erittäin hyvä. Yllättävän hevillä otteella pojat livenä soittavat, jopa niin että melodiatkin meinaavat hukkua sinne ryöpytyksen sekaan. Sitten jälkeenpäin kun kuuntelee levyltä, niin soittelu ja kappaleet kuulostavat kummallisen ponnettomilta. Eli sitä live-esiintymistä täytyy kehaista, sillä bändi soittaa pirun tiukasti yhteen ja todellisella antaumuksella, ja keulahahmo Ville Malja on aika symppis tyyppi. Oikein kova meininki siellä lavalla, katsoisin ja kuuntelisin mieluusti useampaankin kertaan Lapkon keikan, harmi kuitenkin että levyille ei ole saatu samanlaista energiaa tallennettua vaikka hyviä biisejähän ne on. Olen oppinut pitämään Lapkosta live-esiintymisen kautta, hyvä homma!
"Ostin myös Morrisseyn uuden levyn. Olen aina ollut kiinnostunut vinkuvista, valittavista homoista, jotka arvostelevat mm. muiden ihmisten ruokatottumuksia. Meat is murder. Vittu, mikä pelle." (Jouni Hynynen)
elbowski
14.07.2006 16:54:07
Lapkoa ensi kertaa kuullessani parjasin sen täysin. Toisella kerralla sitten jo kuuntelin sillä asenteella että ''Hei, Lapko on hyvä''. Nyttemmin bändi on iskenyt niin tuhannesti, ettei rajaa. Levyä en vielä ole saanut hommattua, mutta aivan varmasti se hyllyyni vielä kesän aikana päätyy. Malja on aivan mieletön laulaja, ja lavalla kuin villi eläin. Ruisrockin keikka oli tajuton.
Raivo määrää nuotin
wil-le
14.07.2006 17:38:02

Ulkomusiikillisista seikoista senverran, että Lapkon "logo" on ihan himosiisti. Se on jotenki tosi jees ku kaikkialla lukee LAPKO väärin päin :)

Tää on paljon hienompi:
http://www.dinosaurusklubi.com/lapkosucks/images/rotate.php

Paitoja saa täältä:
http://www.dinosaurusklubi.com/lapkosucks/
"My tongue's the only muscle on my body that works harder than my heart"
Kaake
14.07.2006 17:52:27
Tää on paljon hienompi:
http://www.dinosaurusklubi.com/lapkosucks/images/rotate.php

Paitoja saa täältä:
http://www.dinosaurusklubi.com/lapkosucks/

No johan on naurettavaa
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
carnation
14.07.2006 17:53:49
No johan on naurettavaa

Jos näkee noin paljon vaivaa, niin pitäisi kyllä tehdä samaan syssyyn "NME sucks" tai "Arctic Monkeys sucks" -paitoja.
wil-le
15.07.2006 09:47:00

Ei noitden paitojen tekijät lapkoa bändinä inhoa vaan lähinnä sitä ilmiötä, joka myös itselläni tökkii ja pahasti.
Ja tais olla lapkon rumpali joka kehui tota askap paska paitaa hienoksi.
Rattata
15.07.2006 12:46:57
Ei noitden paitojen tekijät lapkoa bändinä inhoa vaan lähinnä sitä ilmiötä, joka myös itselläni tökkii ja pahasti.

Mikä ilmiö? Oonko nyt aivan pihalla, kun en nää mitään Lapkosta syntyvää ihme ilmiötä? Paitsi että aika moni diggaa siitä musasta, mutta sehän on vaana hyvä juttu.
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JCM
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
dcln
15.07.2006 21:23:17
Mikä ilmiö? Oonko nyt aivan pihalla, kun en nää mitään Lapkosta syntyvää ihme ilmiötä? Paitsi että aika moni diggaa siitä musasta, mutta sehän on vaana hyvä juttu.

Se ilmiä on juuri tuo suosio. Elikkä jos bändi saa enemmän suosiota, niiin silloin se on ilmiö ja teinien musiikkia. Tällöin Tr00-tyyppien on aika hylätä bändi ja alkaa haukkua sitä.
wil-le
16.07.2006 10:58:34

Mikä ilmiö?
Lähinnä se että joka helvetin nurkalla lukee lapko, lapko, lapko.
Kaupungilla ei muuta näekkään kuin lapko paitoja ja kangaskasseja.

Ja sen sanon taas että tykkään itsekkin lapkosta bändinä ja pidän lapkon musiikista, mutta tuo ilmiö alkaa hiljalleen tökkiä.
Jani The Rock
16.07.2006 11:01:15

Missä sä oikeen asut?

Mä en oo nähnyt yhtäkään.
Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
wil-le
16.07.2006 13:59:08

Missä sä oikeen asut?

Mä en oo nähnyt yhtäkään.

Turku, tampere, helsinki ovat ainakin sellasia kaupunkeja missä olen "ilmiöön" törmännyt.
carlos
16.07.2006 14:42:28
Turku, tampere, helsinki ovat ainakin sellasia kaupunkeja missä olen "ilmiöön" törmännyt.

Mä en kyllä oo törmänny yhdessäkään kadunkulmassa LAPKO-tarroihin tms. Turussa taikka Tampereella. Muutaman Lapkon laukun näin ruisrockissa, mut se siitä.
Jenka
16.07.2006 16:03:31 (muokattu 16.07.2006 16:03:57)

Samaa olen huomannut, jo aikoja sitten... En käyttäisi tästä syystä tämmöistä tuotetta. Niin, ja eipä tässä mitään fania ollakaan.

Itse muuten en ole livekeikoista saanut juuri irti, mutta levyltä juuri kuulostaa paljon paremmalta. Laulajan hentoinen ääni ei huku soiton sekaan ja sanoista saa jopa selvää. Melodiatkin on ihan kiva bongata. Aika kovalla ovat soittaneet aina kun olen livenä nähnyt.
Rattata
16.07.2006 17:14:11
Se ilmiä on juuri tuo suosio. Elikkä jos bändi saa enemmän suosiota, niiin silloin se on ilmiö ja teinien musiikkia. Tällöin Tr00-tyyppien on aika hylätä bändi ja alkaa haukkua sitä.

Niin. Tässä varmaan pitäis lopettaa Zeppelinin ja Pink Floydin diggailu. Perkele kun Tammerfesteilläkin joka kojussa myytiin niitten paitoja. Hemmetin teinibändit.
"Tämä triidi muuttaa koko elämäsi!" - JCM
"Sori, Commando muutti jo." - Seppo_Howitzer
Kuuntele
Jani The Rock
16.07.2006 17:26:08

Niin. Tässä varmaan pitäis lopettaa Zeppelinin ja Pink Floydin diggailu. Perkele kun Tammerfesteilläkin joka kojussa myytiin niitten paitoja. Hemmetin teinibändit.

Näino. Mutta Fruit Of The Loomin paitoja näkee eniten. Saakelin itsensä myyneet popparit.
Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
Jenka
16.07.2006 17:48:44 (muokattu 16.07.2006 17:50:22)

Eilen juuri pohdin tuotakin, että miksi noissa kojuissa myydään aina vain noita samoja Nirvanaa, Metallicaa, Bob Marleyta, Ramoneseja ym. Onko ne siellä vain jotta ne fanit löytävät ne? Ehkä niillä on sitten vaan menekkiä ja se menekki voi tulla ihan muustakin, kuin että onpa hieno bändi.. se voi tulla siitä että "onpa hieno paita" ja on coolia käyttää bändipaitaa. Tää oli varmaan se pointti.

Mutta ei tuolla ole tekemistä ja vaikutusta kyllä ainakaan mun musiikkimakuun, vaikka bändi olisi kuinka markkinoistettu. Ja voihan se olla ihan hienokin asia, että muoti-ilmiö tulee bändistä (voi niitä huonompiakin olla..)..vaan toivottavasti sillä on sitten kanssa musiikinkin kanssa jotain tekemistä..ei vaan muodin. Esim. että tunnistaa bändiltä parikin biisiä.
Tupuna
24.08.2006 18:33:54
Mä en kyllä oo törmänny yhdessäkään kadunkulmassa LAPKO-tarroihin tms. Turussa taikka Tampereella. Muutaman Lapkon laukun näin ruisrockissa, mut se siitä.

Kyllä se Lapko-ilmiö on oikeasti olemassa. Eräs oululainen ystäväni, joka ei edes kuuntele mitään musiikkia, kyseli minulta, että mikäs yhtye se Lapko oikein on. Kun ihmettelin kysymystä, ystäväni sanoi näkevänsä Lapko-paitoja ihan joka puolella, eikä edes tiedä mikä se on.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)