Boge 15.07.2006 15:34:56 | |
---|
Peltorin optime-sarjan kuulosuojaimia saa melko edullisesti, joten ajattelin että vääntäisin parit kuulokkeet rumpuäänityksiin. Kyselisinkin nyt neuvoja teiltä jotka olette niitä tehneet. Kannattaako kuulosuojaimen sisään laittaa nappikuulokkeet vai sellaiset pienet avoimen kuulokkeen kaiuttimet? Parempaa jälke varmaan saa kun katkaisee kuulokkeista plugin irti ja tekee kuulosuojaimiin pienen reijän josta ujuttaa johdon läpi ja sen jälkeen sen tiivistää ja tämän jälkeen laittaa johtoihin uuden pluhin? Kertokaa miten olette itse toteuttanut kuulokkeenne ja minkälaiset tuli. Don't try to argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience. |
kiiski 15.07.2006 21:14:33 | |
---|
Kannattaako kuulosuojaimen sisään laittaa nappikuulokkeet vai sellaiset pienet avoimen kuulokkeen kaiuttimet? Semmoiset pienet avoimet kuulokkeet vain nakertaa sopiviksi ja tunkee sisään. Parempaa jälke varmaan saa kun katkaisee kuulokkeista plugin irti ja tekee kuulosuojaimiin pienen reijän josta ujuttaa johdon läpi ja sen jälkeen sen tiivistää ja tämän jälkeen laittaa johtoihin uuden pluhin Jep! Kertokaa miten olette itse toteuttanut kuulokkeenne ja minkälaiset tuli. Just noin, hyvät tuli. Välillä toinen kanava tipahtaa pois pelistä kun kolvasin vähän herskaten. |
Jeltz 15.07.2006 21:38:36 (muokattu 15.07.2006 21:38:55) | |
---|
hyvät tuli. ja Välillä toinen kanava tipahtaa pois pelistä kun kolvasin vähän herskaten. Miksiköhän minä näen jonkin sortin ristiriidan noiden kahden lausahduksen välillä? Itse jätin tämän sortin näpertelyt muille, ja hankin Vic Firthin kuulosuojainkuulokkeet. |
Miksiköhän minä näen jonkin sortin ristiriidan noiden kahden lausahduksen välillä? Kolvittoman miehen panettelua! Joo, kannattaa kyllä ostaa valmis ratkaisu jos budjetti paukkuu. Mutta kun oman viritelmäni hinnaksi tuli se reilu 15 euroa niin ei paljon valttamista ole. Tuon johdon voisi kyllä kolvata kuntoon niin klikin stereokuva paranisi ;) |
Wolfer 19.07.2006 17:52:32 | |
---|
Itse väsäsin kans kuulokkeet peltareihin. Ainoa asia joka vähän jäi nakertamaan on se että bassontoisto laski huomattavasti, siitä mitä se oli kun kaijuttimet oli avoimissa kuulokkeissa. Mutta se on pientä verrattuna siihen mitä pitäis kaupallisesta versiosta maksaa. |