Aihe: Bandit ja MT-2
1
bushwack
10.07.2006 22:15:13 (muokattu 10.07.2006 22:15:38)
Moi, kuinkas kytketään Bossin säröpedaali Peavey Bandittiin,
efektilenkkiin vai inputtiin? Kokeilin aikoinaan Zoom505:a efektilenkkiin ja ainoa vaikutus oli älytön kierto ym. meteli ja pauke.. tai sit en vaan osannut!
Tietysti Pauligin
10.07.2006 22:21:52
Säröpedaalit eivät kuulu efektilenkkiin.

Kitara---> mt-2 -----> vahvarin input
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
tommiot
10.07.2006 22:22:32
MT-2 vahvarin päälle ja piuha kitarasta vahvarin inputtiin niin pelittää hyvin. (En oo kyllä koskaan jaksanut säätää Metal Zonea, mutta en kyllä ole kuullut että kukaan olisi loihtinut hyvää saundia sillä :)

Jos ei halua niin hyvää saundia niin MT-2 Banditin inputtiin ja kitarasta piuha MT-2 inputtiin
Synastikki
10.07.2006 22:24:33

MT-2 vahvarin päälle ja piuha kitarasta vahvarin inputtiin niin pelittää hyvin. (En oo kyllä koskaan jaksanut säätää Metal Zonea, mutta en kyllä ole kuullut että kukaan olisi loihtinut hyvää saundia sillä :)
Jos ei halua niin hyvää saundia niin MT-2 Banditin inputtiin ja kitarasta piuha MT-2 inputtiin

tää oli hyvä. tosin väittäisin toisin ja moridin tiedät kyllä miksi ;) mutta juuri siis kitara-->mt2-->vahvarin input...
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
bushwack
10.07.2006 22:29:59
Ok, kiitos paljon!
tommiot
10.07.2006 22:30:30
tää oli hyvä. tosin väittäisin toisin ja moridin tiedät kyllä miksi ;) mutta juuri siis kitara-->mt2-->vahvarin input...

No ei se Pekkakaan kokeneempana kitaristina saanut siitä hyvää saundia :D Se oli semmonen mössö, joka ei erottunut yhtään muun bändin läpi. Oon vaan itse tottunut sellaiseen saundiin joka kuuluu sieltä bändin seasta ... :)
Carpenter
10.07.2006 22:45:12
No ei se Pekkakaan kokeneempana kitaristina saanut siitä hyvää saundia :D Se oli semmonen mössö, joka ei erottunut yhtään muun bändin läpi. Oon vaan itse tottunut sellaiseen saundiin joka kuuluu sieltä bändin seasta ... :)

Riippuu pitkälti vahvistimesta. Trankkuvahvistimeni kanssa kuulostaa surkealta sirinältä, mutta Peavey Classicin kanssa todelta hyvältä. Ja säröä ja trebleä pitää laittaa aika niukasti.
tommiot
10.07.2006 22:48:40
Riippuu pitkälti vahvistimesta. Trankkuvahvistimeni kanssa kuulostaa surkealta sirinältä, mutta Peavey Classicin kanssa todelta hyvältä. Ja säröä ja trebleä pitää laittaa aika niukasti.

Orange AD30 oli käytössä.
Synastikki
11.07.2006 06:25:22

niin no kukin tykkää mistä tykkää :P mun mielest siit saa ihan hyvät bottnevoittoset säröt ja sit ku vaihtaa vaa DS-1 ja EQ:n ku vetää sooloo ni sit on hyvä :P
Hevihaarukka! |,,| kalamies #51 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)