Basistien Kauhu 15.07.2006 13:45:26 | |
---|
pystyykö bassolla tekemään pinch harmonic nimisen huiluäänen jos on säröä päällä? eli se on sellanen vinkumis ääni mitä kitaristit käyttää usein.. |
Voi tehdä. Pistä näppäilykäden peukalon reuna kevyesti kiinni kieleen ja näppäät voimakkaasti peukalon takaa. Onnistumisen avain on oikean paikan ja voiman löytämisessä. Jos soitat plekulla, homma hoituu samaan tapaan kuin kitaralla. Kitara ja bassokitara ovat kovin samankaltaisia soittimia, joten lähes kaikki mikää onnistuu kitaralla, onnistuu myös bassolla. Bassokitaran suuremmasta koosta johtuen voimaa ja tekniikkaa tarvitsee huomattavasti enemmän. |
sirdickyj 15.07.2006 14:09:50 | |
---|
ihan ku Mahe tuoxus tänne asti... "No se oli vähän silleen että jos ampegista tulee paksuja mureita paistisiivuja niin ebs:stä sai hirveellä ruuvauksella sellaista skarpisti leikattua, mutta vähän kuivahtanutta jahtimakkaraa"
-Absqua- |
Basistien Kauhu 15.07.2006 14:17:11 | |
---|
ok.. sainkin jo homman toimimaan. |
Bazzist 27.07.2006 19:55:59 | |
---|
HAHA!! Mä oon aina ihmetelly, et miten v*tussa porukkaa tekee ton pinch harm.in sormilla... Ei hitto.. Ja nyt ku luin ton ohjeen ja kokeilin ni ekalla onnistu.. Kiitos ihan prkleesti! |
Johannes_t 28.07.2006 01:06:41 | |
---|
HAHA!! Mä oon aina ihmetelly, et miten v*tussa porukkaa tekee ton pinch harm.in sormilla... Ei hitto.. Ja nyt ku luin ton ohjeen ja kokeilin ni ekalla onnistu.. Kiitos ihan prkleesti! Hianoo! Ja ei mitään ;) |